Mazilla Skrevet 5. november 2008 #1841 Del Skrevet 5. november 2008 Så heldige dere er som er så fotogene! Det blir garantert ikke noe problem å få knallfine bilder av dere på bryllupsdagen!! Hvordan har bruden det i dag, halvannen uke før den store dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. november 2008 #1842 Del Skrevet 5. november 2008 Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. november 2008 #1843 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hei jentene mine Nå er jeg endelig hjemme igjen etter en travel start på dagen!! veldig deilig å sette meg ned å få i meg litt mat!! knekkebrød og ett glass melk Idag har jeg hentet ringene :dåne: de ble sååå nydelige, med graveringen inni og pusset så de skinner gleeeeder meg til å sette de på i kirken!!! etterpå undersøkte jeg litt ang underskjørt til brudepikene, men det viser seg å være så vanskelig å få tak i så nå gidder jeg ikke å styre mer med det!! Så bestilte jeg time for å stelle neglene, på stedet som Alverbruden anbefalte meg!! så den er i boks, ordnet undertøy har jeg gjort skikkelig stilig svart og rødt korsett med matchende truse til eneste problemet er at jeg ikke klarer å få det på meg selv å så kjøpte jeg hvitt korsett og truser!! så nå er det mye å overraske kjære med I tillegg har jeg bestilt mansjettknapper som skal graveres med H og M!! så forhåpentligvis blir de ferdig i starten av neste uke det er en gave til kjære som han skal få morgenen den 15 nov :rødme: nå skal jeg prøve å bli ferdig med fotoboka så jeg får bestilt den i løpet av dagen eller morgen dagen! men først skal jeg prøve å spise knekkerbrødet mitt!! ikke såå lett med en katt som er på jakt etter pålegget!! og midt inni dagen har jeg trent en time skal snart gifte meg :dåne: Endret 5. november 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2008 #1844 Del Skrevet 5. november 2008 Skal det stå H&M på mansjettknappene? Så flink du er! Effektiv!! til misoen som snart blir fru!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. november 2008 #1845 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) FERDIG : BLÅ IKKE FERDIG : RØD UNDER PLANLEGGING : GRØNN BRYLLUPSLISTE : dato - 15.11. 2008 kirke - Fredrikstad domkirke - vielse er 15:00 lokaler - Røde Kors selskapslokaler prest L.T.J.L Toastmaster - svogern Forlovere - min søster og hans barndomskamerat Fotograf Trompet i kirken T.H Musikk innslag Inngang og utgangs marsj Plassering i kirken Inngang i kirken Salmer Tekst Tekstleser M.W.H gjestebok Bånd til lysestake (hvitt) Til å dele ut kirkeprogram - min fetter og hans kjæreste Pynting av kirken - kvelden før (brud og brudgom) legge igjen gjestebok sjåfør for dagen Menyen Bordplassering - festes på plakat! Blomster: - brudebukett - knapphullsblomster (x 4) - bånd til kirkebenkene - Lage prøve bukett selv! (brudepiker) Kake: - Bryllupskake - de andre kakene : mamma og svigermor - finne ut hvilke andre kaker som skal bakes. Ønskeliste: - lagt ut forslag til ønske på bryllupsiden - legges til ting etterhvert som vi kommer på. Klær : Brud: - Brudekjole - slør - sko - jakke - undertøy - strømper (ekstra par), korsett - underskjørt - får leie gratis av salongen - strømpebånd - parfyme - smykker -hårpynt- tiara, kjede, armbånd - truser Brudgom: - antrekk - frock cote! - boxer - sokker - parfyme - sko Brudepikene: - kjolene - hvite strømper - foreldre ordner - jakker - foreldre ordner - hvite sko - foreldre ordner - smykker/ hårpynt Annen pynt: - fakler utenfor kirke - flyte lys på flygelet i kirken (Løiten lys) - fakler utenfor lokalet - bånd til bilen -Invitasjon og svarkort SENDT 23 juli 08 - bordkort - menyer - kirkeprogram Kommer : 57/60 Kommer ikke : 5 Info om gjester - innhente de siste bildene takkekort - prate med fotograf bestille frisør bestille sminke bestemme frisyre - bestemme og bestille bryllupsreise BESTILT - pakke klær - kjøpe snakcks kjøpe inn til gaveåpning: - tape - nummerklistremerker (M) - sakser - penner (M) - svarte søpple sekker - esker - kurver til toaletter - innhold til kurvene - Musikk - ordner selv - Musikk til brudevals - sende alt av papirer - fått tilbake sendt det vi trenger - filming? - kjøpe videokamera? -øve hardt på brudevalsen - farge vipper og nappe bryn - torsdag 13 nov - steller negler - torsdag 13 nov - sjekke alle bestillinger -hente kjolen - 29 oktober! - generalprøve 6 november - morgengave - tale - overraskelse til kjære - dørmatta :strix: Endret 5. november 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. november 2008 #1846 Del Skrevet 5. november 2008 Skal det stå H&M på mansjettknappene? Så flink du er! Effektiv!! til misoen som snart blir fru!! Oi!!! det hadde jeg ikke tenkt på!! tenkte bare at jeg skal skulle ha forbokstaven hans og min!! :klø: ja ja, det får være jaaaaa!!!!!! snart skal jeg gifte meg med drømme mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2008 #1847 Del Skrevet 5. november 2008 Bare takkekorta igjen i rødt jo!! Åååh, jeg er så glad på dine vegne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. november 2008 #1848 Del Skrevet 5. november 2008 Bare en rød igjen!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. november 2008 #1849 Del Skrevet 5. november 2008 Jaaa!!! bare en rød og den får jeg ikke gjort før etter bryllupet nå gjelder det å minske det grønne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. november 2008 #1850 Del Skrevet 5. november 2008 Da er fotoboka bestilt!! krysser fingrene for at den kommer før fredag neste uke!! skrev mld om at det hastet!! på noen punkter har jeg dårlig tid!!! nå er det oppvask, før kjære kommer hjem og det er øvings på brudevalsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. november 2008 #1851 Del Skrevet 5. november 2008 Du er flink Miso! Nå er det ikke lenge igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. november 2008 #1852 Del Skrevet 5. november 2008 Du er flink Miso! Nå er det ikke lenge igjen!!! Takk vennen nei, det er ikke lenge igjen nå!! jeg gleder meg veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. november 2008 #1853 Del Skrevet 5. november 2008 du kan faktisk telle dagene på to hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. november 2008 #1854 Del Skrevet 6. november 2008 Hei søtnoser ja, idag er det 9 dager igjen tenk at det har gått sååå fort :dåne: Nå sitter jeg på jobb etter å ha trent!! merket idag at jeg er litt vel ivrig når det gjelder trening, når jeg kommer føøør senteret åpner :dåne: heldigvis var det en snill fysioterpaut som jobber der som slapp meg inn!! hehe, hadde hele trenings rommet for meg selv kanskje jeg bør holde litt følge med åpningstidene Sitter også å innser at det er 9 dager igjen det er ikke lenge i det hele tatt!! Vi skal ha en generalprøve i kirken idag, da blir det nok veldig virkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. november 2008 #1855 Del Skrevet 6. november 2008 Ååå så spennende :rødme: Nå nærmer det seg virkelig alt for fort Og muskelimiso er ivrigmiso Må du ike ta helt av da Husk på at du skal passe kjolen om 9 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. november 2008 #1856 Del Skrevet 6. november 2008 ja.. er litt spent på hvordan det der går :klø: syns jeg ser det, bruden med kjolen halveis åpen i ryggen pga for mye muskler :dåne: !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. november 2008 #1857 Del Skrevet 6. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. november 2008 #1858 Del Skrevet 6. november 2008 ser vel riiimlig dum ut da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. november 2008 #1859 Del Skrevet 6. november 2008 Tjaaa Du får lage en sånn mega jumbo korsettsnøring i ryggen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. november 2008 #1860 Del Skrevet 6. november 2008 har glidlås!!! så går den ikke igjen, så har jeg ett problem!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg