Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #1561 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så forresten du anbefalte fotografen dere skal ha i en annen bok - hvem er det da?? Vi driver og styrer med det der om dagen nemlig... Litt tips er alltids kjekt! sendte deg PM jeg Får håpe han har innsett alvoret nå, og beholder engasjementet hele den siste måneden! ja, vi får håpe det! hvis ikke så sier jeg i fra til han!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #1562 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) FERDIG : BLÅ IKKE FERDIG : RØD UNDER PLANLEGGING : GRØNN BRYLLUPSLISTE : dato - 15.11. 2008 kirke - Fredrikstad domkirke - vielse er 15:00 lokaler - røde kors selskapslokaler prest L.T.J.L Toastmaster - svogern Forlovere - min søster og hans barndomskamerat Fotograf - (skrive ut bildeliste) Trompet i kirken Musikk innslag Inngang og utgangs marsj Plassering i kirken Inngang i kirken Salmer Tekst Tekstleser gjestebok - bestilt Bånd til lysestake (hvitt) Til å dele ut kirkeprogram - min fetter og hans kjæreste Pynting av kirken - kvelden før (brud og brudgom) legge igjen gjestebok Blomster: - brudebukett - knapphullsblomster (x 4) bånd til kirkebenkene Lage prøve bukett selv! (kirke og brudepiker) Kake: Bryllupskake - de andre kakene : mamma og svigermor - finne ut hvilke andre kaker som skal bakes. Ønskeliste: - lagt ut forslag til ønske på bryllupsiden - legges til ting etterhvert som vi kommer på. Klær : Brud: - Brudekjole -slør -sko - jakke - undertøy - strømper (ekstra par), korsett, truse - skal sjekke billigere undertøy! - underskjørt - får leie gratis av salongen - strømpebånd - parfyme - smykker -hårpynt- tiara, kjede, armbånd- Brudgom: - antrekk - undertøy- sokker - parfyme - sko Brudepikene: - kjolene - strømper - jakker - sko - smykker/ hårpynt - små buketter av hvite roser, lage selv Annen pynt: - fakler utenfor kirke - flyte lys på flygelet i kirken (Løiten lys) - fakler utenfor lokalet - bånd til bilen. svigerfar ordner! Annen info: -Invitasjon SENDT 23 juli 08 - Svarkort SENDT 23 juli 08 - Bordkort Kommer : 58/60 Kommer ikke : 5 - Kirkeprogram - bestilles i oktober - Veibeskrivelse - lagde selv - Meny ferdig bestemt - bestille i oktober - møte med lokalet 10 september ang bordplassering og meny - Takkekort - prate med fotograf - Info om gjester - på begynt, må innhente bilder. bestille frisør bestille sminke bestemme frisyre - bestemme og bestille bryllupsreise BESTILT Lokalet: - må kjøpe- - kjøpe snakcks - kjøpe inn til gaveåpning - tape - nummerklistremerker - sakser - penner - svarte søpple sekker - esker - kurver til toaletter - Ordne bordplan og bordkort - Musikk - ordner selv - Musikk til brudevals - sende alt av papirer - fått tilbake sendt det vi trenger - filming? - kjøpe videokamera? øve hardt på brudevalsen - velpleie noen dager før - avslappning - få godkjent ting til kirken av prest - sjekke alle bestillinger tilpasse kjolen - time 1 oktober! - generalprøve Endret 15. oktober 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. oktober 2008 #1563 Del Skrevet 15. oktober 2008 Blir bare mindre og mindre rødt :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. oktober 2008 #1564 Del Skrevet 15. oktober 2008 Åååh det var slitsomt å :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2008 #1565 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nesten alt er i boks jo! (Du kan være den i midten, dinedama! Vi holder deg oppe så du ikke trenger å bruke så mye krefter!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #1566 Del Skrevet 15. oktober 2008 vi holder deg vi ja du kan bare slappe av blir mindre og mindre rødt nå har jeg funnet en genial fotoside på nettet har funnet ut noe jeg skal gi kjære i morgengave!! en fotobok med bilder av oss, og med diktet han skrev til meg for mange år siden å så skal jeg lage en liten kalender til han en privat en pluss, at han skal få seg en overraskelse når vi kommer hjem fra bryllupsreise ny dørmatte hvor det står velkommen til og så etternavnet vårt elsker den nye fotosiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. oktober 2008 #1567 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvilken side er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #1568 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvilken side er det? www.Nfoto.no farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 15. oktober 2008 #1569 Del Skrevet 15. oktober 2008 Her var det mye unnagjort! Så bra Flink du er Den dørmatte idèen var jo ganske så genial Han blir nok glad for den skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #1570 Del Skrevet 15. oktober 2008 Her var det mye unnagjort! Så bra Flink du er Den dørmatte idèen var jo ganske så genial Han blir nok glad for den skal du se MaiL ja, det går unna sakte men sikkert!! begynner å merke at det er en mnd igjen :dåne: sitter å pusler med ting kjære ikke skal vite greit å bruke fridag på det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #1571 Del Skrevet 15. oktober 2008 dørmatte er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #1572 Del Skrevet 15. oktober 2008 vi har fått wii idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #1573 Del Skrevet 15. oktober 2008 vi har fått wii idag Dumme folka hadde sendt feil :dåne: fikk ikke wii!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. oktober 2008 #1574 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Her var det mye å for! Først og fremst: Det er 1 måned til du skal gifte deg! Og så bra at Misomannen skjønte at han måtte skjerpe seg! Har han sneket her inne, tro? Og så herlig at hår og sminke blir fint! Og så herlig at lista blir mer og mer blå! Bildegaver er kjempegøy og flotte gaver! Jeg pleier også å lage det, særlig til kjære. Han ble kjempeglad for albumet jeg lagde til 5-årsdagen vår. ( for ikke Wii likevel, enda.) Endret 15. oktober 2008 av Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 15. oktober 2008 #1575 Del Skrevet 15. oktober 2008 :strix:1 mnd igjen :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. oktober 2008 #1576 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva fikk dere istedet for Wii da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #1577 Del Skrevet 15. oktober 2008 vi fikk tilsendt guitar hero for playstation3 men kjære tok kontakt med en gang og de beklaget feilen!! skulle bare mangle, jeg som gledet meg så veldig.. de skulle sende ny imorgen!! men da må vi vente enda noen dager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. oktober 2008 #1578 Del Skrevet 15. oktober 2008 ååh... kjipt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #1579 Del Skrevet 15. oktober 2008 ja.... har ikke playstation 3 så har ikke bruk for den heller.. bare å smøre meg med en liten dose tålmodighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. oktober 2008 #1580 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jaa... hvis du er heldig får du dert jo før helgen Men det gjør du vel sikkert? :klø: Det er bare her oppe på småplassene i nord at det tar aaaaalt for lang tid med alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg