Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

ååhh..smoothie, sjokoladekake :sikle: det hørtes veldig godt ut alt sammen.. får kanskje begynne å tenke på å lage meg litt mat da... kom meg ikke til kjøkkenet istad, ble sittende her istedet :fnise:

nei, åf tu de tjukken!!!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lager smoothies hver dag på jobb. Så er litt lei de. Men tar gjerne litt sjokoladekake :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk snkeret sammen en kjapp omelett.. enkelt og greit! så kan jeg sitte her med den og juicen min og prate med dere :jepp: sjokoladekake hørtes veeeldig fristende ut ja :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier ikke å skeie ut med sånn i uka, men siden det var bursdag i går er det lov. ;) Da har dere lov også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hadde jeg bare hatt sjokoladekake så :fnise: får holde meg til juice jeg da, orka ikke maten.. den smakte ikke godt :riste: ikke like flink til det som kjære er, omlett laging!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men har ikke noe enkel mat liggende.. gidder ikke lage skikkelig middag når jeg må spise alene :sukk: får se om jeg finner på noe etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke pølse!! spiser ikke så mye brød heller.. mat kan være vanskelig... får se om jeg finner på noe morsomt etterpå... :jepp: søte dere er som passer på :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det jo matprat!! Jeg har faktisk spist Donald i dag! Det var supergodt!! :spise: Jeg og sambo har spare-måned etter ferien, så da spiser vi alt vi har i fryseren. Så i dag ble det and. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skulle spise alt vi har i frysa hadde vi ikke blitt spesielt mette... :sukk: Godt lånet kommer til uka! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til hos presten i morra, miso! :klem:

Har du fått spist noe forresten? Man må spise vet du! Ikke noe tull og unnasluntring nå, sånn at du blir en utmatta og avmagra brud! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått spist litt og sett på tv med en kopp varm melk :) det er min erstatning for te, drikker for mye te så må kutte ned litt :fnise: varm melk er veldig godt og så blir jeg avslappet av det :jepp:

har laget matpakke til kjære så den ligger klar i tilfelle han skal på jobb imorgen! men han har sovet siden han kom hjem stakkars.. skal snart legge meg selv, merker at jeg har vært oppe siden 06:30!! er liksom ikke heeelt sove klar heller :fnise:

Cypress, har du spist Donald??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...