DDuck Skrevet 4. november 2008 #1821 Del Skrevet 4. november 2008 Enn jeg da? Bilder.. ja takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 4. november 2008 #1822 Del Skrevet 4. november 2008 Så bra at bildene ble fine det lover jo innmari godt for bryllupet også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. november 2008 #1823 Del Skrevet 4. november 2008 Enn jeg da? Bilder.. ja takk sender bilder straks Så bra at bildene ble fine det lover jo innmari godt for bryllupet også! ja, tviler ikke ett sekund på at bildene fra bryllupet blir bra gleder meg sååå enormt til å se dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. november 2008 #1824 Del Skrevet 4. november 2008 De bildene var helt fantastiske :dåne: Så stemningsfulle og man ser så godt at det er kjærlighet mellom dere Noe sånt ville jeg klasket opp på veggen glatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. november 2008 #1825 Del Skrevet 4. november 2008 tusen takk :rødme: Det blir klasket opp på veggen ja vi skal forstørre noen av dem på lerret å henge over sofaen ble sååå fornøyd med bildene, spesielt det under treet og det i løvet skal nok fremkalle mange av dem blir vanskelig å velge når vi får se resten, hvis de er like bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. november 2008 #1826 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg syns det siste i trappa var bjutiful!!! Sånner bilder vil jeg også ha! Jeg ønsker meg en fotograf i julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. november 2008 #1827 Del Skrevet 4. november 2008 smart julegave ønsket er vanskelig å velge hvem jeg vil ha forstørret, men det blir nok en del av dem endelig har vi bilder av oss sammen, 6 år og ikke ett ordentlig bilde av oss sammen! :dåne: på tide!! hvis bryllupsbildene også blir såå bra, skal jeg forstørre opp noen av dem på lerret også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. november 2008 #1828 Del Skrevet 4. november 2008 Det blir de nok skal du se Jeg gleder meg sånn til å se bryllupsbildene Dere blir sikkert helt utroolig nydelige!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. november 2008 #1829 Del Skrevet 4. november 2008 Det blir de nok skal du se Jeg gleder meg sånn til å se bryllupsbildene Dere blir sikkert helt utroolig nydelige!!! nåååw.... :rødme: søtnosen er veldig spent på bryllupsbildene selv syns bildene av kjære var såå fine, han er så kjekk :rødme: ble helt :dåne: jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. november 2008 #1830 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg ble helt satt ut avÆlen i går jeg Han kom innom jobben min så tok han av seg jakken og da hang t-skjorta hans litt igjen i den liksom slik at den ble løftet opp så magen hans vistes.. Jeg sto å skulle fortelle han noe veldig viktig som hadde skjedd, men jeg glemte heeelt hva jeg skulle si og ble skikkelig fnisete og rødmet som juling jeg trodde ikke det skulle gå ann enda, men jeg blir plutselig sånn enkelte dager av han :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. november 2008 #1831 Del Skrevet 4. november 2008 :fnise: det er bra de fortsatt har den virkningen på oss :rødme: det er absolutt ett godt tegn at de fortsatt får oss til å fnise og rødme etter flere år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 4. november 2008 #1832 Del Skrevet 4. november 2008 Ehhh... Mim vil også se bilder Og oh my god du skal snart gifte deg Gled deg - det er noe du vil foralltid huske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2008 #1833 Del Skrevet 4. november 2008 :dåne: Kjempefine bilder!!! :dåne: Dere kler hverandre godt, det må jeg bare si! Også så snille øyne Misomannen har da..! Ser jo tvers gjennom go' ut jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. november 2008 #1834 Del Skrevet 4. november 2008 Ehhh... Mim vil også se bilder Og oh my god du skal snart gifte deg Gled deg - det er noe du vil foralltid huske Hei Mimsen bilder sendes med det samme ja, nå er det ikke lenge igjen!!! oh my!!!! :dåne: Kjempefine bilder!!! :dåne: Dere kler hverandre godt, det må jeg bare si! Også så snille øyne Misomannen har da..! Ser jo tvers gjennom go' ut jo! Takk Mazzimor ja, han er bare go og snill!! beste Misomannen i verden!! gleder meg til å bli kona hans :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. november 2008 #1835 Del Skrevet 4. november 2008 De bildene høres superfine ut! :rødme: Kan jeg også være så søt og snill og få se dem..? Har du fortsatt e-mailen min, eller skal jeg sende den på PM til deg? Syns du er så søt som er så forelska og gleder deg sånn. Da er jo alt akkurat sånn det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. november 2008 #1836 Del Skrevet 4. november 2008 De bildene høres superfine ut! :rødme: Kan jeg også være så søt og snill og få se dem..? Har du fortsatt e-mailen min, eller skal jeg sende den på PM til deg? Syns du er så søt som er så forelska og gleder deg sånn. Da er jo alt akkurat sånn det skal være. selvsagt skal du få se hvis du vil send meg mailadressen din du, så sender jeg mail koselig at du vil se altså :rødme: er jo sånn det skal være, elsker gutten min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. november 2008 #1837 Del Skrevet 4. november 2008 Tusen takk! Utrolig fine bilder!!! :rødme: Skjønner godt at du er fornøyd med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. november 2008 #1838 Del Skrevet 4. november 2008 takk :rødme: koselig at du ville se :rødme: regner med at det blir lagt ut noen flere på facebook etter jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. november 2008 #1839 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Nydelige bilder Miso :dåne: Tusen takk for at jeg fikk se!! Likte spesielt godt det siste jeg da..dere er jo sååå nydelige sammen!! :danser: :danser: snart er den store dagen deres her :strix: Endret 5. november 2008 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 5. november 2008 #1840 Del Skrevet 5. november 2008 Mye prat om de fine bildene her nå :rødme: Tror selvsagt at de er kjempeflotte, men har jo ikke sett de... så, kanskje jeg kan få en titt? Kan sende deg PM med mail adressen min jeg Det er et velkjent fenomen her i heimen også at det mangler bilder av meg og kjæresten på veggen :gjeiper: Det er bra at dere endelig har fått det til Ikke lenge til bryllupet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg