Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2008 #1661 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tida raser avgårde ja!! :dåne: du har 4 dager igjen :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 21. oktober 2008 #1662 Del Skrevet 21. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2008 #1663 Del Skrevet 21. oktober 2008 her er meg om dagen : noe stresset!! har du mye igjen?? eller er du i rute!! tusen takk for koselig hilsen i gjesteboka såå koselig :) noen som har forslag til hvordan vi får flere gjester til å komme på peppes dagen før?? enn så lenge har bare tre stykker meldt seg på!! 5 med meg og kjære :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2008 #1664 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har dere gitt beskjed noen andre steder enn på hjemmesida + facebook? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 21. oktober 2008 #1665 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uff ja stress er ikke noe gøy altså Stresser en del selv har nå måtte ta fri i morra fra jobb for jeg begynner å bli dårlig. Må roe ned et par hakk;) Det meste er på plass nå. Men er sånne små ting igjen som å hente blomster, bake, ordne maten, hente saker og ting osv. Kan du ikke bare sende en melsing med tlf til gjestene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. oktober 2008 #1666 Del Skrevet 21. oktober 2008 Pass på deg selv da, vennen. Må ikke slite deg ut. Pust dypt og ta en ting av gangen. (Kjipe gjestene som ikke har meldt seg på Peppes.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2008 #1667 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nemlig! Der sa Muffin! noe veldig viktig! Et eple er forresten ikke nok til å kalle middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2008 #1668 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei søtnoser Da er vi hjemme fra filmklubben gikk bra, spesiell film må jeg si.. ja ja!! Fikk i meg brødskive også, nå spiser jeg banan og yoghurt!! så litt mat går inn er ikke så forferdelig sulten fortiden heller, kan ha noe med stresset å gjøre :klø: hmm..det med mesling var ikke dumt!! tror jeg skal foreslå det for kjære å høre hva han sier!! takk for tipset Nå skal jeg gjøre noe så morsomt som å legge sammen klær imorgen er det en tur inn til ski med svigermor å så skal jeg og kjære inn til oslo å ta bilder med fotografen vi skal ha i bryllupet!! blir spennende får virkelig prøvd oss foran kameraet til alle jentene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. oktober 2008 #1669 Del Skrevet 22. oktober 2008 Oi, så gøy å møte fotografen! Jeg har nettopp sett bilder på nettet som "vår" fotograf har tatt, og de ser veldig bra ut! Ingen av oss liker å stå foran kameraet da, så det spørs om ikke vi også kunne trengt en øve-time! Hva driver du med i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. oktober 2008 #1670 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. oktober 2008 #1671 Del Skrevet 22. oktober 2008 Håper du har en fin dag med fotografering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. oktober 2008 #1672 Del Skrevet 22. oktober 2008 nå er vi hjemme har vært en laaaaaang dag!! godt å endelig være hjemme igjen!! dagen startet med trening så dro jeg og svigermor til salongen hvor hun skulle tilpasse kjolen sin, men det endte med at jeg måtte inn i brudekjolen (som om jeg har noe imot det ) for å sette flere nåler, bra var det!! for det viser seg at iløpet av den siste mnd har jeg fått flere muskler i ryggen så kjolen gikk ikke igjen!! :dåne: sydamen var veeeldig glad for at jeg fikk prøvd den igjen så hun fikk ordnet den til jeg skal hente den neste onsdag!! for ett styyyr!!! Så var det bare å svippe svigermor hjem, hente kjære og kjøre inn til oslo! møtte fotografen ved Akershus festning det gikk veldig bra var faktisk veldig moro, og jeg som ikke liker å bli tatt bildet av en gang er veldig spent på bildene så jeg gleder meg til de kommer vi lekte i løvet tror de bildene blir veldig søte :rødme: hun sa at det var en fryd å ta bilder av oss og at det ikke skulle bli noe problem til bryllupet hun er så flink og veldig rolig og behagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. oktober 2008 #1673 Del Skrevet 22. oktober 2008 Så flott da Det er utrolig viktig å trives med fotografen for å få mest mulig naturlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. oktober 2008 #1674 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Så gøy at det gikk fint! Og bra at du prøvde kjolen, muskelmiso! Har du fremdeles PT? Endret 22. oktober 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. oktober 2008 #1675 Del Skrevet 22. oktober 2008 Så gøy at det gikk fint! Og bra at du prøvde kjolen, muskelmiso! Har du fremdeles PT? hei go`jenter Muskel miso ja har fortsatt PT!! time med henne imorgen!! hehe gir meg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. oktober 2008 #1676 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) FERDIG : BLÅ IKKE FERDIG : RØD UNDER PLANLEGGING : GRØNN BRYLLUPSLISTE : dato - 15.11. 2008 kirke - Fredrikstad domkirke - vielse er 15:00 lokaler - Røde Kors selskapslokaler prest L.T.J.L Toastmaster - svogern Forlovere - min søster og hans barndomskamerat Fotograf Trompet i kirken T.H Musikk innslag Inngang og utgangs marsj Plassering i kirken Inngang i kirken Salmer Tekst Tekstleser M.W.H gjestebok - bestilt Bånd til lysestake (hvitt) Til å dele ut kirkeprogram - min fetter og hans kjæreste Pynting av kirken - kvelden før (brud og brudgom) legge igjen gjestebok sjåfør for dagen Menyen - ferdig Bordplassering - festes på plakat! Blomster: - brudebukett - knapphullsblomster (x 4) -bånd til kirkebenkene Lage prøve bukett selv! (brudepiker) Kake: -Bryllupskake - de andre kakene : mamma og svigermor - finne ut hvilke andre kaker som skal bakes. Ønskeliste: - lagt ut forslag til ønske på bryllupsiden - legges til ting etterhvert som vi kommer på. Klær : Brud: - Brudekjole -slør -sko - jakke - undertøy - strømper (ekstra par), korsett, truse - skal sjekke billigere undertøy! - underskjørt - får leie gratis av salongen - strømpebånd - parfyme - smykker -hårpynt- tiara, kjede, armbånd Brudgom: - antrekk - frock cote! - undertøy -sokker - parfyme - sko Brudepikene: - kjolene - hvite strømper - foreldre ordner - jakker - foreldre ordner - sko - smykker/ hårpynt - små buketter av hvite eller røde roser, lage selv Annen pynt: - fakler utenfor kirke - flyte lys på flygelet i kirken (Løiten lys) - fakler utenfor lokalet - bånd til bilen. svigerfar ordner! -Invitasjon og svarkort SENDT 23 juli 08 - bordkort - menyer - kirkeprogram Kommer : 58/60 Kommer ikke : 5 Info om gjester - innhente de siste bildene takkekort - prate med fotograf bestille frisør bestille sminke bestemme frisyre - bestemme og bestille bryllupsreise BESTILT - kjøpe snakcks - kjøpe inn til gaveåpning - tape - nummerklistremerker - sakser - penner - svarte søpple sekker - esker - kurver til toaletter - Musikk - ordner selv - Musikk til brudevals - sende alt av papirer - fått tilbake sendt det vi trenger - filming? - kjøpe videokamera? øve hardt på brudevalsen - velpleie noen dager før - avslappning - sjekke alle bestillinger hente kjolen - 29 oktober! - generalprøve Endret 23. oktober 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. oktober 2008 #1677 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg kjeder meg er ingen her idag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. oktober 2008 #1678 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er her!!! Så bra at alt gikk fint i går;) Må jo ha blitt den muskedama du nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2008 #1679 Del Skrevet 23. oktober 2008 du har bare 17 røde ting igjen :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. oktober 2008 #1680 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har du talt du det var ikke så mange røde ting igjen da nei føler at det er mye mer.. men det er jo noen ting jeg ikke har skrevet opp oppdaget jeg.. - tale - må endres litt. - morgengave - aner virkelig ikke hva!!! - kalender med litt frekke bilder - mannsjettknapper med gravering (gave til kjære på bryllupsdagen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg