Gjest Miso Skrevet 23. september 2008 #1161 Del Skrevet 23. september 2008 Sorry at jeg ikke har vært her på en stund, men ramla ut hele tiden dumme internett på jobb!! Jeg er ferdig 16:00 leeenge til!! Er trøtt og lei og vil bare hjem!! Kjære ringte i sted å nå er hotell til bryllupsnatten bestilt :rødme: Det ble Refsnes Gods :rødme: med velkomstpakke og det hele og en liten overraskelse som kjære vet, men som jeg ikke får vite søt han er som vil at jeg skal bli overrasket Gode gutten min gleder meg til å gifte meg med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. september 2008 #1162 Del Skrevet 23. september 2008 Hurra for bryllupsnatta!! Nå ble jeg nysgjerrig, lurer på hva overraskelsen er!! :klø: Kanskje jeg skal ringe dit og late som jeg skal booke et rom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. september 2008 #1163 Del Skrevet 23. september 2008 for bryllupsnatt booking Det blir nok koselig og spennende.. Ble selv veldig nysgjerrig på hva overraskelsen er da Og nå er klokka snart 16:00! Da er arbeidsdagen slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. september 2008 #1164 Del Skrevet 23. september 2008 for hotell til bryllupsnatta! Og for overraskelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. september 2008 #1165 Del Skrevet 23. september 2008 Dinesalongen stengte klokka halv to i dag... Da gadd jeg ikke mere... nå har jeg sitti i tre uker å glodd i veggen, så da syns jeg jeg fortjente noen timer fri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. september 2008 #1166 Del Skrevet 23. september 2008 for bruderom på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 23. september 2008 #1167 Del Skrevet 23. september 2008 Bare innom med en siden det er sent og jeg er trøtt Kommer innom og oppdaterer meg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. september 2008 #1168 Del Skrevet 24. september 2008 God morgen søtnoser Nå er det onsdag og jeg har akkurat pakket treningsbag og sitter å får i meg litt i magen. Skal en tur inn til byen (Fr.stad) for å hente produkter jeg kjøpte av hudpleieren på lørdag! Så skal jeg en runde til frisører og sammenligne priser, å så skal trene før det er jobb!! Etter jobb, som jeg er ferdig med klokka fire!! skal jeg hjem, hente kjære for så å sette kursen mot sverige og leverandøren vår til bryllupskaka, der blir det prat og kakesmaking Så nå er det en del som har kommet på plass, det er bra Kjære ville ikke si hva overraskelsen var, men fortalte at vi får hav utsikt og badekar nice Har ikke tilgang på nett på jobben idag, men jeg kommer inn ikveld med full oppdatering på kakesmakingen ha en strålende dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. september 2008 #1169 Del Skrevet 24. september 2008 Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. september 2008 #1170 Del Skrevet 24. september 2008 Hørtes ut som en hektisk, men bra dag. Jeg vil også smake på kake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. september 2008 #1171 Del Skrevet 24. september 2008 Nam, kake! Er vel greit med en hektisk dag så lenge det er bryllupsting som gjør den hektisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. september 2008 #1172 Del Skrevet 24. september 2008 Da er jeg hjemme igjen etter en tur til Anna Gran og kakesmaking, samt en liten tur til Nordby senteret så ofte vi er der å handler så kaka er bestemt det blir tre ringer, med hvitt lokk (ikke marsipan) fikk smake på det og det var ikke så søtt som jeg trodde det ville være!! Det blir dyprøde roser som glir nedover kaka, begynne øverst og glir nedover. Så blir det noen eføy blader blandt rosene og på den midterste ringen lager hun monogrammet vårt inni blir det to fyll, to med skogsbær og en med vanilje!! veldig moro å være på kakesmaking, nå har jeg gjort det også!! prisen blir i norske under 1300 kr!! ikke så ille det nei Nå skal jeg slappe av og ta det med ro til det er senge tid!! jobb imorgen og time med PT! Ikke såå motivert akkurat nå, men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. september 2008 #1173 Del Skrevet 24. september 2008 Nam, det hørtes godt ut!! Jeg vil også bo så nærme sverige at det er naturlig å legge handleturen dit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. september 2008 #1174 Del Skrevet 24. september 2008 Åååh Norby senteret var jeg på i sommer Det er svært!! Eller det blir ihvertfall svært når de får bygd de to sentrene sammen Kaken høres helt fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. september 2008 #1175 Del Skrevet 24. september 2008 Nå var det bare kaos der egentlig, men veldig godt å ha kyllingvinger hus tror kaka blir veldig bra, moro med litt annerledes er ikke ofte i sverige, selv om vi bor forsåvidt nærme!! nå ligger snøhvit på FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. september 2008 #1176 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg skal inn å seeeeeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. september 2008 #1177 Del Skrevet 24. september 2008 Er søstra mi som har lagt dem ut, men jeg har kommentert dem så er vel bare å trykke på det bildet på min side hehe... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. september 2008 #1178 Del Skrevet 24. september 2008 Er jeg helt dum eller finner jeg rett og slett ingen bilder av utdrikningslaget?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. september 2008 #1179 Del Skrevet 24. september 2008 Er ikke jeg som har lagt dem ut, men jeg har kommentert dem!! er det ikke ett bildet av meg i senga på profilen min??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. september 2008 #1180 Del Skrevet 24. september 2008 Nei... det er bare folk som har skrevet på wall'en din... og bildet av Kirin som du kommenterte etter at jeg hadde gjort det... kansje jeg ikke får se de siden jeg ikke er venn med syrran din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg