Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Fluttershy

Mannen har sovnet før meg mens jeg ligger å trykker litt på nett. Plutselig sniker han seg inn bak meg, kysser meg lett på ryggen og kommer med en skikkelig fjollete latter før han sier "Nå skal jeg komme med oljete hud og ta deg"

Jeg sprutet ut i latter, naturlig nok. Han blir fornærmet og spørr "Hvaaaa? Far sier det virker, men det smaker ikke noe godt!"

:fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både jeg og samboer snakker litt i søvne.. Men tror samboer er den som sier mest. Det hender jeg tror han er våken, og at han får med seg det jeg sier når han responderer på det jeg har sagt :P

Husker veldig godt en gang mens jeg lå oppå samboer i sengen hjemme, og koste litt med han.. Plutselig så sier han navnet mitt med en streng tone, for så å si; "Gå av meg mens jeg er på jobb!". Etter det så "dytter" han meg av seg. Jeg ble litt forvirret, og irritert der og da, men vi ler av dette begge to i ettertid. Noen som jobber for mye? :fnise:

Utenom det er litt andre småting som jeg ikke kan komme på nå. Han snorker, mumler og lager "kose"lyder, også har en slik spesiell smattelyd eller lignende som han lager veldig ofte når han sover :)

Siden det er jeg som sitter lengst våken, så er det oftest meg som husker ting han kommer med.. Han har fortalt meg noen småting, som for eksempel her om dagen da han var litt sent ute til jobb og ba meg om hjelp. Jeg sov og fikk ingenting med meg, men hadde tydeligvis svart "mhm" for så å snorke videre.. Han fikk ikke mat eller kaffe den morgenen :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sovnet min kjære på fanget mitt. Plutselig begynte hun å smatte og småtygge på armen min mens hun lagde små fniselyder.

En annen dag bråvåknet jeg av at min kjære tydeligvis drømte noe lite kult, siden hun ropte "skal du ha bank, eller?" før hun straks satte i gang med å "banke" veggen med en rekke spark og slag.

Selv har jeg blitt fortalt at jeg blåste henne hardt i ansiktet mens jeg lagde noen slags "poff-lyder". Etterpå lente jeg meg tilbake med et digert smil om munnen - tilsynelatende tilfreds.

Endret av Pene sko...
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superwoman!

Dette er ikke om meg selv, men la gå.

For noen år siden var jeg på hyttetur med ei veninne og familien hennes. Veninnen min og søsteren hadde hver sin seng, og jeg sov på en madrass på gulvet. Jeg kjente ikke familien hennes så veldig godt, siden de var veldig stille av seg.

Det som skjedde var at jeg våkna opp i samme seng som søsteren (en bitteliten seng) og av at hun sier "XXX hva gjør du i sengen min?". Jeg husker enda hvor flaut det var å spise frokost den morningen. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Hahahaaa! Har bare en historie å bidra med, og det var meg. Var på tur, og venninna mi hadde prøvd å vekke meg flere ganger. Ifølge henne hadde jeg plutselig grabbet til meg mobilen, satt meg rett opp, stiv som en stokk, og stirret på den mens jeg ropte : ÅNEEI, IKKE TA PETUNIAENE DA! For så å falle tilbake i senga og sove videre mens jeg tviholdt på mobilen. Aner ikke hva jeg hadde drømt, men det var jo tydelig at det var noen petuniaer involvert der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sophia21

Haha, fantastisk tråd! :skratte:

Kjæresten min er ganske rolig når han sover, så her er det jeg som står for snakkinga. Han skjønner ganske raskt at jeg snakker i søvne og jatter vanligvis med, men sier det hender det virker som jeg ikke føler han følger "manus", så jeg blir litt frustrert når han tydeligvis ikke kommer med rett svar eller spør for komplisert :fnise:

Kommer sikkert ikke på alt, og hender han husker jeg snakket i søvne men ikke om hva, men her er litt av det jeg har fått fortalt (endrer noen navn):

1:

Jeg: Linn har gjemt seg.

Han: Å, har hun det?

Jeg: Ja..Tor må lete etter henne.

Han: Ååja..

Jeg: Ja, men Tor ligger bare og sover. Og han sover feil vei!!

2:

Jeg: Jeg vil ikke være med i noen bok! Og i alle fall ikke i HANS bok!

3:

Jeg: Kjære, du må våkne!

Han: Hva er det?

Jeg: Vi må lufte hunden!

Han: Hva??

Jeg: Vi har jo helt glemt at vi passer hunden til Nina, den har vært i buret i hele dag, stakkars! Vi må gå gå ut og lufte den!

Han: Åja, hvordan ser denne hunden ut da?

Jeg: *tenker så det knaker, tydelig forvirra* Den..hmm..nei, forresten, det er en hest!

Han: En hest?

Jeg: Ja, Nina har jo ikke hund, hun har hest!

Så jeg så tydeligvis for meg at jeg hadde et bur med en hest i, i leiligheta, midt i byen :fnise:

Tidlig en morgen:

Jeg: Nei, jeg har IKKE slått deg i hodet med en stekepanne.

En natt hadde jeg visst plutselig tatt tak i han og holdt skikkelig godt rundt han og sagt trøstende: Neida, jeg skal ikke bytte deg ut med en jente.

Fra noen venner har jeg fått hørt at jeg har sagt ting som "åja, jajaja, hehe, mm, oisann!" og fortvilet gjentatt "ikke drep han, ikke drep han!"

Det jeg kommer på nå, men kommer sikkert med flere historier etterhvert :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fantastisk tråd! :skratte:

Kjæresten min er ganske rolig når han sover, så her er det jeg som står for snakkinga. Han skjønner ganske raskt at jeg snakker i søvne og jatter vanligvis med, men sier det hender det virker som jeg ikke føler han følger "manus", så jeg blir litt frustrert når han tydeligvis ikke kommer med rett svar eller spør for komplisert :fnise:

Kommer sikkert ikke på alt, og hender han husker jeg snakket i søvne men ikke om hva, men her er litt av det jeg har fått fortalt (endrer noen navn):

(..)

Tidlig en morgen:

Jeg: Nei, jeg har IKKE slått deg i hodet med en stekepanne.

En natt hadde jeg visst plutselig tatt tak i han og holdt skikkelig godt rundt han og sagt trøstende: Neida, jeg skal ikke bytte deg ut med en jente.

Fra noen venner har jeg fått hørt at jeg har sagt ting som "åja, jajaja, hehe, mm, oisann!" og fortvilet gjentatt "ikke drep han, ikke drep han!"

Det jeg kommer på nå, men kommer sikkert med flere historier etterhvert :fnise:

Hahahaha. :laugh:

Men ja, man kan ikke si hva som helst til folk som snakker i søvne heller.

En må være kort og konkret, som å snakke til et lite barn f.eks. :)

Btw, synes den beste var "Nei, ikke drep han! Ikke drep han!" :laugh:

Husker du om det var et menneske eller dyr forøvrig? Hehe.

Anonymous poster hash: b77ad...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å overnatte hos min bestevenninne en gang i blant, og hun sier og gjør veeldig mye rart i søvne :fnise:

Våknet en natt der hun reiste seg i senga, og strigråt og var helt utrøstelig (noe som jeg syntes var ekkelt, i og med at hun ikke er en person som viser følser). Så ropte hun ut "XXX, hvor er foten min?? HERREGUD DEN ER BORTE!! ... typisk deg".
Jeg fikk vekket henne, hun hadde hatt mareritt, og drømt at jeg hadde stjelt det ene beinet hennes, fordi jeg i forkant av kvelden hadde klaget over skostørrelsen min :P

Og en til historie om en venninne jeg hadde overnattet til etter en kveld ute på byen..
Jeg våknet av den intense fnisingen hennes og lurte på hva hun drømte om.. helt til hun dro av seg trusa. Jeg gikk å la meg i sofaen, jeg :- )

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sophia21

Hahahaha. :laugh:

Men ja, man kan ikke si hva som helst til folk som snakker i søvne heller.

