Aja Skrevet 21. september 2008 #1141 Del Skrevet 21. september 2008 Oi for en overraskelse! Det var kanskje litt smart det Så utrolig bra at det var vellykket Gleder meg til referatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2008 #1142 Del Skrevet 22. september 2008 :dåne: Så gøy!! Skjønte det faktisk utifra Ajas innlegg! Gleder meg til referat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. september 2008 #1143 Del Skrevet 22. september 2008 Hei jentene mine Nå er formen tilbake til normalen var i sjokk lenge å det har vel ikke helt sunket inn enda at jeg ble drukket ut på lørdag!! har skrevet sammendrag i bloggen for de som vil lese Nå skal jeg vaske litt klær og ha en rolig dag! glad jeg har fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. september 2008 #1144 Del Skrevet 22. september 2008 har du blogg?? :klø: det visst jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. september 2008 #1145 Del Skrevet 22. september 2008 Har du KG blogg?? Den jeg finner her er helt tom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. september 2008 #1146 Del Skrevet 22. september 2008 tom?? hmm...skal se hva jeg får til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. september 2008 #1147 Del Skrevet 22. september 2008 prøv nå!! hmm :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. september 2008 #1148 Del Skrevet 22. september 2008 nå tror jeg det skal gå!! si fra hvis jeg la ut to da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. september 2008 #1149 Del Skrevet 22. september 2008 Nå var den der ja I ett eksemplar Så utrolig morsom dag Det hørtes sååå koselig ut Kan skjønne at du ble sjokka hvis du hadde regna med det skulle bli så lenge til ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 22. september 2008 #1150 Del Skrevet 22. september 2008 For et herlig u.lag Miso. Du var kjempe fin. Og antrekket kledde deg sååååå godt. Vi var heldige som fikk kjærlighet av deg, snill du :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. september 2008 #1151 Del Skrevet 22. september 2008 Nå var den der ja I ett eksemplar Så utrolig morsom dag Det hørtes sååå koselig ut Kan skjønne at du ble sjokka hvis du hadde regna med det skulle bli så lenge til ja var overbevist om at det ikke ville skje noe før etter at hun kommer hjem igjen, så ja jeg var veldig sjokka!!! hehe, men det var utrolig moro og en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. september 2008 #1152 Del Skrevet 22. september 2008 For et herlig u.lag Miso. Du var kjempe fin. Og antrekket kledde deg sååååå godt. Vi var heldige som fikk kjærlighet av deg, snill du :rødme: Hehe :rødme: følte meg veldig søt i antrekket det var veldig kledelig, spes parykken var veldig koselig å treffe dere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2008 #1153 Del Skrevet 22. september 2008 Ååh, for en koselig dag og et kjempebra og gjennomtenkt utdrikningslag!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. september 2008 #1154 Del Skrevet 22. september 2008 ja, det var det absolutt helt fantastisk og veldig passende til meg ungene på senteret begynte å gå etter meg, hehe.. utrolig kult det var ett skikkelig sjokk å bli vekket sånn ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. september 2008 #1155 Del Skrevet 22. september 2008 Så morsomt å lese om utdrikningslaget ditt. Høres ut som om du virkelig koste deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. september 2008 #1156 Del Skrevet 23. september 2008 Da er det tirsdag og jeg sitter på jobb!! er så trøtt!! Sov lite i natt, igjen Gleder meg til jeg er ferdig med å jobbe idag, å kan dra hjem til kjæresten min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. september 2008 #1157 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg skal dra tidligere i dag jeg... er fortsatt kjemperolig på joben Så jeg gidder rett og slett ikke sitte her å ikke gjøre noen ting når jeg har så masse annet jeg skulle gjort ellers.. Jeg får henge en lapp på døra der det står "stengt pga. dårlig oppmøte" Du Misooo... Jeg klippet meg i fingeren i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. september 2008 #1158 Del Skrevet 23. september 2008 Men Dinamin da stakkars dinamin *blåsepåfingerentildina* håper det går bedre med den og at du ikke har vondt idag!! huff, så dumt at du må stenge!! dumme kunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. september 2008 #1159 Del Skrevet 23. september 2008 Takk MisoPiso jeg må jo ikke stenge, men jeg gidder liksom ikke være her bare for å stirre i taket... jeg fikk ikke gjort noenting på rommet i går, for vi var å hjalp SiriPiri med huset deres... De holder på å bygge ut så jeg og Ælen var der å satte inn ett nytt vindu og en altandør... eller... han gjorde det, og jeg så på Men skulle gjerne ha hjulpet han altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. september 2008 #1160 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg sov også lite i natt.. Våkna litt av å trene, men så ble jeg eeeenda døsigere etterpå! Når slutter du i dag da Miso? Og når stenger dina salongen? Jeg er ferdig kl 15! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg