Gjest Reka Skrevet 28. august 2008 #381 Del Skrevet 28. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 28. august 2008 #382 Del Skrevet 28. august 2008 I feel the love tonight!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. august 2008 #383 Del Skrevet 29. august 2008 Slutt og mobb.. HEY, nye smileyer!! :slår: Og mange av de gode gamle er tilbake! Men jeg savner :juhu: noe innmari da.. :cry: Haha, sjekk hun teite her som prøver å leke like digg som den egentlige cheerleaderen vår a: Originalen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. august 2008 #384 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg vil forresten gratulere min store helt Michael Jackson med 50-årsdagen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 29. august 2008 #385 Del Skrevet 29. august 2008 Michael Jackson... Den evige jomfruen... Helt ærlig, jeg tror aldri den fyren har hatt sex! Fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 29. august 2008 #386 Del Skrevet 29. august 2008 serenity, som du mobber Skorpio, godt å se det er fler som savner :juhu: , hvordan kunne de ta bort :juhu:? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 29. august 2008 #387 Del Skrevet 29. august 2008 Moi? Never! Sjekk dagboken min nå Skorpiss, masse kredz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. august 2008 #388 Del Skrevet 29. august 2008 Michael Jackson... Den evige jomfruen... Helt ærlig, jeg tror aldri den fyren har hatt sex! Fredag! HVA er det med deg???!! Æsj, dumme menneske.. :slår: Men jeg fortsatt glad for at det er fredag! hehe serenity, som du mobber Skorpio, godt å se det er fler som savner :juhu: , hvordan kunne de ta bort :juhu:? Jeg aaaner ikke, det er jo helt sinnsvakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. august 2008 #389 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Endret 21. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. august 2008 #390 Del Skrevet 29. august 2008 Du får ha gratulere med helten, da Skal ikke kimse av slikt! Husker enda fødselsdagen til w. Axl Rose og Knut Erik Østgård hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. august 2008 #391 Del Skrevet 29. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. august 2008 #392 Del Skrevet 29. august 2008 Serenity, jeg trekker tilbake at du er et dumt menneske siden du lagde et så fint innlegg til meg i dagboka di. Meeen; ingen får snakke stygt om MJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 29. august 2008 #393 Del Skrevet 29. august 2008 MJ er jo tøff, sånn musikalt sett, også kan jeg holde mine tanker om hans liv utenfor musikken for meg selv? M'kay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. august 2008 #394 Del Skrevet 29. august 2008 MJ er jo tøff, sånn musikalt sett, også kan jeg holde mine tanker om hans liv utenfor musikken for meg selv? M'kay? Hehe, jeg bare tulla altså! Du skal få lov å mene akkurat det du vil, jeg er ikke så nærtagende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 29. august 2008 #395 Del Skrevet 29. august 2008 Vet jo det da, men mine meninger om MJ vet jo ikke jeg om faktisk er sanne? Er jo mest kødd, som faktisk stammer fra moren min Yes, vi mobber MJ sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. august 2008 #396 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Da har jeg sletta innlegget.. Endret 31. august 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. august 2008 #397 Del Skrevet 30. august 2008 Hva skjer med at det er dødt på KG i dag??? Pleier det å være sånn lørdag ettermiddag? Jeg kjeder meg, og det er det verste som fins er å kjede seg når man er betatt! Blæ.. Er alle på jobb eller hva skjer a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 30. august 2008 #398 Del Skrevet 30. august 2008 Uff, Skorpio da! Læx ned, pust, og ikke tenk på armyboy... Kanskje han er litt redd for deg og? En vakker og intelligent ung dame, er ikke bare bare vettu Jeg er ikke på jobb, skulle ønske jeg var da Jeg vasker leiligheten... Morsomt! Særlig når Herr Serenity fortsatt ikke har snakket NOE om det som har skjedd i det siste! Tror ikke jeg får dratt ut på byen heller, fordi han føler seg litt uggen... Yes, my life sucks at the moment! Du kan jo sende en melding da... Spørre om alt går bra osv, og kanskje gi litt av deg selv og det du føler maybe he will follow? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. august 2008 #399 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Uff, Skorpio da! Læx ned, pust, og ikke tenk på armyboy... Kanskje han er litt redd for deg og? En vakker og intelligent ung dame, er ikke bare bare vettu Jeg er ikke på jobb, skulle ønske jeg var da Jeg vasker leiligheten... Morsomt! Særlig når Herr Serenity fortsatt ikke har snakket NOE om det som har skjedd i det siste! Tror ikke jeg får dratt ut på byen heller, fordi han føler seg litt uggen... Yes, my life sucks at the moment! Du kan jo sende en melding da... Spørre om alt går bra osv, og kanskje gi litt av deg selv og det du føler maybe he will follow? Å, endelig noe liv her! Takk, Serenity! Kjipt med Herr Serenity altså, men har du sett det vi har skrevet til deg i dagboka di? Du kan jo dra ut på byen i kveld med venninner selv om han føler seg uggen da? Jeg tør ikke sende mld.. Jeg er livredd for å virke masete!! Tenk hvis han tenker at i går sugde (noe det gjorde), og håper vi aldri ses igjen..også kommer jeg som en lite klegg og sender mld og spør og graver.. Nei, fyttikatta, så skummelt.. hehe. Er litt tidlig å brette ut om følelsene mine også, da skremmer jeg garantert livsskiten ut av han.. Det er jo ganske nytt, og som sagt er det godt mulig han så på det som et engangstilfelle. Jeg vil ha en sånn en jeg: edit: trykkleif Endret 30. august 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. august 2008 #400 Del Skrevet 30. august 2008 Er kjedelig på KG på lørdager... Kan ikke alle være hjemme istedenfor å dra og handle, dra på morsomme ting etc.? Håper du har en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå