Anamelona Skrevet 9. september 2008 #161 Skrevet 9. september 2008 Synes du er flink jeg.. Litt utskeiinger må jo til. Men alt i alt klarer du dette med stil altså.. SE SÅ! Fått deg ticker? Det så ikke jeg før nå.. Lenge siden eller? Fiiin den var..
Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #162 Skrevet 9. september 2008 Takk for oppmuntringa! Tickeren kom vel på plass i helga tror jeg, som et resultat av litt kjedsomhet og surring på nettet..
Mazilla Skrevet 10. september 2008 Forfatter #163 Skrevet 10. september 2008 (endret) : Frokost: 2 knekkebrød med jarlsberg, eggerøre, isbergsalat Lunsj: 2 knekkebrød (en annen slag) med jarlsberg, banan Middag: Aloo chicken tikka masala med ris og masse isbergsalat : 1 glass appelsinjuice Masse vann 1 kopp svart kaffe : Isbergsalat, appelsinjuice, banan, : Halvtimes rask gange 100 situps Endret 11. september 2008 av Mazilla
Mazilla Skrevet 11. september 2008 Forfatter #164 Skrevet 11. september 2008 (endret) : Frokost: Eggerøre, 2 knekkebrød med lettere gulost, isbergsalat Mellom 1: Banan, 2 plommer, liten rosinboks Mellom 2: Jordbær med bittelitt sukker Middag: Tagliatelle med dolmiosaus og svinekjøttdeig, isbergsalat Etterpå: 1 liten havrekjeks : 1 glass appelsinjuice Maaasse vann Blåbærsmoothie : Isbergsalat, appelsinjuice, banan, plommer, jordbær, blåbær, : 30 min rask gange Spinning Litt styrketrening, mest armer + litt kjernemuskulatur Endret 11. september 2008 av Mazilla
Mazilla Skrevet 12. september 2008 Forfatter #165 Skrevet 12. september 2008 (endret) : Frokost: 2 havreknekkebrød med lettere brunost Lunsj: Banan, pære Mellom: Druer Middag: Ovnsbakte småpoteter, dampa gulrøtter, isbergsalat, kyllingfilet og litt saus Dessert: Creme brulée På kvelden: Smash og Snackchips Ikke altfor mye da, heldigvis! : 1 glass appelsinjuice Kakao med krem Vann Sprite zero : Appelsinjuice, banan, pære, druer, poteter, gulrøtter, isbergsalat : Gått rundt i byen 1 times rask gange Endret 12. september 2008 av Mazilla
Mazilla Skrevet 13. september 2008 Forfatter #166 Skrevet 13. september 2008 (endret) : Frokost: 1 knekkebrød med lettere brunost, 1 med jarlsberg, druer. Mellom: Liten rosinboks Lunsj: Litt kremet pasta med skinke Middag: Pizza Etterpå: Snacks : Masse vann Øl Litt vin : Druer : 1 time styrke + kondisjon Gått endel rundt omkring Endret 14. september 2008 av Mazilla
Mazilla Skrevet 14. september 2008 Forfatter #167 Skrevet 14. september 2008 : Frokost: Potetgull Lunsj: Rosinboks Middag: Ris, kyllingkarbonader, gulrøtter, salat og saus : Vann : Gulrøtter, salat : Gått tur
Mazilla Skrevet 15. september 2008 Forfatter #168 Skrevet 15. september 2008 (endret) : Frokost: 3 havreknekkebrød med lettere brunost Lunsj: Noen druer, blåbærsmoothie Middag: 2 kyllingpølser, posepotetmos, isbergsalat Kveldsmat: 2 knekkebrød med lettere gulost, liten rosinboks : Vann Svart kaffe Blåbærsmoothie 2 små glass appelsinjuice : Isbergsalat, druer, blåbærsmoothie, appelsinjuice : Gått tur Endret 15. september 2008 av Mazilla
Mazilla Skrevet 16. september 2008 Forfatter #169 Skrevet 16. september 2008 (endret) : Frokost: 2 knekkebrød med lett gulost, eggerøre, isbergsalat Mellom: Liten rosinboks, eple, mager vaniljekesam med bær Mellom 2: 2 knekkebrød med lett gulost, druer Middag: Helstekt svin ytrefilet med fløtestua grønnsaker og isbergsalat "Kveldsmat": Noen druer : Masse vann 1 caffe latte med lettmelk 1 glass appelsinjuice : Isbergsalat, eple, druer, potet, gulrot, brokkoli, appelsinjuice : Spinning 15 min styrketrening etterpå Gått endel rundt omkring 1 time rask gange 100 situps Endret 17. september 2008 av Mazilla
Mazilla Skrevet 17. september 2008 Forfatter #170 Skrevet 17. september 2008 : Frokost: 3 havreknekkebrød med lettere brunost, liten rosinboks Lunsj: 2 knekkebrød med lett gulost, banan Middag: Indisk gryte med ris og isbergsalat : 1 glass appelsinjuice 1 liten kopp svart kaffe Masse vann : Appelsinjuice, isbergsalat, banan, : Gått masse rundt i byen og på skolen
Mazilla Skrevet 18. september 2008 Forfatter #171 Skrevet 18. september 2008 (endret) : Frokost: 3 knekkebrød med lettere brunost Mellom: Banan, to plommer Lunsj: Eggerøre av to egg, to knekkebrød med lett gulost Middag: Lapskaus med kalkunpølsebiter : 1 glass appelsinjuice Masse vann 1/3 caffe mocca : Appelsinjuice, banan, plommer, lapskaus, : Spinning 20 min styrketrening Gått en del rundt omkring Endret 18. september 2008 av Mazilla
Mazilla Skrevet 19. september 2008 Forfatter #172 Skrevet 19. september 2008 (endret) : Frokost: 3 knekkebrød med lettere brunost Lunsj: 2 knekkebrød med lettere brunost (det eneste jeg hadde i hus..) Mellom: 1/2 glutenfri muffin Middag: Lasagne og isbergsalat : 1 glass appelsinjuice Masse vann Øl og vin... : Appelsinjuice, isbergsalat, : 1 time på treningsstudio: 20 min på tredemølle, resten styrke Endret 19. september 2008 av Mazilla
Mazilla Skrevet 22. september 2008 Forfatter #173 Skrevet 22. september 2008 Ble mye surrespising i helga.. Men men, jeg har jo hatt bursdag, og da må det være lov å skeie ut litt!
Mazilla Skrevet 22. september 2008 Forfatter #174 Skrevet 22. september 2008 (endret) : Frokost: Druer, litt middagsrester Lunsj: Banan, litt middagsrester, en liten muffin Middag: Poteter, gulrøtter, brokkoli, svinekoteletter, sjy Kveldsmat: Ostekake : Vann Fanta Free : Druer, banan, potet, gulrøtter, brokkoli : Gått i byen Husarbeid 1 time rask gange Endret 22. september 2008 av Mazilla
Mazilla Skrevet 23. september 2008 Forfatter #175 Skrevet 23. september 2008 (endret) : Frokost: 2 (eller 3?) knekkebrød med jarlsberg, druer Mellom: Pære Mellom 2: 3 knekkebrød med lettere norvegia Mellom 3: Maula en kyllingfilet som var igjen fra en eller annen dag Middag: Svinewok med ris, druer : Masse vann 1 liten kopp svart kaffe : Druer, pære, wokgrønnsaker : Spinning Endret 23. september 2008 av Mazilla
Mazilla Skrevet 24. september 2008 Forfatter #176 Skrevet 24. september 2008 (endret) : Frokost: Jordbær med bittelitt sukker, 1 knekkebrød med jarlsberg. Lunsj: 2 knekkebrød med lettere norvegia Mellom: Banan Middag: Kyllingfilet, ris, tortillachips, salat, agurk, cheddardip : Masse vann Liten kopp svart kaffe : Jordbær, banan, agurk, isbergsalat : 25 min på tredemølle 25 min styrketrening Endret 24. september 2008 av Mazilla
Mazilla Skrevet 25. september 2008 Forfatter #177 Skrevet 25. september 2008 (endret) : Frokost: 2 knekkebrød med jarlsberg, eggerøre av to egg, masse salat og agurk Mellom: Banan Lunsj: 1 knekkebrød med jarlsberg, 2 lefsebiter Mellom: Pære, knaskegulrøtter, druer Middag: "Moussaka" og isbergsalat Kvelden: Druer : Masse vann! Cola zero : Salat, agurk, banan, pære, gulrøtter, druer, potet : Spinning Surra i byen/shoppa i drøye to timer Endret 26. september 2008 av Mazilla
Mazilla Skrevet 26. september 2008 Forfatter #178 Skrevet 26. september 2008 : Frokost: Moussakarester, en lefsebit, druer : Vann : Druer, potet, isbergsalat :
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #179 Skrevet 30. september 2008 Var bortreist i helga, så jeg gidder ikke å skrive opp alt nå! Var ikke så ille på matfronten, men det ble litt øl og vin... Litt trening ble det faktisk også!
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #180 Skrevet 30. september 2008 I går: : Sen frokost: Druer, lefse Mellom: En liten rosinboks, en neve nøtter Mellom 2: Noen kyllingvinger... Middag: Hjemmelagd pizza med masse isberg og ruccola til Etterpå: Et par spiseskjeer is : Vann Litt caffe latte med lettmelk : Druer, isberg, ruccola : Gått litt rundt 100 situps
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå