Anamelona Skrevet 9. september 2008 #161 Del Skrevet 9. september 2008 Synes du er flink jeg.. Litt utskeiinger må jo til. Men alt i alt klarer du dette med stil altså.. SE SÅ! Fått deg ticker? Det så ikke jeg før nå.. Lenge siden eller? Fiiin den var.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 9. september 2008 Takk for oppmuntringa! Tickeren kom vel på plass i helga tror jeg, som et resultat av litt kjedsomhet og surring på nettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 Forfatter #163 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) : Frokost: 2 knekkebrød med jarlsberg, eggerøre, isbergsalat Lunsj: 2 knekkebrød (en annen slag) med jarlsberg, banan Middag: Aloo chicken tikka masala med ris og masse isbergsalat : 1 glass appelsinjuice Masse vann 1 kopp svart kaffe : Isbergsalat, appelsinjuice, banan, : Halvtimes rask gange 100 situps Endret 11. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2008 Forfatter #164 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) : Frokost: Eggerøre, 2 knekkebrød med lettere gulost, isbergsalat Mellom 1: Banan, 2 plommer, liten rosinboks Mellom 2: Jordbær med bittelitt sukker Middag: Tagliatelle med dolmiosaus og svinekjøttdeig, isbergsalat Etterpå: 1 liten havrekjeks : 1 glass appelsinjuice Maaasse vann Blåbærsmoothie : Isbergsalat, appelsinjuice, banan, plommer, jordbær, blåbær, : 30 min rask gange Spinning Litt styrketrening, mest armer + litt kjernemuskulatur Endret 11. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2008 Forfatter #165 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) : Frokost: 2 havreknekkebrød med lettere brunost Lunsj: Banan, pære Mellom: Druer Middag: Ovnsbakte småpoteter, dampa gulrøtter, isbergsalat, kyllingfilet og litt saus Dessert: Creme brulée På kvelden: Smash og Snackchips Ikke altfor mye da, heldigvis! : 1 glass appelsinjuice Kakao med krem Vann Sprite zero : Appelsinjuice, banan, pære, druer, poteter, gulrøtter, isbergsalat : Gått rundt i byen 1 times rask gange Endret 12. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2008 Forfatter #166 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) : Frokost: 1 knekkebrød med lettere brunost, 1 med jarlsberg, druer. Mellom: Liten rosinboks Lunsj: Litt kremet pasta med skinke Middag: Pizza Etterpå: Snacks : Masse vann Øl Litt vin : Druer : 1 time styrke + kondisjon Gått endel rundt omkring Endret 14. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. september 2008 Forfatter #167 Del Skrevet 14. september 2008 : Frokost: Potetgull Lunsj: Rosinboks Middag: Ris, kyllingkarbonader, gulrøtter, salat og saus : Vann : Gulrøtter, salat : Gått tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. september 2008 Forfatter #168 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) : Frokost: 3 havreknekkebrød med lettere brunost Lunsj: Noen druer, blåbærsmoothie Middag: 2 kyllingpølser, posepotetmos, isbergsalat Kveldsmat: 2 knekkebrød med lettere gulost, liten rosinboks : Vann Svart kaffe Blåbærsmoothie 2 små glass appelsinjuice : Isbergsalat, druer, blåbærsmoothie, appelsinjuice : Gått tur Endret 15. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2008 Forfatter #169 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) : Frokost: 2 knekkebrød med lett gulost, eggerøre, isbergsalat Mellom: Liten rosinboks, eple, mager vaniljekesam med bær Mellom 2: 2 knekkebrød med lett gulost, druer Middag: Helstekt svin ytrefilet med fløtestua grønnsaker og isbergsalat "Kveldsmat": Noen druer : Masse vann 1 caffe latte med lettmelk 1 glass appelsinjuice : Isbergsalat, eple, druer, potet, gulrot, brokkoli, appelsinjuice : Spinning 15 min styrketrening etterpå Gått endel rundt omkring 1 time rask gange 100 situps Endret 17. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2008 Forfatter #170 Del Skrevet 17. september 2008 : Frokost: 3 havreknekkebrød med lettere brunost, liten rosinboks Lunsj: 2 knekkebrød med lett gulost, banan Middag: Indisk gryte med ris og isbergsalat : 1 glass appelsinjuice 1 liten kopp svart kaffe Masse vann : Appelsinjuice, isbergsalat, banan, : Gått masse rundt i byen og på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2008 Forfatter #171 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) : Frokost: 3 knekkebrød med lettere brunost Mellom: Banan, to plommer Lunsj: Eggerøre av to egg, to knekkebrød med lett gulost Middag: Lapskaus med kalkunpølsebiter : 1 glass appelsinjuice Masse vann 1/3 caffe mocca : Appelsinjuice, banan, plommer, lapskaus, : Spinning 20 min styrketrening Gått en del rundt omkring Endret 18. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2008 Forfatter #172 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) : Frokost: 3 knekkebrød med lettere brunost Lunsj: 2 knekkebrød med lettere brunost (det eneste jeg hadde i hus..) Mellom: 1/2 glutenfri muffin Middag: Lasagne og isbergsalat : 1 glass appelsinjuice Masse vann Øl og vin... : Appelsinjuice, isbergsalat, : 1 time på treningsstudio: 20 min på tredemølle, resten styrke Endret 19. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2008 Forfatter #173 Del Skrevet 22. september 2008 Ble mye surrespising i helga.. Men men, jeg har jo hatt bursdag, og da må det være lov å skeie ut litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2008 Forfatter #174 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) : Frokost: Druer, litt middagsrester Lunsj: Banan, litt middagsrester, en liten muffin Middag: Poteter, gulrøtter, brokkoli, svinekoteletter, sjy Kveldsmat: Ostekake : Vann Fanta Free : Druer, banan, potet, gulrøtter, brokkoli : Gått i byen Husarbeid 1 time rask gange Endret 22. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. september 2008 Forfatter #175 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) : Frokost: 2 (eller 3?) knekkebrød med jarlsberg, druer Mellom: Pære Mellom 2: 3 knekkebrød med lettere norvegia Mellom 3: Maula en kyllingfilet som var igjen fra en eller annen dag Middag: Svinewok med ris, druer : Masse vann 1 liten kopp svart kaffe : Druer, pære, wokgrønnsaker : Spinning Endret 23. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. september 2008 Forfatter #176 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) : Frokost: Jordbær med bittelitt sukker, 1 knekkebrød med jarlsberg. Lunsj: 2 knekkebrød med lettere norvegia Mellom: Banan Middag: Kyllingfilet, ris, tortillachips, salat, agurk, cheddardip : Masse vann Liten kopp svart kaffe : Jordbær, banan, agurk, isbergsalat : 25 min på tredemølle 25 min styrketrening Endret 24. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. september 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) : Frokost: 2 knekkebrød med jarlsberg, eggerøre av to egg, masse salat og agurk Mellom: Banan Lunsj: 1 knekkebrød med jarlsberg, 2 lefsebiter Mellom: Pære, knaskegulrøtter, druer Middag: "Moussaka" og isbergsalat Kvelden: Druer : Masse vann! Cola zero : Salat, agurk, banan, pære, gulrøtter, druer, potet : Spinning Surra i byen/shoppa i drøye to timer Endret 26. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. september 2008 Forfatter #178 Del Skrevet 26. september 2008 : Frokost: Moussakarester, en lefsebit, druer : Vann : Druer, potet, isbergsalat : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #179 Del Skrevet 30. september 2008 Var bortreist i helga, så jeg gidder ikke å skrive opp alt nå! Var ikke så ille på matfronten, men det ble litt øl og vin... Litt trening ble det faktisk også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 30. september 2008 I går: : Sen frokost: Druer, lefse Mellom: En liten rosinboks, en neve nøtter Mellom 2: Noen kyllingvinger... Middag: Hjemmelagd pizza med masse isberg og ruccola til Etterpå: Et par spiseskjeer is : Vann Litt caffe latte med lettmelk : Druer, isberg, ruccola : Gått litt rundt 100 situps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå