Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jentene mine :)

Nå er formen tilbake til normalen :fnise: var i sjokk lenge å det har vel ikke helt sunket inn enda at jeg ble drukket ut på lørdag!!

har skrevet sammendrag i bloggen for de som vil lese :)

Nå skal jeg vaske litt klær og ha en rolig dag!

glad jeg har fri :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var den der ja :) I ett eksemplar ;)

Så utrolig morsom dag :hoppe: Det hørtes sååå koselig ut :Nikke: Kan skjønne at du ble sjokka hvis du hadde regna med det skulle bli så lenge til ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden

For et herlig u.lag Miso. :strix: Du var kjempe fin. :jepp: Og antrekket kledde deg sååååå godt. :fnise: Vi var heldige som fikk kjærlighet av deg, snill du :rødme: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var den der ja :) I ett eksemplar ;)

Så utrolig morsom dag :hoppe: Det hørtes sååå koselig ut :Nikke: Kan skjønne at du ble sjokka hvis du hadde regna med det skulle bli så lenge til ja :fnise:

var overbevist om at det ikke ville skje noe før etter at hun kommer hjem igjen, så ja jeg var veldig sjokka!!! hehe, men det var utrolig moro og en super dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et herlig u.lag Miso. :strix: Du var kjempe fin. :jepp: Og antrekket kledde deg sååååå godt. :fnise: Vi var heldige som fikk kjærlighet av deg, snill du :rødme: :klemmer:

Hehe :rødme: følte meg veldig søt i antrekket :fnise: det var veldig kledelig, spes parykken :fnise: var veldig koselig å treffe dere da :jepp::fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det var det absolutt :jepp: helt fantastisk og veldig passende til meg :fnise: ungene på senteret begynte å gå etter meg, hehe.. utrolig kult :fnise: det var ett skikkelig sjokk å bli vekket sånn ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tirsdag og jeg sitter på jobb!! er så trøtt!! Sov lite i natt, igjen :(

Gleder meg til jeg er ferdig med å jobbe idag, å kan dra hjem til kjæresten min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal dra tidligere i dag jeg... er fortsatt kjemperolig på joben :( Så jeg gidder rett og slett ikke sitte her å ikke gjøre noen ting når jeg har så masse annet jeg skulle gjort ellers.. :Nikke:

Jeg får henge en lapp på døra der det står "stengt pga. dårlig oppmøte" :fnise:

Du Misooo... Jeg klippet meg i fingeren i går.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Dinamin da :troest: stakkars dinamin :kose:

*blåsepåfingerentildina*

håper det går bedre med den og at du ikke har vondt idag!! huff, så dumt at du må stenge!! dumme kunder :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk MisoPiso :klemmer:

jeg må jo ikke stenge, men jeg gidder liksom ikke være her bare for å stirre i taket... :sukk: jeg fikk ikke gjort noenting på rommet i går, for vi var å hjalp SiriPiri med huset deres... De holder på å bygge ut så jeg og Ælen var der å satte inn ett nytt vindu og en altandør... eller... han gjorde det, og jeg så på :fnise: Men skulle gjerne ha hjulpet han altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov også lite i natt.. :sukk: Våkna litt av å trene, men så ble jeg eeeenda døsigere etterpå! :fnise:

Når slutter du i dag da Miso? Og når stenger dina salongen? Jeg er ferdig kl 15! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...