Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Merkelige greier. Ja, send de gjerne på mail. :jepp: Du har mail-adressa mi, men jeg kan sende den til deg på PM på nytt nå. :) Gleder meg til å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå er det snart vår tur miso :jepp:

Kan jeg også se bilde :roser:

Ja :strix: nå er det ikke lenge til det er vår tur :strix: sitter å pusler med talen til kjære, vanskelig når jeg blir rørt bare av å skrive den :dåne:

Seff kan du få se bilder, send meg mailadressen din så fikser jeg det :kose:

Jeg har foresten bodd 6 år i fredrikstad. Det er nå 6 år siden faktisk :jepp:

Åh, har du :hoppe: hvor i fredrikstad bodde du? er du herfra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha :skratte:

Jeg må le sånn at meg selv :ler: Jeg sitter her og hører på musikk inni ørene mine også er det en sånn glad sang så jeg fikk helt dansetulltak og så la jeg plutselig merke til meg selv i speilbildet i TV'n og så hvor dum jeg så ut :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter :)

hehe, søt du er dina :) syns du høres veldig søt ut jeg da :) hehe :)

sitter her å skriver på tale til bryllupet, når tårene renner nå kan jeg få ett problem i november :fnise:

skal sende deg bilder EkornFru :jepp: skal bare finne mail adressen din, vet jeg har den :)

skal vi se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

man skal ikke ta seg selv så høytidlig, å la seg selv være litt tullete innimellom!! hender kjære tar meg på fersken i å skikkelig rocke på stuegulvet, hadde det kommet musikk fra anlegget hadde det ikke sett så dumt ut.. men når jeg har plugget inn ipoden ser det rimlig dust ut :fnise: blir like rød i ansiktet hver gang han oppdager meg :rodme:

ja, det blir farging av vippene noe vannfast mascara og en haug med klinex bokser ved siden av meg.. :fnise: leste igjennom det nå å syns jeg har vært veldig flink, nesten litt stolt av meg selv :ler: fått inn en del humoristiske ting også! hehe, men det kommer nok til å bli litt langt, gjør det noe om bruden har litt lang tale.. :sjenert: den er ikke kjeeeeempel lang da.. også går det fort når man leser det.. får kanskje ta tiden når jeg er helt ferdig med den... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få se talen eller er den kjempe hemmelig?? :sjenert:

Det er bestandig like flaut å bli ferska i intens alenerocking...

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja :strix: nå er det ikke lenge til det er vår tur :strix: sitter å pusler med talen til kjære, vanskelig når jeg blir rørt bare av å skrive den :dåne:

Seff kan du få se bilder, send meg mailadressen din så fikser jeg det :kose:

Åh, har du :hoppe: hvor i fredrikstad bodde du? er du herfra??

Nå har jeg sendt deg en pm med mailen min :jepp:

Jeg er fre Tromsø egentlig. Men flytta til fredrikstad sammen med familien min da jeg var 12. Bodde på gressvik, ørebekk og selbakk før vi flytta tilbake :jepp: Har enda noen søsken som bor der.

Hvor i fredrikstad bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på Rolvsøy, mellom fredrikstad og sarpsborg. Men nærmest Fr.stad :lur::ler:

hehe, jeg har faktisk familie i Tromsø :jepp: de bor på kvaløysletta, mener jeg det heter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...