Mazilla Skrevet 3. juni 2008 #201 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg vet hva som er verre enn å være på jobb når sola skinner!! (jepp, tro det eller ei, det finnes noe som er verre!) Og det er: Å være på jobb når det er meldt sol, men er overskya, sånn at man har håpt å kunne gå ut i sola etter jobb, men så er det ingen sol å gå ut i... Sånn er det her i dag nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. juni 2008 #202 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg vet hva som er verre enn å være på jobb når sola skinner!! (jepp, tro det eller ei, det finnes noe som er verre!) Og det er: Å være på jobb når det er meldt sol, men er overskya, sånn at man har håpt å kunne gå ut i sola etter jobb, men så er det ingen sol å gå ut i... Sånn er det her i dag nemlig... huff... ja, det er verre... sender deg masse :sol: :sol: :sol: :sol: fra Fredrikstad i hvertfall vet det ikke hjelper, men blåser sol din retning kanskje den titter frem mellom skyene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juni 2008 #203 Del Skrevet 3. juni 2008 Hurra!! Håper sola fra Fredrikstad rekker å blåse hit innen klokka er 16! Kan riktignok eeegentlig ikke klage, det har faktisk vært sol her i over en måned! Dét er ganske ekstremt til å være Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2008 #204 Del Skrevet 3. juni 2008 Masse sol og over 26grader sendes fra Rognan også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juni 2008 #205 Del Skrevet 3. juni 2008 Masse sol og over 26grader sendes fra Rognan også 26 grader har vi, så de kan du beholde. Sol, ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2008 #206 Del Skrevet 3. juni 2008 jamen jeg sender deg 26 til så får du 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. juni 2008 #207 Del Skrevet 3. juni 2008 Hurra!! Håper sola fra Fredrikstad rekker å blåse hit innen klokka er 16! Kan riktignok eeegentlig ikke klage, det har faktisk vært sol her i over en måned! Dét er ganske ekstremt til å være Bergen! Blåser hardt her for at det skal komme litt sol til Bergen får håpe det kommer mer sol til dere da, selv om det regner mye så kan det jo holde opp litt syns jeg :) *blåååååås* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. juni 2008 #208 Del Skrevet 3. juni 2008 26 grader har vi, så de kan du beholde. Sol, ja takk! hehe, du kommer til å få det veldig varmt hvis du får enda 26 grader og masse sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juni 2008 #209 Del Skrevet 3. juni 2008 Også jeg som føler jeg smelter allerede! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. juni 2008 #210 Del Skrevet 3. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. juni 2008 #211 Del Skrevet 3. juni 2008 :fnise: får ta en kald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juni 2008 #212 Del Skrevet 4. juni 2008 Takk jenter, rett etter jeg var ferdig på jobb i går skinte sola fra skyfri himmel! Dere er snille altså!! Ble litt i varmeste laget med alle de ekstra gradene som kom fra Rognan, men jeg overlevde..! Og i dag er det bare masse :sol: :sol: her! Og det skal visst vare nærmest uendelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. juni 2008 #213 Del Skrevet 4. juni 2008 Takk jenter, rett etter jeg var ferdig på jobb i går skinte sola fra skyfri himmel! Dere er snille altså!! Ble litt i varmeste laget med alle de ekstra gradene som kom fra Rognan, men jeg overlevde..! Og i dag er det bare masse :sol: :sol: her! Og det skal visst vare nærmest uendelig! hihi så bra det hjalp at vi sendte litt :sol: til deg :juhu: :juhu: Idag har min suuuper snille søster/forlover hentet KJOLEN MIN!!!!! :juhu: :juhu: Gleder meg til å prøve den i helgen :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juni 2008 #214 Del Skrevet 4. juni 2008 Oi!! Får vi se bilder av deg i den snart da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. juni 2008 #215 Del Skrevet 4. juni 2008 Oi!! Får vi se bilder av deg i den snart da?? Det skal dere selvfølgelig skal ha den med til mamma i helgen å vise henne og mormor, da skal jeg ta bilder så dere får se :) ...hmm..har oppdaga e-bay!!!!!!!! hehe, sambo her sa på tull at `dette kan bli dyrt`(han sa det med ett smil, men jeg er redd han har rett..) kjøpte registrerte meg og kjøpte brudepikekjole på under 6 min... ups!!! det fine er at den ikke var dyr, så kan vi ikke bruke den så har vi mistet ca 100 kr!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 4. juni 2008 #216 Del Skrevet 4. juni 2008 E-bay er uunnværlig har jeg funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juni 2008 #217 Del Skrevet 5. juni 2008 e-bay!!!!! :juhu: :juhu: har kjøpt masse der jeg også Man sparer jo masse penger der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juni 2008 #218 Del Skrevet 5. juni 2008 Seks minutter?? :dåne: Gratulerer med brudepikekjole! Får vi se den også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. juni 2008 #219 Del Skrevet 5. juni 2008 E-bay er uunnværlig har jeg funnet ut hehe, ja det har jeg også oppdaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 5. juni 2008 #220 Del Skrevet 5. juni 2008 huff... ja, det er verre... sender deg masse :sol: :sol: :sol: :sol: fra Fredrikstad i hvertfall vet det ikke hjelper, men blåser sol din retning kanskje den titter frem mellom skyene Ja her er det bare helt fantastisk hot om dagen. I natt kl halv 2 satt jeg faktisk i bikini på verandaen å svetta. Elsker sommer og sol. :juhu: Kos deg i varmen i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg