Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Det er sikker lurt :Nikke:

Jeg skrev min på en måte når jeg og Ælen nettopp var blitt sammen jeg... Vi snakket på msn, fordi at vi bodde et stykke unna hverandre da... var sånn helgekjærester da.. :) Så begynte jeg å skrive til han.. et lite eventyr :lur:

Og det tok jeg faktisk vare på så jeg har det liggende på dataen jeg har på jobb... :) Og han syns jo eventyret var kjempefint... Han vet ikke at jeg tok vare på det og at jeg har tenkt å bruke det på bryllupsdagen :lur: Jeg tror han kommer til å sette stor pris på det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååhh...:rødme: så utrolig søtt :strix: da blir han nok overrasket ja, og rørt :strix:

har tatt vare på ett dikt kjære skrev til meg for noen år siden, tenkte jeg skulle flette det inn i talen på ett vis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må endre litt på eventyret da, for det er litt teit skrevet... jeg bare skrev og postet etterhvert som jeg kom på noe, så det er mye som kan sies på andre måter og slikt :fnsie:

Jeg tror faktisk Ælen tok vare på det også og lagret det på sin maskin... Jeg tror jeg skal gå å se etter det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh så vakker du var. Nydelig som snehvit. :blomst:

Så gøy alt så ut, flott at du fikk så fint utdrikkningslag :jepp:

Snart er det min tur, min forlover som jeg også jobber sammen med går rundt og er veldig hemelighetsfull.

Kvaløya der er jeg fra, bor nå på selve tromsøya:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake en tur :) har handlet litt og drukket litt te :)

Du må sjekke om han har den på sin pc, hehe kanskje han nevner den i talen til deg :jepp: hehe :) syns egentlig at vi bruder skal holde talen før brudgommen jeg :fnise:

tusen takk Bambi :kose: hadde en kjempeflott dag og det var veldig passe til meg, fordi jeg var veldig prinsesse gal som liten :sjenert: følte meg veldig søt som snøhvit :rødme: tusen takk :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På hans... han har nettopp byttet fra windows XP til Vista,så alt han hadde liggende har han lagt på en eksterndisk som jeg ikke fant fram til noe i :roll: Jeg vet ikke om det var rette disken engang.. han har flere.. :sjenert: Men jeg gidder ikke å sitte å leite... Jeg vet hvor jeg har den på jobbdataen så :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :Nikke: Men jeg vet ikke helt om jeg bare skal legge den som et innlegg i meny/sangheftet eller om jeg skal lese det høyt.. :klø: Jeg ser for meg at jeg aldri blir å greie å lese det høyt... Ingen kommer til å forstå et ord i allefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan overraske han med å få det flettet til meny/sangheftet.. side nr 2 :jepp: eller lese det inn på video kamera å spille det, hadde jeg tenkt å gjøre men jeg skal prøve å holde talen der og da:.. prøve!! :dåne:

tusen takk Muffin :) hadde en strålende dag, absolutt :) forlover og venninner hadde virkelig gjort mye for at jeg skulle ha en fin dag :) det hadde jeg!! Nå er det snart kjære sin tur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg tenkte å flette det inn på et vis :Nikke: Det er ikke sikkert gjestene syns det er så spesielt, men jeg gjør det jo for hans del da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, cypress :hug: her går det bra, har akkurat laget sukkerbrød til marsipankake som vi skal ha med imorgen. skal i overraskelses 40 års dag :) blir moro!!

Det er jo for hans del du tar det med, spiller ingen rolle hva gjestene syns :riste: er jo til mannen din du gjør det :strix: tenk dina, på denne tiden neste år er du Fru Ælen :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tale? Bilder? Mail? :klø:

:sjenert:

Frokost på senga er jo kjempekoselig da!! Selv om jeg har angst for smuler på lakenet... :fnise:

Var det gøy på overraskelsesfest? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tale? Bilder? Mail? :klø:

:sjenert:

Frokost på senga er jo kjempekoselig da!! Selv om jeg har angst for smuler på lakenet... :fnise:

Var det gøy på overraskelsesfest? :)

hehe, skal sende deg mail jeg vennen :klemmer:

Ja, det var kjempekoselig med frokost på senga.. er såå sjeldent han gjør det, å jeg trengte at han var litt ekstra snill idag.. var litt irritert og lei meg igår pga han. men det hjalp med en koselig morgen :):jepp:

ja, det var kjempe moro :) hun ble utrolig overrasket og sjokka :fnise: det var utrolig moro, med god mat og kaka mi ble en suksess :fnise: *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for titten! :klem:

Det er godt vi har snille kjærester som skjønner når det er passende med litt ekstra omsorg og kjærlighet! :jepp:

Heldige er vi! :strix:

Men ikke så heldige som de kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...