Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei igjen.. Jeg satt og jobbet i fem timer ifra klokka fem igår ettermiddag/kveld.

Våknet seint idag og har ikke fått begynt.Nå har jeg regnet ut at jeg har cirka 65 klokketimer igjen på å bli ferdig dersom jeg begynner klokka fem i dag og beregner 8 timers søvn pr natt.Jeg skal spise junk food på et gatekjøkken om en halv time og deretter skal jeg begynne igjen.Da blir det kun jobbing ,korte pauser ,spising og soving.Nå har jeg ikke noe valg..Jeg stikker innom tråden etter 2 mai.Å ha på musikk mens jeg jobber var forresten ingen dum ide.

Nå er det bare å håpe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm, nei... Men du sa du ikke skulle innom før etter 2.mai?

Dette går nok så bra så, bare ikke stress deg sånn opp:) Bestem deg for at eksamenen skal tas uansett, og at du SKAL bestå! Ingen vei tilbake!

Skrevet
Har dere gitt meg opp?

Neida :klemmer:

Vi går ut fra at du nå jobber jevnt og trutt, og så sjekker vi innom her innimellom og ser at du avlegger rapport.

Husk, du skal ikke være så ofte her. Tenk på hvorfor du startet mattestudiet, og så gir du litt ekstra disse siste dagene.

Ikke sats på nattjobbing. Hvis du soser bort dagen på andre ting, blir det vanskelig å konsentrere seg når du endelig setter deg ned. Skjerpings!!!

Kom igjen nå! Stå på!

Skrevet

Lykke til med lesingen. Dette klarer du! :-D

Skrevet
Her har du link til første trinn på videregående hvertfall.

Å, du store, jeg gikk innom linken og jeg kjente ett blaff av lyst til å lære mer matte., det hadde jeg aldri trodd... Nåvel, det får bli om en 10 år til eller noe, nå hiver jeg meg bare med i heia gjengen. Lykke til! :-D

Skrevet (endret)

Oi, nå fikk jeg flash back her!

Dette klarer du!

Var i samme situasjon, hadde 8 dager til eksamen, ikke gjort lekser. Lå ann til 2 ifølge prøver, men tok meg sammen og fikk 5! (Utrolig, men sant)

Det er mulig!

Ett tips fra meg: Bruk markeringtusj på de oppgavene du har gjort! Gir utrolig deilig følelse å stryke over og du ser lett hva du har hvert igjennom.

Endret av LovvLee
Skrevet

Kast tv og datamaskin ut av vinduet. Eventuelt flytt dem i boden.

Skrevet

Usj.I går jobbet jeg ikke i det hele tatt selv om jeg lovte.Var utslitt.I dag har jeg jobbet i fem timer ,men er fortsatt på kapittel 1.Jeg går igjennom eksempel for eksempel men det tar jo evigheter å bli ferdig..Dette står til stryk tror jeg.

Skrevet

Stå på. Kutt ut det aller vanskeligste og fortsett på neste kapittel. Du trenger ikke det aller vanskeligste for å stå.

Skrevet

Jeg gjorde litt over halvprten av oppgavene ,vet jo ikke om alle var riktige heller...håper det var nok til en ståkarakter.

Nå er det bare å vente og håpe...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg gjorde litt over halvprten av oppgavene ,vet jo ikke om alle var riktige heller...håper det var nok til en ståkarakter.

Nå er det bare å vente og håpe...

Kan jeg får spørre om hvorfor du ikke startet å gjøre oppgaver og lese til eksamen tidligere?

Skrevet
Kan jeg får spørre om hvorfor du ikke startet å gjøre oppgaver og lese til eksamen tidligere?

Kan jeg få spørre om hvorfor du graver og er så nyskjerrig?

Gjest Gjest
Skrevet
Kan jeg få spørre om hvorfor du graver og er så nyskjerrig?

Du kommer hit og sutrer over at du ikke hadde forberedt deg til matteeksamen,selvom du har hatt det i ett helt år nå.

Er ikek rart man lurer på hvorfor du er uforberedt, sykdom eller latskap?

Skrevet
Du kommer hit og sutrer over at du ikke hadde forberedt deg til matteeksamen,selvom du har hatt det i ett helt år nå.

Er ikek rart man lurer på hvorfor du er uforberedt, sykdom eller latskap?

Har du noe med årsakene til min uforberedte eksamen synes du?

Gjest Gjest
Skrevet
Har du noe med årsakene til min uforberedte eksamen synes du?

Ja. Det var jo det du ville ikke sant? Oppnå sympati og kanskje få litt hjelp og oppmerksomhet. Om du ikke vil la folk involvere seg i ditt liv, hold kjeft.

At du er så defensiv tyder på at den eneste grunnen til at du utsatte å øve til eksamen er ren og skjær latskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...