Gå til innhold

Boligromantikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg setter på telefonen på lydløs om natta og glemmer ofte og slå på lyden til langt utpå dagen :fnise: Deilig å være utilgjengelig! Og fullt lovlig :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig lenge siden jeg har vært såå aktiv på KG på en kveld. Nå tror jeg det er natta for meg, øya er på halvsju kjenner jeg. Natta!

Skrevet
Jeg setter på telefonen på lydløs om natta og glemmer ofte og slå på lyden til langt utpå dagen :fnise: Deilig å være utilgjengelig! Og fullt lovlig :jepp:

*signerer denne*

Hater det presser om at man skal være så tilgjengelig hele tiden. Nekter å få dårlig samvittighet om jeg ikke svarer tlf en kveld.

Skrevet

Syk igjen. Hmprf. Øya renner, nesa renner eller er tett, hodet er fullt av bomull, og det knaser og spraker i øra. Murringer i magen, hatt i alle fall en uke nå, venter ikke mensen før torsdag/fredag. Rart. Sånn, nå er klagedelen ferdig.

Eller forresten, fikk svar på et ny eksamen i dag, gikk ikke kjempebra akkurat, men det visste jeg at den ikke gjorde. Eksamensopplegget på høgskoler irriterer meg fremdeles, vurderingen av alt du har gjort i 4-5 mnd baserer seg på om du klarer å prestere den ene dagen. Nå skal det nevnes at jeg absolutt ikke gjorde den innsatsen jeg burde ha gjort, men sånn til en annen gang, så hadde mappevurdering vært noe helt annet. Det er jo ikke slik ellers i livet at mange års innsats vurderes en dag - eller er det slik? Det finnes vel eksempler som tyder både for og i mot. Jeg stod i alle fall, og er svært fornøyd med det. Det kommer flere sjanser!

Hadde det veeeeldig gøy på jobb i går, selv om formen ikken var helt topp. Venter på at K-man skal komme hjem fra jobb, i dag blir det kylling og tzatziki i pitabrød til middag, etter tips fra Dagbladet. Har slukt fire-fem Friendsepisoder, samt planlagt til jobb onsdag. Og spist 1/4 Non Stop-pose. I morgen må jeg nok på skolen uansett om jeg vil eller ikke, men dagens forelesning kan jeg klare å få til selv, tror jeg i alle fall.

Har ikke skrevet noe i dag, men har surfet på KG til den store gullmedalje, det var nettopp det jeg satt og drømte om å ha tid til mens jeg leste til eksamen. Mens nå som jeg har tid, så var det ikke sååå gøy likevel. Nei, nå skal jeg være flink kjæreste og rydde litt før K-man kommer hjem. Er svært forelsket om dagen :rødme:

Endelig sluttet det å dure i øret mitt. DET er total tilfredsstillese det.

Gjest svanungen
Skrevet

God bedring!

Håper basillene stikker fort avsted, er ikke noe greit å være så tett...

Skrevet

Du er gal du, Karense! :ler:

God bedring!!! Å være syk er noe skikkelig møkk! Nettopp blitt frisk selv etter flere dager med bomull i hodet og sandpapir i halsen. Men når jeg tenker meg om, er det kanskje bra at det ikke var omvendt ;)

Skrevet

Håper formen er bedre vennen! :hjerte: Du hadde shoppet litt på Kid du også, kan jeg spørre hvilket pledd du kjøpte? Jeg kjøpte et som jeg tror heter Hudson, det var så fint! Selv om det så blått ut i butikken og det var først da jeg kom hjem at jeg så det var grått :fnise:

Jeg har forresten nesten helt bestemt meg for å dra til USA, bare så du vet det ;)

Håper du og K-mannen koser dere masse ikveld :nigo:

:klemmer::hjerte::kyss2:

Skrevet

Koser du deg fremdeles? :fnise:

God søndagskveld til deg og K-man! :hjerter_rundt:

Gjest svanungen
Skrevet

God morgen!

Hvordan er formen? Kvitt bomull og sandpapir? Eller henger det godt i?

Håper du har hatt en fin helg, og at du er frisk og rask! Ha en finfin mandag videre :)

:klem:

Skrevet

God morgen! Formen er heldigvis mye bedre, sliter fremdeles litt med beina, men forkjølelse og bomullshoder er historie for denne gang. Har hatt en veldig fin helg, lørdag hadde vi egentlig ingen planer på helgen, men endte opp på favorittrestauranten med et vennepar og hadde en herlig kveld. Nå er jeg relativt klar for en ny uke, kjenner at jeg trives veldig godt hjemme, men det er jo ålreit å bruke hodet sitt til noe også. Kurs på skolen i dag, så bare to timer. Deilig :Nikke:

God mandag!

Skrevet

Så fint at du er i bedre form, leste bare at du skulle kose deg sist jeg sveipa innom! Blir jo litt komisk, det. Kos deg med forkjølelsen, liksom. Nusse på trut, med nesa i en klut - det nye slagordet for helgekosen..... :nigo:

Skrevet

Jeg har så lyst til å reise bort! Langt vekk avsted. Ringte K-man på jobb i sted og lurte på om vi ikke skulle reise til Syden på mandag, fant et knalltilbud til 3700,- inkl. fly og hotell for begge to. Jeg har en del planer til uken, men tror nok det hadde gått greit. Verre med K-mans faste jobb, og for tiden sykemeldte assistent. Jeg forstår jo at det ikke går, jeg bare har så innmari lyst til å reise vekk, og jeg vil reise vekk nå. Komme bort fra kulde og snø, oppleve noe annet, og til og med synes at det er helt greit å komme hjem igjen! Vi har ikke flust med penger, men vi har så vi klarer oss, og helst vil jeg bare ut å reise hele tiden. Og selv om det er lett å bruke penger på materielle ting her hjemme, så vil jeg i bunn og grunn heller bruke dem på opplevelser nå som vi er relativt frie og franke, og kan reise på spontane turer (etter vi har planlagt dem en god stund i forveien, selvfølgelig).

Den som hadde fleksibel jobb, og masse overtidstimer å ta av. Det er så himla kjedelig at alt skal være så dyrt når man faktisk kan reise bort! Vi trenger ikke reise så langt heller, en helg i København eller en tur til Finland, kanskje. Hvor som helst. Jeg trodde vi skulle få så mye tid etter vi sluttet å jobbe kveld, men helgene er jo like fordømt fylt opp av diverse likevel. Vi har jo valgt det selv, men tiden strekker ikke til, lell. Den som kunne hoppe rett i pensjonisttilværelsen... :sjenert:

Akkurat nå føler jeg meg slik :murvegg:

Men man kan jo ikke få alt her i livet, og vi skal vel få til noe i løpet av vårhalvåret. Det er bare slik at med meg skal alt helst skje i går. En tilstand jeg må jobbe med, og heller bli flinkere til å glede meg over ting som kommer. Noe hyggelig som kommer er julebord i morgen kveld. Det tror jeg blir moro. Og så er det fridag neste onsdag, det tror jeg blir fint. Det løser seg, det var bare slik at det helst skulle løst seg i går...

Skrevet

Du er akkurat om meg, når jeg får en ide skal det helst skje med en gang, eller aller helst allerede skjedd igår! :ler: Tålmodighet? Hva er det? :ler:

Synes du skal reise til Ambi jeg :Nikke:

Skrevet
Du er akkurat om meg, når jeg får en ide skal det helst skje med en gang, eller aller helst allerede skjedd igår! :ler: Tålmodighet? Hva er det? :ler:

Synes du skal reise til Ambi jeg :Nikke:

Da er vi 3!

GOD HELG! :klem:

Skrevet

God helg Karense og takk for besøk og lykkeønskninger inne hos meg. :hug:

Kommer sterkere tilbake :)

Gjest svanungen
Skrevet

Skjønner godt dette reisebehovet ditt! Har skrekkelig lyst på en tur jeg også nå, men økonomien er liksom ikke helt enig! :ler: Håper det dukker opp en mulighet etterhvert da! Kunne fint joinet en tur til 3700,- for to da! Sol, varme og strandliv hadde vært fantastisk! :sukk:

Ha en strålende søndagskveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...