Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

he he :fnise: er nok best å gjøre det sammen med dem hvis de skal hjelpe til :fnise: de vet jo ikke hvordan vi vil ha det! :skratte:

Har fått lagt sammen litt klær, ryddet litt og satt på en vaskemarskin.. men er ikke heelt i rydde humør idag.. kanskje jeg har sovet for mye.. huff, liker ikke å sove lenge på en hverdag selv når jeg har fri :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er godt, men når jeg hadde så store planer om å få gjort sååå mye så blir dagen litt ødelagt når jeg sover bort halve.. :sukk: men men, får gjort noe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir litt sånn sløv resten av dagen ja :sukk:

UUUUUUFF som jeg kjeder meg!!!! :kjefte: Nå må det bli noe å gjøre snart!! :rope:

Jeg har så dårlig uvane med at jeg røyker, og når jeg kjeder meg røyker jeg enda mer.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi skal slutte i løpet av høsten :Nikke: Jeg sluttet for en stund siden og holdte opp 7mnd, men det skar seg :sukk: Men jeg vet at jeg klarer det så jeg skal prøve på nytt igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er planen ja :Nikke:

Men vi er veldig flinke og røyker ikke inne i huset så når det begynner å bli sikkelig kaldt så hæler vi nesten ikke å gå ut engang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da er det greit å slutte før vinteren virkelig kommer :fnise:

Det begynner virkelig å bli kaldere ute om kvelden :( høsten er på vei inn for fullt... :sukk: kommer til å fryse skikkelig i november :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har allerede hatt en natt her med -3,6 grader :sukk: Og nå er det bare finvær så da blir det kjempekaldt om natta :dåne:

Det går bare en vei nå... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj for en deprimerende tone dere hadde her da! :sukk:

Ingen grunn til å bli deppa, det skjer jo masse fremover! Først er det dinedamas bursdag, så min, så er det sannelig ikke lenge til Misoen skal gifte seg, og så er det plutselig jul! :hoppe:

Etter jul går det raskt mot lysere tider, og så plutselig er det sommer! :sol:

Cheer up, jenter! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...