@lfa Skrevet 4. april 2010 Forfatter #201 Skrevet 4. april 2010 Koldtbord? Tapas? Mexikansk buffè? Hva er mest lettvint? Må kunne lage mesteparten dagen før. Og mest mulig lettvint ja... skal jo lage kaker i tillegg. What to doooo? Har bestemt meg for tapas. Litt av poenget som vertinne er og komme opp med noe nytt. Ingen i slekta har disket opp med det tidligere, og da får det briste eller bære. Tror jeg har funnet noe til alle sammen og hvis det likevel ikke skulle være godt nok, får de heller spise kaker etterpå.
vidvandre Skrevet 26. april 2010 #204 Skrevet 26. april 2010 Bare innom og spane-snoker Håper du har det finfint og får en helt topp uke
Skravla Skrevet 26. april 2010 #205 Skrevet 26. april 2010 Gikk det bra i helgen? Eller var det ikke nå du skulle ha tapas/koldtbord?
@lfa Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #206 Skrevet 1. mai 2010 Gikk det bra i helgen? Eller var det ikke nå du skulle ha tapas/koldtbord? Det er neste lørdag. Bare jeg som starter tidlig med planlegging.
@lfa Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #207 Skrevet 1. mai 2010 Bare innom og spane-snoker Håper du har det finfint og får en helt topp uke Går fint her og uka har heller ikke vært så aller verst. H@nnsauen kom hjem til planlagt tid og ble heldigvis ikke sittende askefast noe sted. Håper alt er på topp hos deg også.
@lfa Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #208 Skrevet 1. mai 2010 Litt stressa for tiden, men det er artig-stress så det går helt fint. Har testlaget flere oppskrifter til neste lørdag. Tør ikke servere ting før jeg vet hvordan det smaker... Anledningen er forresten feiring av stedatters konfirmasjon. H@nnsauens eks er et mareritt fra h#¤"&%¤ og det beste her er faktisk to seperate selskap, noe ungene også synes er helt greit (blir samme opplegget neste år da det er stesønn sin tur). Hovedpersonen hadde ingen spesielle ønsker til mat så jeg har fått helt frie tøyler. Svigermor baker heldigvis et par kaker, og det hjelper på når man skal lage alt selv ellers.
@lfa Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #209 Skrevet 2. mai 2010 Gikk deilig lang tur i går. Kalenderen nærmer seg faretruende bikinisesong igjen og selv om denne kroppen ikke er laget for slike plagg, er det bestandig greit og i alle fall prøve å stramme den opp sånn bittelitt... I dag laget jeg belgiske vafler med hjemmelaget is og jordbærsyltetøy, så det var den turen...
Skravla Skrevet 2. mai 2010 #210 Skrevet 2. mai 2010 Gikk deilig lang tur i går. Kalenderen nærmer seg faretruende bikinisesong igjen og selv om denne kroppen ikke er laget for slike plagg, er det bestandig greit og i alle fall prøve å stramme den opp sånn bittelitt... I dag laget jeg belgiske vafler med hjemmelaget is og jordbærsyltetøy, så det var den turen... Høres kjent ut.
@lfa Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #213 Skrevet 3. mai 2010 Oi... hjelpes seg. Hvem har tirret deg da? Bare ett menneske som kan få meg i dette humøret og vedkommede er nevnt litt lenger oppe på siden. Møkkakjerring!
Skravla Skrevet 3. mai 2010 #216 Skrevet 3. mai 2010 Jeg kan alternativt kommme over og sette meg på henne.... det skulle nok presse litt.
@lfa Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #218 Skrevet 10. mai 2010 Konfirmasjonselskapet gikk helt supert og jeg fikk til og med klem av stedatter og et tusen takk for alt jeg hadde gjort. Og det er ikke hver dag man får takk fra den kanten altså... Møkkakjerringa (mora, ikke stedatter) mener at alt skal være en selvfølge og at takk ikke er nødvendig... Holdt på å :dåne: men har sittet med i etterkant da. Konfirmanten fikk etter mye om og men lov til og ha på seg bunaden, men fy f... så mye styr før det...
vidvandre Skrevet 20. mai 2010 #219 Skrevet 20. mai 2010 Fint å høre, @lfa Ros fra den kanten må vel regnes nesten som å ha meglet fred i Midt-Østen
@lfa Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #220 Skrevet 20. mai 2010 Fra nå av er ingenting umulig. Jonas og jeg hadde nok blitt et bra team.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå