Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøver å se det komiske i det da :sukk: men ikke så lett, heldigvis er det to mnd igjen og ikke to uker, da hadde jeg nok vært mer stressa!! Får ta en prat med pt idag tror jeg!! hvis jeg ikke kan bruke kjolen vet jeg ikke hva jeg gjør, aldri mer trene i såfall!! :sukk: Har skrenket inn matinntaket enda mer, eple og yoghurt!! tør ikke risikere noe mer problemer... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ikke la være å spise.. musklene forsvinner ikke med det først hvis du lar vær maten.. først går fettet, så musklene, så du bør heller ta det litt med ro med den treningstypen du holder på med :Nikke:

Skrevet

Må nok det :sukk: og jeg som likte det så godt!! får prate med henne idag å høre hva hun sier, forhåpentligvis har hun en løsning!!

har ikke kuttet ut maten, spiser bare ikke så mye.. er ikke noe overgang egentlig, for jeg er sjeldent sulten.. :) men, kroppen trenger mer når man trener, det merker jeg :)

Skrevet

Men du skal treffe pt idag, ikke sant? Det er jo bra da, så du slipper å gå og bekymre deg altfor lenge før du får høre hva ho har å si! :jepp: Det ordner seg helt sikkert! Du kan jo begynne å trene sånn igjen etter bryllupet om ikke annet! Da har du jo noe å glede deg til/en motivasjon for å fortsette treninga etterpå også! :jepp:

:kose:

Skrevet

so true so true!! kommer nok til å fortsette med henne, så da kan hun pese meg litt ekstra når jeg kommer hjem fra bryllupsreise :lur: å så er det lurt å ha en pt når det nærmer seg jula :lur:

ja, skal treffe henne kl 17:00 :jepp: får prate med henne :)

Skrevet

Åssen gikk det?? Du må jo oppdatere oss (meg)! :ler:

Skrevet

Ja få høre :popcorn:

Uff det var visst usunt... fysja meg... må finne en sunn smiley... :nosmoking:

Skrevet

:ler:

Dårlig med sunne smileyer her altså! Kanskje :vin:? De sier jo det skal være bra med et lite glass hver dag! :lur:

Skrevet

Innom og sier hei :kghjerte:...

Kanskje det er mulig å legge ut kjolen litt ..? (Da hadde du vel tenkt på det men...)

Litt :troest: da, kjedelig å ikke få trent noe man syntes er gøy...

Skrevet

Hvor er det blitt av hu derre Misoen?? :klø:

Skrevet

Hei snuppene mine :)

Miso er her :jepp: Har kommet meg på jobb etter å ha sovet litt lenger idag!! trengte det merket jeg, vært dårlig emd søvn de siste dagene så jeg hadde behov for det! Å så fikk jeg beskjed igår av pt at jeg ikke får trene 3 dager etter hverandre, da blir hele jeg overbelastet! Kroppen får ikke sjans til å hvile, så derfor hørte jeg på henne å droppet trening i dag morges. Var veldig godt å få sovet litt lenger :jepp: men på mandag er det på`n igjen :trene:

Tusen takk for alle koselige hilsner, var rimlig nervøs når jeg traff henne igår. Hun skjønte panikken, men mente at dette ordnet seg. Hun kunne ikke tenke seg at jeg er den første bruden som har begynt å trene før bryllupet så dette er garantert ikke nytt for salongen mente hun! Å det har hun nok rett i :) Men hun sa at jeg kunne ringe salongen å forklare situasjonen å høre hva de sier, sier de at det ikke er noe problem er det bare å fortsette som vanlig! Men sier de at det ikke er bra, så endrer hun treningsprogrammet sånn at det ikke er full så mye trening på ryggen og brystet! Men etter å ha snakket med henne, å tenkt på det ser jeg liksom ikke for meg at dette er første gangen brudesalongen er borti en sånn situasjon!! :fnise: Skal uansett ringe dem idag å høre, skal avtale time for å se på utstyr samtidig (sånn at jeg har sløret til prøvetimen hos frisøren) så da tar jeg praten med henne samtidig :) er roligere, og som sagt så er jeg garantert ikke den første som har dette problemet.. kan ikke tenke meg det i hvertfall :)

Merker også at jeg gjerne skulle ha trent idag, kribler liksom.. men fikk skikkelig kjørt meg med PT igår, så egentlig er nok kroppen min ganske glad for at jeg ikke gjorde det :) "bittelitt" støl i magen og armene!! (trente ikke ryggen og brystet igår da, vil snakke med salongen først.)

Oi, dette ble ett langt innlegg... :fnise:

Skrevet
Innom og sier hei :kghjerte:...

Kanskje det er mulig å legge ut kjolen litt ..? (Da hadde du vel tenkt på det men...)

Litt :troest: da, kjedelig å ikke få trent noe man syntes er gøy...

Hei Aja :vinke:

tusen takk for trøst :) håper det ordner seg etter en prat med salongen, men må si at jeg fikk skikkelig panikk!! Er utrolig kjipt å ikke kunne trene når jeg syns dette er så gøy.. men håper at det ordner seg :) veldig koselig at du er en tur innom dagboka mi :jepp:

Lykke til! :yvonne:

Hei Nadir :vinke:

kjempe koselig at du er innom boka mi :kose: Er litt roligere nå, ordner seg nok på ett vis :) håper bare jeg kan fortsette å trene :)

Skrevet

:danser: :danser: :danser:

Da har jeg snakket med salongen :jepp: hun sa som følger:

"Ta det med ro, jenta mi!! Dette er ikke noe problem, ta med deg kjolen inn så ser sydamen vår på den! Dette ordner vi, ikke noe problem. Ikke bekymre deg eller få panikk, vi fikser dette!! ta det med ro!"

Skal inn til dem 1 oktober kl 11:00, da tar jeg med meg kjolen så ser de på den!!

Det skal være god plass til å sy ut, for mange vil endre fra glidlås til snøring. Og da må de ha litt å gå på, og siden min har glidlås har den i hvertfall 6 cm på hver side mente hun!!

Gjett om jeg er rolig og lettet nå :strix::bolledeig::duskedame:

Skrevet

Dethørtes jo beroligende ut :Nikke: Jeg fikk kjørt meg i bassenget i går jeg... Har gangsperre i musklene oppover nesten hele ryggsøylen :ler: Visste ikke at man kunne få det engang :lol:

Skrevet

Det var veldig beroligende ja :jepp: føler meg mye tryggere på at jeg kan trene som før nå fremover, det blir nok PT glad for å høre :fnise:

hehe, er rart med det altså. Man merker veldig godt i armene når man bruker muskler som vanligvis ikke blir brukt så mye :fnise: du er kjeeeempeflink dinamin :jepp:

Skrevet

Ja jeg har hatt vondt i muskeler som jeg ikke trodde fantes mange ganger nå :hakeslepp:

Skrevet

det er fredag, det er lov å ha litt leifing da :fnise:

skyld på at det er fredag :jepp:

Ja, man oppdager stadig nye muskler!! har vondt i muskler i mage jeg ikke visste fantes.. men det er ett godt tegn for da har vi trent riktig :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...