Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Mazzimor :hug:

Jeg er ferdig 15:30, da er det rett hjem å vaske trapp.. vi har trappevask i blokka idag!! tar ti min, så er det hive i seg litt mat før vi drar på dansekurs :danser: tror det kan bli veldig moro :) Det er nok flere par, men håper ikke det er sååå mange.. :fnise:

:hoppe: helg helg :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Muffin! fikk innlegg nr 1000 i boka i går kveld!! :hoppe: Det må vel feires..?

:hoppe::skaal::hoppe:

:strix::skya::kristin: 1000 innlegg! :kristin::skya::strix:

:duskedame::skaal::duskedame:

Yey! Gikk glipp av festen jeg visst... Får feire litt nå da.

:hoppe::bolledeig::hoppe:

Det går nok i orden med jobb skal du se, Miso. :klemmer: Men kjenner til det å ligge våken og bekymre seg. Det er ikke noe særlig, men det hjelper jo lite. Det årnær sæ allti' ;)

God helg, og ha det gøy på dansingen! :skya:

Endret av Muffin!
Skrevet

Nå er det bare en halvtime til Miso kan ta helg med gooood samvittighet!! :hoppe:

Hva er planene dine/deres for resten av helga da? Øve på trinn fra dansekurset kanskje? :fnise: Er det bare i dag, eller flere ganger fremover?

:strix: HELG! :strix:

Skrevet

Takk Muffin :kose:

Håper det ordner seg med jobb, men mister en del nattesøvn pga det!! :sukk: skal sende en jobb søknad ut i helga, så får vi se hva som skjer!!

Håper du får en knallfin helg :hoppe: :hoppe:

Ja, nå kan jeg snaaart ta helg :strix: vi skal snakke med blomsterdekoratøren på lørdag, så der går den dagen.. søndagen.. hmm :klø: hva ingen planer enda :sjokk::fnise: hehe, det dukker vel opp ett eller annet som skal gjøres.. regner med at svigerfar kommer innom, svigermor er bortreist, da dukker han gjerne opp en tur :) koselig det da!! Mandag har jeg prøvetime for sminking :jepp: nå raser det bryllupsting her for tiden :jepp:

Men ser ikke bort i fra at det blir noen danserunder på stuegulvet :fnise:

Skrevet

Spennende :jepp: Nå begynner mange ting å falle på plass jo :jepp:

Skrevet

Da er det endelig lørdag :hoppe: tror det er en av favoritt dagene mine, det å etter jobb på fredag :fnise:

Igår hadde vi danse kurs, og med litt (les mye) øving så tror jeg dette blir utrolig stilig og elegant :hjerte: Hun som var danselærer er tidligere elev av Tor Fløysvik som er dommer i `Skal vi danse`, det var litt kult :jepp: hun var veldig flink og veldig nøye, og vi fikk mye skryt :fnise::danser: så her skal der øvast :danser:

Litt senere idag skal vi ned til blomsterdekoratøren, det blir litt spennende!! har ganske klare tanker om den brudebuketten så jeg håper ikke hun er for uenig :fnise: Bridezillaen våkner :fnise:

Skrevet

Da er brudebuketten og knapphullsblomstene bestemt og bestilt.. bare se om blomsten matcher kjolen så må innom på mandag, men ellers er alt i boks :strix: :strix:

Skrevet

:strix: Hurra for brudebukett!! :strix:

Åssen er den? Litt som :blomst: kanskje?

Håper du har en finfin lørdag! Lørdag er min yndlingsdag også! :Nikke:

Skrevet

:hoppe: for blomster! :hjertesmil:

Har hatt jobbelørdag i dag jeg da, men er jo enig i at det er en bra dag. :) Tror lørdagskvelden blir fin. Kan jo ikke bli feil med god mat, vin og min kjære. :strix:

Skrevet

Hei hei jenter :vinke:

Ja, lørdag er helt klart en strålende dag :) absolutt :jepp:

Kan sende bildet på PM :)

:klemmer:

Skrevet

tusen takk :rødme:

falt for den med en gang vi så den :strix: brudepikene kommer til å få små buketter med hvite roser, kanskje fresia og noe grønt, pyntet med perler.. :) skal lage små prøve buketter, tror det kan bli ganske fint :)

Skrevet

Idag er dagen da ting faller på plass bryllupsmessig :jepp: nå er både inngangs og utgangsmarsj rimlig spikra :strix: eneste er at vi må finne noter på dem til hun skal spille trompet!! Men ellers er marsjene bestemt :strix:

Skrevet
Hei hei jenter :vinke:

Ja, lørdag er helt klart en strålende dag :) absolutt :jepp:

Kan sende bildet på PM :)

:klemmer:

Bilde av buketten??? Det vil jeg gjerne se!!! Kan jeg? :sjenert::pls:

Skrevet
Bilde av buketten??? Det vil jeg gjerne se!!! Kan jeg? :sjenert::pls:

Hei Cypress :klemmer:

selvfølgelig kan du få se, sender deg PM med en gang :strix:

Skrevet

Buketten var kjempefin!! :rødme:

Så gøy at ting faller på plass! Det er jo straks bare 2 måneder igjen, så det skulle vel bare mangle kanskje! :fnise:

Har du hatt en fin helg da, misomor? Planer for dagen i dag?

:klem:

Skrevet

Hei Mazzi :vinke:

Takk, er veldig fornøyd med buketten :jepp: tror absolutt den kommer til å bli nydelig :jepp: skal høre med dem om de tørker den etterpå så kan jeg ha den :strix:

Idag er vel planen å gjøre absolutt ingenting for en gangs skyld :nigo: uvant, men veldig deilig :) helgen har vært veldig bra, mye bryllupsting på plass :hoppe: fikk endelig bestemt oss for marsjer, det var godt! Hørte på dem igår og fikk tårer i øynene av inngangsmarsjen :fnise: godt tegn kanskje :ler:

hva med deg, var festen bra?? :kose:

Skrevet

:strix: for marsjer!

Tenk i morgen er det bare to måneder igjen! :bolledeig:

Nyt den slække søndagen, Miso.

Skrevet

Ja, tenkt.. imorgen er det bare 2MND IGJEN :bond::bond:

stressa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sjokk:

:fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...