DDuck Skrevet 25. september 2008 #1201 Del Skrevet 25. september 2008 To tomater skulle over en vei så ble den ene påkjørt... Vet du hva den andre sa da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. september 2008 #1202 Del Skrevet 25. september 2008 kåm an ketchup!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :skratte: :skratte: Håper ikke mennene våre blir sånn; Kvinnen sa irritert: - Du tenker ikke på annet en fotball du! Jeg vedder på at du ikke kan huske bryllupsdagen vår! Mannen: - Jo det var jo den dagen LSK vant 7-0 over Vålrenga på Ullevaal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. september 2008 #1203 Del Skrevet 25. september 2008 Nei han sa ikke det for han har nemlig dysleksi og sa" Kåm ån kenneth!!" min blir ikke sånn for han ser ikke på fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. september 2008 #1204 Del Skrevet 25. september 2008 :skratte: hahahaha hehe, ikke min heller han bare får med seg FFKs resultater sånn at han vet det når han kommer på jobb dagen etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. september 2008 #1205 Del Skrevet 25. september 2008 Det var en gang en mann som skulle gifte seg. Han pyntet seg og gjorde seg klar, men en ting hadde han glemt, det oppdaget han rett før vielsen. Han hadde glemt bruden. Ups glad jeg skal komme meg til kirken på egenhånd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. september 2008 #1206 Del Skrevet 25. september 2008 "Et godt råd til alle gifte mannfolk: Hvis dere har noe som dere ønsker å gjemme godt for kona, så legg det i bunnen av håndvesken hennes. Der finner hun det aldri" nå vet vi hvor vi ihvertfall skal ha orden "Arne gikk hen og ble så forelsket i Kari at det gikk nesten ikke an. Han satt bare og tenkte på henne, klarte ikke samle tankene, og klarte ikke spise - satt bare og pirket i maten. Faren til Arne sa til ham: - Nå må du ta mot til deg, gå til Kari og si hvordan det er, du sitter bare og pirker i maten fordi du tenker på henne. Da strammer Arne seg opp, går hjem til Kari, ringer på døren, og når Kari kommer sier han blygt: - Du Kari, når jeg tenker på deg, mister jeg matlysten" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. september 2008 #1207 Del Skrevet 25. september 2008 For et komplimang liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. september 2008 #1208 Del Skrevet 25. september 2008 mulig jeg hadde langet ut en knyttneve da ihvertfall i det humøret jeg er i idag!! hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. september 2008 #1209 Del Skrevet 25. september 2008 Nå er det ikke lenge til vi er ferdige på jobb Jeg skal til pappa å låne blen hans og kjøre Ælen til hjemplassen sin så han får skrudd i girkasse i bilen Håper bare alt passer og er som det skal nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. september 2008 #1210 Del Skrevet 25. september 2008 Du Misooooo... jeg klippet meg i fingeren igjen... Samme fingeren men ikkesamme plass.. Jeg presterte faktisk å klippe av en bit av kjøttet... akkurat i leddskrukkene oppå fingeren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. september 2008 #1211 Del Skrevet 25. september 2008 Bryllupsdagboka har blitt vitsebok. Bare ikke bryllupet blir en vits så. :gjeiper: Nei, dårlig humor her. Det kommer jo til å bli fantastisk! Den kaka hørtes herlig ut! Må notere meg navnet hennes til vi skal bestille kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. september 2008 #1212 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hei! Jeg er tilbake fra ferien og ser du har hatt utdrikningslag!! Så moro!! Det hørtes veldig gøy og hyggelig ut!! Moro at de klarte å overraske deg sånn da! Ha en fin kveld!! Endret 26. september 2008 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. september 2008 #1213 Del Skrevet 26. september 2008 Miiiiisooooo? Jeg kjeder meg! Hvor eeeeeeer duuuuuu???? Er bare meg og ekkoet her jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. september 2008 #1214 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg er her dumme sjefen hang rundt her hele tiden, fikk ikke kommet inn før nå!! Dina, nå må du være forsiktig med deg selv!! du får ha på vernehansker tror jeg.. *blåsepåfingeren* Nå tror jeg det skal være mulig å se bilder fra u.laget på FB!! Gå inn på profilen min å se, ble nemlig tagget på noen av bildene, kanskje det hjalp!! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. september 2008 #1215 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg må nok pensjonere meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 26. september 2008 #1216 Del Skrevet 26. september 2008 Var noen morsomme vitser dere hadde her igår God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. september 2008 #1217 Del Skrevet 26. september 2008 Du trenger ikke pensjonere deg, vennen bare være forsiktig med deg selv Koselig at du er innom Aja Enriktig god helg til deg også :) Nå skal jeg hjem om 45 min :strix: til en rolig fredagskveld for meg selv og skal vi danse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. september 2008 #1218 Del Skrevet 26. september 2008 Det går fortsatt ikke å se bildene. Den som har lagt ut har vel på innstillingene sine at bare venner får se bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. september 2008 #1219 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, det kan hende så dumt!! kan sende dem på mail til deg også husker ikke om jeg har mailadressen din,men send meg den så skal jeg sende det når jeg kommer hjem fra jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. september 2008 #1220 Del Skrevet 26. september 2008 Skjønner ikke hvorfor en annen venninne av meg har kunnet se dem, hun er ikke venn med søsteren min :klø: skjønner ikke dette jeg, sender dem på mail tror jeg så skal jeg høre med henne når hun kommer hjem fra Spania igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg