Mazilla Skrevet 18. oktober 2008 #1641 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ikke, cypress? Merkelig! 4 uker igjen, det høres nærme ut! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. oktober 2008 #1642 Del Skrevet 18. oktober 2008 Sender masse gode til gode lille Miso'en Håper alt går bra hos mammaen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 19. oktober 2008 #1643 Del Skrevet 19. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2008 #1644 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hjemme igjen snart, misomor? Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. oktober 2008 #1645 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei alle sammen håper alle har hatt en fin helg var så sliten når jeg kom hjem igår, så det ble sofaen hele kvelden til det var senge tid.. Helgen gikk vel som forventet i grunn.. det er lite sannsynlighet at mormoren min kommer hun er ikke bra i det hele tatt kommer tilbake med bedre referat i løpet av dagen, skal en tur ut å prøve å gjøre unna bryllupsting.. det må gjøre uansett hva som skjer!! under fire uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. oktober 2008 #1646 Del Skrevet 20. oktober 2008 ps; det er veeeeldig rart å ikke ha ringen på!! det er noe som mangler!! føler meg naken uten gleder meg til å få den tilbake gravert og pusset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2008 #1647 Del Skrevet 20. oktober 2008 jeg sendte min til justering en gang og når den kom tilbake var den sååååå fin :strix: Synd de blir så stygge så fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 20. oktober 2008 #1648 Del Skrevet 20. oktober 2008 Føler meg også tom på fingeren Men nå er det bare 5 dager igjen så får jeg den på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dions Skrevet 20. oktober 2008 #1649 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei igjen.. MÅ bare inn her å sjekke daglig her OG ikke minst din ticker.. 25 dager igjen.. Dette går VELDIG fort. Gifter meg samme dag som deg - men er ikke halvparten så strukturert.. Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. oktober 2008 #1650 Del Skrevet 20. oktober 2008 Så kjipe nyheter..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. oktober 2008 #1651 Del Skrevet 21. oktober 2008 Innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2008 #1652 Del Skrevet 21. oktober 2008 Går det bra med deg miso? Synes du har vært her litt lite i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2008 #1653 Del Skrevet 21. oktober 2008 Føler meg også tom på fingeren Men nå er det bare 5 dager igjen så får jeg den på igjen Nå er det 4 Hei igjen.. MÅ bare inn her å sjekke daglig her OG ikke minst din ticker.. 25 dager igjen.. Dette går VELDIG fort. Gifter meg samme dag som deg - men er ikke halvparten så strukturert.. Ha en flott dag Nå er det ikke lenge igjen til dagen vår har du mye igjen?? Innom med en liten tilbake Går det bra med deg miso? Synes du har vært her litt lite i det siste! Hei Mazzi!! har veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært her så mye.. ikke vært helt i form og så har det vært så mye å gjøre de siste dagene at når kvelden kommer er jeg utslitt!! Skal bli flinkere, lover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2008 #1654 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ikke ha det da! Lurte jo bare på åssen det gikk med deg! Skjønner at du er sliten, spesielt hvis du ikke er helt i form! Kanskje dina har smitta deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2008 #1655 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hehe, nei det har hun nok ikke kroppen min reagerer bare veldig når jeg stresser og det har jeg gjort i det siste.. så derfor kom det en reaksjon.. igår orket jeg ikke gjøre noe så jeg lå på sofaen med katten på magen å så på kjære spilte wii!! bare lå å halv sov... har ikke tid til sånt!! Miso som stresser: Hvordan går det med deg Mazzi???? fortell meg alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2008 #1656 Del Skrevet 21. oktober 2008 Alt faktisk! Er på skolen, skriver oppgave og hører halvveis på hva som blir sagt.. Skal snart hjem til han godeste, må antakeligvis høre endel på klaging og frustrasjon fordi han strever litt med en innlevering. Han vil at jeg skal hjelpe, men når jeg prøver å hjelpe blir han enda mer sur.. Ikke bare lett å være Mazzi når Mazzimannen har oppgaver hengende over seg altså! Det er mitt liv for øyeblikket! Venter jo dessuten på sko i posten fra USA, men det er vel litt tidlig å begynne å håpe på noe i postkassa siden det bare er to dager siden jeg bestilte de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2008 #1657 Del Skrevet 21. oktober 2008 får håpe det er kjappe postmenn som kommer med skoene hmm..skjønner at det ikke er greit når Mazzimannen har oppgaver hengende over seg!! får håpe det roer seg ned for dere snart syns du er flink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2008 #1658 Del Skrevet 21. oktober 2008 Roer seg nok ikke før 19.desember gitt... Men men, det er lenge til! Innen den tid har jo du rukket å ha 1-måneds bryllupsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2008 #1659 Del Skrevet 21. oktober 2008 ja faktisk :dåne: tiden går for fort!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 21. oktober 2008 #1660 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tida raser avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg