Gjest heklepleddet Skrevet 4. oktober 2013 #841 Del Skrevet 4. oktober 2013 Den ene ex'en min var ivrig fisker og jeg våknet en gang av at han sto splitter naken (med unntak av fiskehatten, den hadde han på seg) og lette helt febrilsk i klesskapet. Jeg spurte "Hva er det du driver med?" hvorpå han svarte "Jeg kan'ke finne den j#vla torsken!" Jeg: "Det er ingen torsk der, *****, kom og legg deg igjen." Han: "Jooooo, og den må sløyes, for ellers blir den dårlig!" Han kom nå etter hvert og la seg da. Morgenen etter skulle vi reise i dåp til min nevø og han kom inn på kjøkkenet med 2 fillete slips og var et stort spørsmålstegn. Jeg satt og hikstet av latter ved kjøkkenbordet. "Jo, vennen, du skjønner at du sløyet torsk i natt du..." 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #842 Del Skrevet 4. oktober 2013 "Men for faen, da, Gerd! Jeg har jo sagt at jeg ikke vil ha poteter med kaken!" Så snudde han seg rundt og snorket videre. Den dag i dag vet vi enda ikke hvem Gerd er, eller hvorfor hun ville gi ham poteter til kaken. En annen gang begynte han å synge: "Huuuu! Huuuu! HUUUUU!" Jeg spurte hva han drev med, og da sa han: "Klapp igjen, katta, jeg prøver å plystre her!" Anonymous poster hash: b347b...a2d 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fri ulv Skrevet 5. oktober 2013 #843 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg fikk en gang en handjob på natta av eksen. Det tar alltid lang tid før jeg er ferdig med kun hendene, men hun var tydeligvis målbevisst. Det tok vel omkring 30-40 minutter med intens innsats uten pause, før jeg var ferdig. Jeg fikk nesten dårlig samvittighet, men det er jo litt vanskelig å avbryte jobben halvveis. Da vi våkner noen timer senere var det første hun utbrøt "aaaaauuuuu..." og lurte på hvorfor hun hadde så vondt i hele armen. Hun hadde drømt at hun gjorde det, men sov gjennom hele økta. Godt gjort! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irislily Skrevet 6. oktober 2013 #844 Del Skrevet 6. oktober 2013 Typen var på byen og kom hjem midt på natten. Jeg har en tendens til å svare på tlf i søvne (både sms og ringing) Først ringer han: Kan du låse opp, jeg har glemt nøkkelen. Meg: Nei.... og legger på. Så sender han sms i hytt og pine: Han: Jenta mi, lukk opp! jeg fryser, lukk opp nå herregud.. (og sikkert 10 meldinger til der han bønnfaller meg uten at jeg svarer) Så plutselig skriver han: Du får 100kr! - Da går jeg ned i søvne, lukker opp, takker ja til pengene og går å legger meg igjen. Etter det skaffet han seg en "fyllenøkkel" slik at det ikke skal bli så dyrt å komme hjem hver gang. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 19. oktober 2013 #845 Del Skrevet 19. oktober 2013 Denne tråden må jeg følge, for morro skyld! Mange morsomme hendelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #846 Del Skrevet 21. oktober 2013 Haha, fantastisk tråd :D Anonymous poster hash: c561e...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jealhk94 Skrevet 21. oktober 2013 #847 Del Skrevet 21. oktober 2013 Haha.. Fantastisk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #848 Del Skrevet 21. oktober 2013 Samboeren min har en tendens til å drømme om å derav snakke om ting vi nettopp har sett på tv før vi legger oss. For en stund siden så vi en skrekkfilm om edderkopper og han sovnet før filmen var ferdig. Plutselig setter han seg opp i senga å stirrer opp i taket i nesten 5 minutter før han utbryter "nei fyy faen! Helvete.. Fy faen, DU KØDDER MED MEG NÅ ELLER?!?" Hvorpå jeg spør om han har drømt om edderkopper. Han våkner til når jeg spør om dette, titter en siste gang opp i taket og blir tydelig flau ".. Nei faen, legger meg igjen..". I går så vi på farmen før vi la oss. I denne episoder så fikk de høner på markedet. Gubben sovner før meg som vanlig. Plutselig snur han seg mot meg og smiler : "det var så fint med den høna..." Meg: "høne..?". Han, fortsatt smilende : "ja, den kan de jo leve på i evigheter!!!". Han var tydeligvis storfornøyd med at deltakerne hadde fått høner de kunne spise. (Å han påstår at han ikke liker det og kun ser farmen for min skyld.. Hihi)Anonymous poster hash: 5bc93...c20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 21. oktober 2013 #849 Del Skrevet 21. oktober 2013 Eksen og jeg hadde sovnet på hotellet etter lang flytur til India mye styr med mellomlandinger og mat osv. Plutselig setter han seg opp og veiver med armene. Etter en stund sier han "pass pass, du må ha pass, harru'kke kebabpass du a? Din lille kebabtass!". 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 1. desember 2013 #850 Del Skrevet 1. desember 2013 *OPP* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jumo Skrevet 1. desember 2013 #851 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) - Endret 13. februar 2014 av Jumo 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #852 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg pleier vanligvis ikke å snakke i søvne, men kjæresten har tatt meg i å knise som en liten unge om natten. Typisk sånn "tihihihihi!!" i kjempehøyt tonefall. Det verste er at jeg husker det selv når han sier det også.. Anonymous poster hash: 31011...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 1. desember 2013 #853 Del Skrevet 1. desember 2013 Gubben snorker vanvittig mye, men sier ikke mye om natten. Jeg derimot sier mye rart i søvne og det jeg sier er ofte svært preget av ting som jeg har opplevd dagen i forveien. For flere år siden leste jeg Harry Potter bøkene og pluss at jeg hadde store planer om å dra på blåbærtur. Det gikk ikke bedre enn at jeg i søvne satte meg opp i senga, rista gubben mens jeg stirret han alvorlig inn i øynene og sa "Jeg vet hvordan vi skal slå Voldemort! Han må stå i ei bøtte med blåbær!" 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiril Amalie Skrevet 1. desember 2013 #854 Del Skrevet 1. desember 2013 For ikke så lenge siden så sa jeg visstnok "er den død?" Og så beit jeg mannen min i brystkassen. Våknet av at han skreik :D 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #855 Del Skrevet 15. desember 2013 Dytt! Anonymous poster hash: 3bd3d...384 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 15. desember 2013 #856 Del Skrevet 15. desember 2013 Jaha, hva skal man si. Våknet midt på natten av at hun grabber hele dyna og roper "Det brenner, det brenner!" Jeg blir jo dritredd og bråvåkner. "Ikke vær redd. Jeg skal redde deg!" sier hun. Så dytter hun meg ut av senga og legger seg rolig ned for å sove igjen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 17. desember 2013 #857 Del Skrevet 17. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #858 Del Skrevet 17. desember 2013 Haha så morsomt!! En gang drømte jeg at hodet mitt og veggen ble omringet av edderkopper! Jeg hylte, reiste meg opp i sengen og løp for å slå på lyset, og når det var på tenkte jeg bare "hva søren skjedde nå?" En annen gang drømte jeg at det var edderkopper på veggen ved siden av hodeputen min, og jeg hadde satt meg opp i sengen å begynt å grine. Typen hadde spurt hva det var. "Det er edderkopper her, finn de". Så måtte han være med å leite under sengen, under madrassen osv etter edderkoppene! HehehAnonymous poster hash: 1280b...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 18. desember 2013 #859 Del Skrevet 18. desember 2013 Kjæresten/eksen min er fæl til å svare "vet ikke" uansett hva man spør om. F.eks "Hvor vil du på ferie i sommer?" "vet ikke..?" "Hva vil du ha til middag?" "vet ikke?" "Når kommer du hjem?" "vet ikke.." I natt innså jeg at han er ubesluttsom i søvne også, innimellom snorkinga kom det mumlende "vet ikke.. snork-snork-snork, vet ikke, snork, vet ikke.. snooork" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #860 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg overnattet hos kjæresten og skulle hjem den dagen for han skulle hente foreldrene på flyplassen. Han hadde jobbet natt så han sov naturlig nok ganske langt på dag. Etterhvert så prøvde jeg å vekke han for at han skulle både kjøre meg og rekke å hente foreldrene, men han ville ikke stå opp, så jeg spurte om han ikke skulle kjøre meg hjem, og da varte han "nei" så jeg spurte da igjen hvordan jeg skulle komme meg hjem og han svarte "stå på vannski" En gang skulle kjæresten vekke meg, og jeg ropte i søvne "VENT DA! JEG MÅ TENKE!" Anonymous poster hash: 243f8...737 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå