Muffin! Skrevet 14. oktober 2008 #1541 Del Skrevet 14. oktober 2008 Åh, Miso Trist å lese at du har det sånn! Du skal jo glede deg du nå, ikke være stresset og lei deg. Jeg syns Mazilla sier mye fint. Husk at vi alltid er her for deg, og her er det lov å skrive akkurat hva man vil. Misomannen må forstå hvordan du har det. på Misomannen som ikke hjelper til. Du kan ikke vise han det innlegget du skrev her da? Hvis du syns det er vanskelig å få han til å skjønne det når du prøver å prate om det? Håper ting går bedre veldig snart! Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. oktober 2008 #1542 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tusen takk Muffin takk for klem og trøst må prate med han ikveld, for det kan ikke fortsette på denne måten! klarer ikke mer av dette, da kommer jeg ihvertfall til å være utslitt til dagen!! Han må hjelpe til, så enkelt er det!! så vi får se hvordan det går! skal si fra så fort jeg har snakket med han! idag har jeg også prøvetime for hår hos nye frisøren!! er så nervøs og spent.. vet ikke hva jeg gjør hvis dette ikke går bra!! klarer ikke å tenke positit når det gjelder noe lenger får ta med bilder av frisyrer jeg kunne tenke meg å så høre hva hun sier.. er så glad jeg har fri imorgen!! da er bilen på verksted så jeg kommer meg ingen steder, men jeg skal prøve å få gjort unna en del uansett!! dere er verdens beste, og jeg er kjempeglad i dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. oktober 2008 #1543 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg slenger meg på det de andreher har sagt for jeg finner egentlig ikke på noe annet å si enn det som allerede er sagt og litt også fordiat jeg sitter her og er syk og svak så hodet er helt tomt.. Men Miso dette ordner seg :)Bare du får kommet i gang med praten så kommer ting ut.. Det aller værste med en alvorsprat er nemlig å komme i gang... Håper alt ordner seg gumman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. oktober 2008 #1544 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Å kjære Miso!! Jeg fikk helt vondt inni meg av å lese om at du er så lei deg!! Det er jo ikke sånn det skal være så tett opptil bryllupet! Hvis noen ikke kan komme på grunn av sykdom er det selvsagt veldig trist. Håper du slipper å oppleve det. Har du andre familiemedlemmer som kan egne seg til å følge deg opp kirkegulvet eventuelt? Det går jo an å gå alene også, hvis du ikke syns det blir for trist. Men at Misomannen er så lite engasjert!! Det går ikke an!! Kanskje han er nervøs han og? Redd for at han skal gjør noe feil, slik at det ikke blir akkurat slik du ønsker det skal bli? Jeg kan liksom ikke tro at han faktisk ikke bryr seg!! Huff, jeg håper dere får en fin samtale i kveld og finner ut av det... Skal tenke på deg jeg!!! Stoooor Endret 14. oktober 2008 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. oktober 2008 #1545 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tusen takk alle sammen det hjelper å få ut ting og tømme seg innimellom!! vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere skal informere dere hvordan praten går!! det er ikke noe mer å si egentlig, enn at han må skjerpe seg kraftig!! men får fokusere på frisør timen først, klarer ikke glede meg en gang!! men det er sikkert greit å få det gjort!! veldig glad jeg har dere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2008 #1546 Del Skrevet 14. oktober 2008 Lykke til hos frisøren! Håper du får en fin opplevelse der! Det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. oktober 2008 #1547 Del Skrevet 14. oktober 2008 Lykke til hos frisøren! Håper du får en fin opplevelse der! Det fortjener du! takk Mazzi det blir spennende å se hvor flinke de er, mange har skrytt av stedet så jeg har ganske høye forventninger!! kanskje ikke så bra egentlig!! men men.. får se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. oktober 2008 #1548 Del Skrevet 14. oktober 2008 God tur Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. oktober 2008 #1549 Del Skrevet 14. oktober 2008 God tur Kos deg skal prøve skal dit 16:45!! så det blir litt maraton etterpå, rett fra jobb, plukke opp svigermor og så ned til frisøren som ligger midt i byen og jeg må da gjennom ettermiddagsrushet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. oktober 2008 #1550 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du har vel kansje ikke kommet hjem enda, men jeg gleder meg til å høre hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2008 #1551 Del Skrevet 14. oktober 2008 Da er vi to! Synd det ikke finnes noen sunnere ventesnacks-smileyer enn ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. oktober 2008 #1552 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei Miso Syns det er veldig leit at du har det på denne måten nå. Håper du og Misomannen får snakket ut. Så han blir klar over hva slags følelser du går og bærer på. Stoooore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #1553 Del Skrevet 15. oktober 2008 :strix: :strix: :strix: :strix: 1 mnd igjen til jeg gifter meg! :strix: :strix: :strix: :strix: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #1554 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hei jenter Nå har jeg stått opp og sitter med en yoghurt og en kopp te har fri og har benyttet anledningen til å få sovet skikkelig ut, noe jeg merker at jeg trengte!! Kom hjem så sent igår, og hadde en prat med kjære så jeg rakk ikke å komme inn men nå skal jeg gi dere ett lite referat av en samtale som ikke gikk helt som jeg ventet gitt!! For det første; prøvetimen på frisyren :dåne: gikk KJEMPEBRA!!!! :strix: Frisyren ble kjempefin, det jeg så i sånn raskt satt opp. Det ble utrolig!! hun var kjempeflink og utrolig koselig, hørte på meg, spurte spørsmål og kom med ideer!! hun laget en frisyre som ble litt annerledes bak, sånn at når sløret tas av så er det noe som har gjemt seg bak der utrolig bra!! så fikk jeg prøvesminking samtidig, og det ble også kjempebra!! akkurat sånn jeg hadde tenkt det, og hun skal lage noe smokey eyes på meg.. ikke mye, men litt for det har jeg alltid hatt lyst til å prøve men hun brukte de fargene som jeg selv bruker når jeg sminker meg bare at hun var såååå mye proffere!! fikk skryt av at jeg hadde utrolig bra kinnbein ble litt stolt da Svigermor var med og kom med ideer og passet på, sånn at det ikke ble som forrige sminkingen!! men det var absolutt noe helt annet!! så jeg er kjeeeempe fornøyd og gleeeeeeeeder meg til å dra dit om en mnd Etterpå dro jeg og svigermor ut og spiste litt og pratet, kjempekos er så glad i henne så kjørte jeg henne hjem, som en takk for at hun var med meg. hun ville ta bussen, men jeg sa bare nei!! så jeg var hjemme litt sent. Da jeg kom hjem, var jeg i ganske godt humør fordi frisøren gikk så bra!! men da jeg kom inn døra ble jeg møtt av en smilende kjæreste som spurte masse om hvordan det hadde gått!! Så, oppdaget jeg at på stuebordet stod et masse klippet papp. Han hadde da begynt å klippe papp til bordkortene, han hadde vasket opp, begynt på forslag til kirkeprogrammene og laget en nødløsnings bordplan hvis besteforeldrene mine ikke kommer spurte han hvor han jeg bor sammen med her, for dette er ikke likt han.. Sa til han at jeg virkelig følte at han ikke har brydd seg, så han sa at han vet at han er dårlig til å vise det! Han kom meg liksom i forkjøpet med alt igrunn.. fortalte også at jeg ble så lei meg da han ikke sa noen ting om at jeg var stressa, og da ble han lei seg.. han sa at det ikke var meningen og at han virkelig skulle prøve å bli flinkere!! ble helt men veldig glad for at han tydelig har skjønt alvoret!! :dåne: og på toppen av det hele, så fortalte han meg at han har bestilt WII!!!!! Endret 15. oktober 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. oktober 2008 #1555 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Så fantastisk bra!! Nå ble jeg glad på dine vegne!!! Fikk helt gåsehud... Hurra for flink frisør og snill og engasjert mann!!!! :hoppe: :hoppe: Endret 15. oktober 2008 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. oktober 2008 #1556 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så forresten du anbefalte fotografen dere skal ha i en annen bok - hvem er det da?? Vi driver og styrer med det der om dagen nemlig... Litt tips er alltids kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2008 #1557 Del Skrevet 15. oktober 2008 Neimen! Dette var koselig lesning! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne, snakk om opptur! Han er ikke så verst likevel, han misomannen! 1 måned igjen til du blir frue!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. oktober 2008 #1558 Del Skrevet 15. oktober 2008 wow Så utrolig bra :hoppe: Og bare 1mnd igjen i dag!!! :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #1559 Del Skrevet 15. oktober 2008 1 mnd :dåne: :dåne: :dåne: herremin så fort tiden går!!! ikke lenge siden det stod 7 mnd der!!!! :strix: snart er Miso fru :strix: ja Misomannen overrasket virkelig igår!!! ble så men han hørte på det jeg hadde å si og ba også om unnskyldning!! flinke gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2008 #1560 Del Skrevet 15. oktober 2008 Får håpe han har innsett alvoret nå, og beholder engasjementet hele den siste måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg