Muffin! Skrevet 26. september 2008 #1221 Del Skrevet 26. september 2008 Merkelige greier. Ja, send de gjerne på mail. Du har mail-adressa mi, men jeg kan sende den til deg på PM på nytt nå. Gleder meg til å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. september 2008 #1222 Del Skrevet 26. september 2008 Send til meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 26. september 2008 #1223 Del Skrevet 26. september 2008 Innom for å ønske deg Goood Helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. september 2008 #1224 Del Skrevet 26. september 2008 tusen takk og det sammen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. september 2008 #1225 Del Skrevet 26. september 2008 Nå fikk jeg bildene Så søøøøøøøøøøt du var :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. september 2008 #1226 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Nå fikk jeg bildene Så søøøøøøøøøøt du var :strix: nåååww... :rødme: næsj Endret 26. september 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 26. september 2008 #1227 Del Skrevet 26. september 2008 Nå er det snart vår tur miso Kan jeg også se bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 26. september 2008 #1228 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har foresten bodd 6 år i fredrikstad. Det er nå 6 år siden faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. september 2008 #1229 Del Skrevet 26. september 2008 Nå er det snart vår tur miso Kan jeg også se bilde Ja nå er det ikke lenge til det er vår tur sitter å pusler med talen til kjære, vanskelig når jeg blir rørt bare av å skrive den :dåne: Seff kan du få se bilder, send meg mailadressen din så fikser jeg det Jeg har foresten bodd 6 år i fredrikstad. Det er nå 6 år siden faktisk Åh, har du hvor i fredrikstad bodde du? er du herfra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. september 2008 #1230 Del Skrevet 27. september 2008 hahaha Jeg må le sånn at meg selv Jeg sitter her og hører på musikk inni ørene mine også er det en sånn glad sang så jeg fikk helt dansetulltak og så la jeg plutselig merke til meg selv i speilbildet i TV'n og så hvor dum jeg så ut :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. september 2008 #1231 Del Skrevet 27. september 2008 Heisann Miso!! Jeg vil gjerne se bilder fra utdrikningslaget ditt!! ..og du har jo mail-adr min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. september 2008 #1232 Del Skrevet 27. september 2008 hei jenter hehe, søt du er dina syns du høres veldig søt ut jeg da hehe sitter her å skriver på tale til bryllupet, når tårene renner nå kan jeg få ett problem i november skal sende deg bilder EkornFru skal bare finne mail adressen din, vet jeg har den skal vi se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. september 2008 #1233 Del Skrevet 27. september 2008 hehe.. jeg blir helt overgitt over meg selv til tider Så flink du er å lage tale :rødme: Husk kleenex og vannfast mascara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. september 2008 #1234 Del Skrevet 27. september 2008 man skal ikke ta seg selv så høytidlig, å la seg selv være litt tullete innimellom!! hender kjære tar meg på fersken i å skikkelig rocke på stuegulvet, hadde det kommet musikk fra anlegget hadde det ikke sett så dumt ut.. men når jeg har plugget inn ipoden ser det rimlig dust ut blir like rød i ansiktet hver gang han oppdager meg ja, det blir farging av vippene noe vannfast mascara og en haug med klinex bokser ved siden av meg.. leste igjennom det nå å syns jeg har vært veldig flink, nesten litt stolt av meg selv fått inn en del humoristiske ting også! hehe, men det kommer nok til å bli litt langt, gjør det noe om bruden har litt lang tale.. den er ikke kjeeeeempel lang da.. også går det fort når man leser det.. får kanskje ta tiden når jeg er helt ferdig med den... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. september 2008 #1235 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Kan jeg få se talen eller er den kjempe hemmelig?? Det er bestandig like flaut å bli ferska i intens alenerocking... Endret 27. september 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. september 2008 #1236 Del Skrevet 27. september 2008 du har mail ja, stuerocking er pinlig å bli ferska på, men du verden så moro det er stakkars katta måtte danse vals med meg igår :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 27. september 2008 #1237 Del Skrevet 27. september 2008 Ja nå er det ikke lenge til det er vår tur sitter å pusler med talen til kjære, vanskelig når jeg blir rørt bare av å skrive den :dåne: Seff kan du få se bilder, send meg mailadressen din så fikser jeg det Åh, har du hvor i fredrikstad bodde du? er du herfra?? Nå har jeg sendt deg en pm med mailen min Jeg er fre Tromsø egentlig. Men flytta til fredrikstad sammen med familien min da jeg var 12. Bodde på gressvik, ørebekk og selbakk før vi flytta tilbake Har enda noen søsken som bor der. Hvor i fredrikstad bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. september 2008 #1238 Del Skrevet 27. september 2008 Vi bor på Rolvsøy, mellom fredrikstad og sarpsborg. Men nærmest Fr.stad hehe, jeg har faktisk familie i Tromsø de bor på kvaløysletta, mener jeg det heter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. september 2008 #1239 Del Skrevet 27. september 2008 Den var fiiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. september 2008 #1240 Del Skrevet 27. september 2008 tusen takk :rødme: er bare ett utkast så langt.. fant ut at jeg burde begynne på den så jeg ikke fikk det veldig travelt når dagen nærmer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg