Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Jeg vet hva som er verre enn å være på jobb når sola skinner!!

(jepp, tro det eller ei, det finnes noe som er verre!)

Og det er:

Å være på jobb når det er meldt sol, men er overskya, sånn at man har håpt å kunne gå ut i sola etter jobb, men så er det ingen sol å gå ut i...

Sånn er det her i dag nemlig... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet hva som er verre enn å være på jobb når sola skinner!!

(jepp, tro det eller ei, det finnes noe som er verre!)

Og det er:

Å være på jobb når det er meldt sol, men er overskya, sånn at man har håpt å kunne gå ut i sola etter jobb, men så er det ingen sol å gå ut i...

Sånn er det her i dag nemlig... :sukk:

huff... ja, det er verre... :sukk:

sender deg masse :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: fra Fredrikstad i hvertfall :) vet det ikke hjelper, men blåser sol din retning :) kanskje den titter frem mellom skyene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! Håper sola fra Fredrikstad rekker å blåse hit innen klokka er 16!

Kan riktignok eeegentlig ikke klage, det har faktisk vært sol her i over en måned! Dét er ganske ekstremt til å være Bergen! :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse sol og over 26grader sendes fra Rognan også :sol:

26 grader har vi, så de kan du beholde. Sol, ja takk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!! Håper sola fra Fredrikstad rekker å blåse hit innen klokka er 16!

Kan riktignok eeegentlig ikke klage, det har faktisk vært sol her i over en måned! Dét er ganske ekstremt til å være Bergen! :regn:

Blåser hardt her for at det skal komme litt sol til Bergen :)

får håpe det kommer mer sol til dere da, selv om det regner mye så kan det jo holde opp litt syns jeg :) :) *blåååååås* :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 grader har vi, så de kan du beholde. Sol, ja takk! :Nikke:

hehe, du kommer til å få det veldig varmt hvis du får enda 26 grader og masse sol ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter, rett etter jeg var ferdig på jobb i går skinte sola fra skyfri himmel! Dere er snille altså!! Ble litt i varmeste laget med alle de ekstra gradene som kom fra Rognan, men jeg overlevde..!

Og i dag er det bare masse :sol: :sol: :sol: :sol: her! Og det skal visst vare nærmest uendelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter, rett etter jeg var ferdig på jobb i går skinte sola fra skyfri himmel! Dere er snille altså!! Ble litt i varmeste laget med alle de ekstra gradene som kom fra Rognan, men jeg overlevde..!

Og i dag er det bare masse :sol: :sol: :sol: :sol: her! Og det skal visst vare nærmest uendelig!

hihi :fnise: så bra det hjalp at vi sendte litt :sol: :sol: til deg :juhu: :juhu:

Idag har min suuuper snille søster/forlover hentet KJOLEN MIN!!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe: :juhu: :juhu: :hoppe::hoppe::hoppe:

Gleder meg til å prøve den i helgen :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi!! Får vi se bilder av deg i den snart da?? :sjenert:

Det skal dere selvfølgelig :) skal ha den med til mamma i helgen å vise henne og mormor, da skal jeg ta bilder så dere får se :) :)

...hmm..har oppdaga e-bay!!!!!!!! hehe, sambo her sa på tull at `dette kan bli dyrt`(han sa det med ett smil, men jeg er redd han har rett..) kjøpte registrerte meg og kjøpte brudepikekjole på under 6 min... :overrasket::sjenert: ups!!! :fnise: det fine er at den ikke var dyr, så kan vi ikke bruke den så har vi mistet ca 100 kr!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

e-bay!!!!! :juhu: :juhu:

har kjøpt masse der jeg også :) Man sparer jo masse penger der :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks minutter?? :dåne: :ler:

Gratulerer med brudepikekjole! Får vi se den også eller? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
huff... ja, det er verre... :sukk:

sender deg masse :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: fra Fredrikstad i hvertfall :) vet det ikke hjelper, men blåser sol din retning :) kanskje den titter frem mellom skyene :sjenert:

Ja her er det bare helt fantastisk hot om dagen.

I natt kl halv 2 satt jeg faktisk i bikini på verandaen å svetta. Elsker sommer og sol. :juhu:

Kos deg i varmen i dag også. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...