En må være kort og konkret, som å snakke til et lite barn f.eks. :)

Btw, synes den beste var "Nei, ikke drep han! Ikke drep han!" :laugh:

Husker du om det var et menneske eller dyr forøvrig? Hehe.

Hehe, ja man kan ikke gjøre det for komplisert! Husker da han spurte hvordan hunden så ut, jeg prøvde se den for meg men den forandret seg hele tiden, til jeg kom på at hun har hest, så da måtte det være det jeg passet..

Det var et menneske, jeg tror det var noen jeg kjente som stod og siktet på en fremmed med en pistol, husker ikke hvorfor men ville uansett ikke han skulle bli drept :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks begynte å tørke vann inni klesskapet på gulvet fordi han visste det var vann der, og det skjønner vi fortsatt ikke, hvorfor det virkelig var vann der og mest er jo det veldig rart når han visste det var vann der inne på gulvet når skapet var lukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja man kan ikke gjøre det for komplisert! Husker da han spurte hvordan hunden så ut, jeg prøvde se den for meg men den forandret seg hele tiden, til jeg kom på at hun har hest, så da måtte det være det jeg passet..

Det var et menneske, jeg tror det var noen jeg kjente som stod og siktet på en fremmed med en pistol, husker ikke hvorfor men ville uansett ikke han skulle bli drept :P

Det er det, ikke sant. En drøm kan stadig forandre seg, så hvis en starter noen uforventede tankeprosesser så er det ikke sikkert det passer like bra med drømmen i seg selv. Hyggelig å å passe hester da vil jeg tro..

Hehehe. Det var et menneske, ja. Jeg kan bare forestille meg hvordan det var å drømme noe slikt.

Og selvsagt vil man jo ikke at noen andre skal bli drept. Men det er ufattelig herlig (av deg) å drømme at en havner i en slik situasjon da. Også står man å roper "Neeei! Ikke drep han!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par netter siden hørte jeg samboer mumle noe for så å si veldig høyt,

"KAN DU IKKE BARE VÆRE ET MENNESKE?!" :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min både snakker og går i søvne så jeg har utallige historier om merkelige ting han har funnet på om natten.

Senest natt til i dag våkner jeg av at han reiser seg opp og er på vei ut av rommet. Regner i grunn med at han bare skal på do, så jeg snur meg bare rundt for å sove videre.

Han åpner døra, blir stående en liten stund før han sier: "Er du sikker på at du ikke skal være med?"

Helt i starten av forholdet vekket han meg for å gjøre det slutt. Forklarte meg inngående om følelsene ikke var de samme lenger og at det ikke var noe poeng i fortsette. Jeg var så absurd trøtt at jeg ikke gadd å gi han noe særlig respons på dette, og det frustrerte han åpenbart veldig og han mente at jeg som vanlig viste liten interesse for forholdet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme historie!

Da jeg var mindre, sov jeg ofte over hos min beste venninne, og hun var veldig livlig i søvne.

Våknet en natt av at jeg hørte " pip-pip pip-pip pip-pip" jeg rakk ikke engang spørre hva hun dreiv med før hu ropte ut "nå er det morgen, og tid for morgen gymnastikk!!" Også begynte hun og sprell med armer og ben hahaha... Så disse pip-ene var altså "vekkeklokka"

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åheeerregud jeg holder på å stryke med snart! :rulle:

Så sykt mye rart folk gjør i søvne :D

Har faktisk vært borti litt andre morsomme ting, typen min har en tendens til å ha sex i søvne faktisk.. Så den er ikke akkurat ny.

Men en gang våknet jeg av at han lå og fniste som ei lita jente, og trodde han var våken obviously.. Jeg spurte hva han fniste sånn av så ble han heeelt stille og tok tak i meg og satt meg oppå han, for å deretter si at jeg ikke måtte la kaninene se hva vi gjorde.... Med verdens mest seriøse stemme mens han holdt rundt armene mine.. Så dytta han meg av igjen og la seg til å sove.

Ble greit mye latter neste dagene da ja.. :ler2: Han har forresten ingen anelse om hvorfor han sa det :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha herlig tråd! :) Har et par historier jeg og, en fra kjæresten og en fra meg ;)

Jeg var våken og han sov, plutselig hører jeg skikkelig klynkelyder fra han og han er ganske fra seg i søvne med masse mumling om forskjellige ting, tydelig mareritt. Så jeg velger å dulte borti han og holde han så han kommer seg ut av marerittet. Han er ganske hysterisk når han halvveis våkner, og han babler ivei om at jeg må gjøre noe for han. Så jeg spurte hva han mente, og det måtte jeg jo skjønne selv :P Det var jo det han hadde sagt hele tiden ifølge han. Når jeg ikke skjønte det ble han rimelig fornærma, jeg klarer ikke holde meg og begynner å le også blir han bare mer fornærma fordi jeg ler av han og begynner å furte og si at det er dårlig gjort av meg å le av han og jeg lo jo bare mer og han blir mer fornærma helt til han slokner igjen :P Han husker ingenting av det. Selv så våknet han en annen gang av at jeg snakket og var veldig seriøs, så sa jeg plutselig "Godteributikken i Tokyo". Han prøvde å få ut av meg hva jeg faktisk mente men han fikk ikke noe svar såklart. Jeg lurer selv veldig på hva jeg drømte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Var på telt tur med venner for flere år tilbake, hvor jeg hadde åpnet glidelåsen ut, og kravlet/ålet meg i sirkel rundt teltet, en av vennene mine våknet og spurte meg hva jeg holdt på med og jeg svarte "De har gjort noe med meg!!"
Venn:"Hva da?"
Meg:" Kråkene vel!Jeg er en mark!!De vil spise meg, må komme meg unna"
Kan ikke huske noe, bare at soveposen min var utrolig skitten dagen etterpå xD

--

Hadde engang ett tvillingpar som brukte å gå mye i søvne, engang på korps tur så våknet jeg av at #1 krabber ut av soveposen legger seg på toppen av en pult og etter en liten stund kommer #2 å legger seg under den samme pulten xDD
De skjønte ingenting når de våknet dagen etterpå xD

--
Når lillebroren min var sånn 4-5 år gammel, så eeeeelsket han Mr.Bean og en natt hadde han en sånn "Gå i søvne, kræsje rett i veggen" akkurat det samme vi ser på en av Mr.Bean klippene, men han gikk ikke i veggen 1 gang, den natten gikk han i veggen opptil flere ganger, jeg våknet av *dunk....dunk....dunk* Gikk ut i gangen for å se og der ser jeg han gå i veggen..Mamma våknet jo også, endte med at hun måtte bære han i seng x)

--
En gang jeg var liten så måtte jeg visst på do, gikk inn i klesskapet og satt meg i bilstolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke kjæresten min,men broren min. han gikk MYE i søvne da han var yngre. han har tisset: i julesokken MIN! på døra inn til toalettet. i vhs spilleren. han la seg heller aldri i senga når han var ferdig. skittentøys kurven eller hundesenga var gode alternativer.

den andre broren min synger ganske ofte i søvne. de dummeste sangene. og han ser ut til å spille luft gitar samtidig.

Anonymous poster hash: 9bfc4...dc9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er stort sett jeg som står for underholdninger om natten!

For et par år siden var jeg og søsteren min på ferie i USA, og vi delte hotellrom på denne turen. Jeg hadde lagt meg, og hun satt og pakket litt.

Så reiser jeg meg plutselig opp i sengen og hun spør hva det var, og så sier jeg:

"Jeg drømte at jeg og [søsters navn] var i Los Angeles, og så var vi der så mye at byen ble større! Akkurat som en muskel!"

Hun fortalte meg dette dagen etter, men jeg husker ingenting :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...