Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da får du sy på noe provisorisk korsett greier :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk nettopp sms av gullsmeden!! mansjettknappene jeg bestilte igår, som skulle graveres er ferdige allerede :hoppe: det var fort!! snakk om service :lur:

Skrevet (endret)

Så flotte bilder av dere to :rødme: Dere er virkelig søte sammen :strix: Du kan ihvertfall stole på at bildene blir bra på bryllupsdagen ;)

Nå har du lite igjen på listen din, så flink du/dere er! :jepp:

Tenk nå er det ikke lenge igjen til du gifter deg... :strix:

Endret av MaiL
Skrevet (endret)

:vinke: vennen :klemmer:

Tusen takk :rødme: er ganske rolig når det gjelder bildene til bryllupet :hoppe: tror de blir veldig bra :rødme:

nei, nå er det ikke lenge igjen!! det går fort nå!! :jepp:

ikke mye å gjøre igjen, mye av det som skal gjøres blir gjort i helgen :jepp: så forhåpentligvis er det veldig lite igjen neste uke!!

gleder meg veldig, har masse sommerfugler i magen :strix: :strix:

Endret av Miso
Skrevet

skal du ha noe fri i uka som kommer da? :)

Skrevet
skal du ha noe fri i uka som kommer da? :)

Ja! antagelig onsdag, torsdag og fredag! ihvertfall torsdag og fredag!! :)

torsdag kl 11 skal jeg å stelle negler.

torsdag kl 16 skal jeg farge vipper.

Fredagen er smekkfull!!

Men skal skrive opp en plan her etterhvert, så ser jeg hva som skal gjøres :) en ukeplan :jepp:

Skrevet

Hvis alt blir unnagjort i helga, hva i all verden skal du fylle neste uke med da..? Gå på veggen av utålmodighet? :fnise:

:hoppe: litt for superservice på mansjettknappene!! :hoppe:

:klemmer:

Skrevet

..og der posta du svaret allerede før jeg fikk stilt spørsmålet! :ler:

Skrevet

:vinke: Mazzi!!

Hehe :fnise: har tenkt å slappe av litt faktisk, eller.. prøve da :fnise: om jeg klarer det er en annen sak!! å så må jeg justere litt på talen, og hååpe at fotoboka kommer tidsnok!! så jeg skal nok ikke gå arbeidsløs neste uke :fnise:

Skrevet

Så du mener det å tenke på fotoboka er jobb nok? :ler:

Neida, holder med deg i å prøve å få slappa av litt! :jepp:

Skrevet (endret)

å bekymre meg for om den kommer tidsnok er litt av en jobb :sjenert:

men skal sy pynteting bånd saker til benkene i kirken, så det kommer nok til å ta mesteparten av neste uke!! :)

å så skal jeg være på KG :jepp:

Endret av Miso
Skrevet

Håndarbeidsmiso, så koselig! :jepp:

Skrevet
Håndarbeidsmiso, så koselig! :jepp:

litt kreativ får man være :jepp:

også får jeg nesten bruke symarskinen når jeg først har en :fnise: skal prøve på benkene i kirken idag, så skal jeg ta bildet å vise dere :jepp:

Skrevet

Yeeey, bilder! :fnise:

Når skal dere i kirka idag da? Tenker nok det blir litt mer virkelig da, ja! :jepp:

Skrevet

Vi har fått låne kirke fra 18:00-19:00!! så det blir en turbo time!! brudepikene med foreldre kommer kl 17:00 så jentene får hilse på hverandre før de settes til arbeid :fnise: hehe :)

så når jeg drar fra jobb blit det turbo!! må shiney litt hjemme, ser ut som ett bombenedslag har slått ned!! :dåne: husarbeidet er ikke prioritert hjemme kan man si :dåne:

Skrevet
Skal det stå H&M på mansjettknappene? :ler:

Så flink du er! Effektiv!! :jepp:

:klemmer: til misoen som snart blir fru!! :strix:

Vi og har H og M som initialer! Tror vi får snu om på det, så det blir M og H, slik at ikke ALLE tenker på klær.. :fnise:

Skrevet (endret)

Våre initialer er forsåvidt ikke så mye "bedre", uansett hvilken vei man snur eller vender på det! :sjenert:

Nå kommer snart brudepikene!! :strix: Skal de ha mange oppgaver..?

Endret av Mazilla
Skrevet
Våre initialer er forsåvidt ikke så mye "bedre", uansett hvilken vei man snur eller vender på det! :sjenert:

Hva er initialene deres da?? :vetikke:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...