Gjest Ts Skrevet 2. mai 2008 #61 Skrevet 2. mai 2008 Ja. Det var jo det du ville ikke sant? Oppnå sympati og kanskje få litt hjelp og oppmerksomhet. Om du ikke vil la folk involvere seg i ditt liv, hold kjeft. At du er så defensiv tyder på at den eneste grunnen til at du utsatte å øve til eksamen er ren og skjær latskap. Uff :hår: Litt småpsyko du eller?
Saeria Skrevet 3. mai 2008 #62 Skrevet 3. mai 2008 Ts vet selv at det var dumt å utsette alt sammen, så det hjelper ikke å kjefte eller grave seg frem til årsaken til at ts kom i denne situasjonen. Hvorfor ikke være glad for at ts faktisk kom seg gjennom mye av pensum og fullførte eksamenen? Det er kjempeflott at du gjennomførte dette. Forhåpentligvis ble du nå ferdig med denne matten, en gang for alle. Gratulerer!
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. mai 2008 #63 Skrevet 3. mai 2008 Ts: En av grunnene til at jeg ikke har svart før er selvfølgelig at jeg også har eksamner, og prøver å begrense tiden på KG selv om det ikke alltid fungerer! Nå har du iallefall gjennomført, vanskelig for oss å si noe om hvordan det har gått, du får nok bare vente på resultatet Du får holde oss oppdatert!
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 3. mai 2008 #64 Skrevet 3. mai 2008 Artig å finne en mattetråd... Jeg hadde også eksamen i 1 MX den 2. Personlig syns jeg de fleste oppgavene var greie jeg da. Blir spennende med sensuren. Det går nok bra, du står helt sikkert
kiri Skrevet 3. mai 2008 #65 Skrevet 3. mai 2008 Om karakterkurven er fordelt helt likt, så må du ha mer enn 17% riktig for å bestå/få en 2'er. Om du har besvart 50% av oppgavene kan du fortsatt ha gjort en god del av disse feil, men likvel bestå. Nå er det mulig at det å få 1 og 6 er et "smalere sjikt" enn resten og dermed trenger du enda mindre enn 17% riktig for å bestå. Sånn jeg husker det fra videregående så skal du være EKSTREMT blank for å få en 1'er. Det var vel nesten bare en blank levering som kvalifiserte til det. Og i motsatt ende av skalaen skulle det ikke mange småfeil til før 6'eren ble til 5'er, noe som bekrefter det med "smalere sjikt" (selv om det er over 10 år siden jeg gikk ut...) Sånn jeg forstår det har du mest sannsynlig bestått. Gratulerer!
Saeria Skrevet 4. mai 2008 #66 Skrevet 4. mai 2008 Når jeg tok opp matten igjen for noen få år siden var strykgrensa ved 40%. De resterende 60 prosentene ble fordelt på de andre karakterene. Men klarer man de letteste oppgavene, går det greit.
kiri Skrevet 4. mai 2008 #67 Skrevet 4. mai 2008 Jeg tipper at mange av de som strøyk da hadde bestemt seg for å ikke ta eksamen likevel, og dermed leverte blankt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå