Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Flinke Miso!! :jepp: Stå på! :trene: Hvor lenge skal du ha PT forresten? Du har kanskje sagt det før, men... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :vinke: alle piene! :klemmer:

Så flinke dere er å :trene::jepp:

Kan ikke du bli min PT Miso?? :fnise: Sånn over nettet :hoho:

Vil også være støl og se forskjell på kroppen...

Så hiver jeg meg på den :danser: :danser: :danser:

:kose: til alle! ;)

Hei søtnoser!!

Har blitt supermotivert når det gjelder trening, her er det tre ganger i uka og hvis ikke blir jeg både rastløs og irritabel, stakkars kjære..

Hmm..PT, kanskje det er det jeg skulle blitt :klø: hmm.. vil anbefale å bruke vekter, være rett i ryggen og stå stødig. Begynn med lav kg, jobb oppover. Løfte vekter som i benkpress er effektivt! Jeg har trent vekter i to uker og begynner å se resulateter :juhu:

Flinke Miso!! :jepp: Stå på! :trene: Hvor lenge skal du ha PT forresten? Du har kanskje sagt det før, men... :sjenert:

Jeg skal ha PT i 10 uker, en gang i uka. Men kommer sannsynligvis til å forlenge det, merker at jeg er avhengig av henne :fnise: og så er hun super koselig :jepp:

Jeg vil også ha PT :sur:

Skulle gjerne tryllet en til deg!! du får flytte hit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thi hi :fnise: i lungene :fnise:

Nå har jeg spist frokost, litt sen men men.. Nå skal jeg ha morgen kaffe å så er det åpnings her kl 12:00!! deilig å ha sjefen borte idag også :lur: (KG time) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PT en gang i uka, også har du disiplin nok til å trene to ganger til i tillegg til det? Respekt, miso! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: takk!!

Vil ha resultater til november, også spør hun meg hver gang om jeg har trent noe ellers i uka, kan ikke si nei da :sjenert: så det er bare å pumpe jern det :jepp: hjelper jo at jeg syns det er utrolig moro :jepp: gjør det lettere å stå opp for å trene!!

Også føler jeg meg mye bedre etter å ha trent :) kjære sa igår at han så forskjell, fordi jeg gløder meg og virker mer glad :) han er nå søt da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer sikkert det! Kan jo ikke være bare tull det med at man får mer energi og overskudd av trening! :enig:

Håper du klarer å holde på motivasjonen da, men det virker jo som det skal gå bra! Kanskje du til og med fortsetter å trene etter bryllupet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, det er det som blir utfordringen da!! å fortsette etter bryllupet!! :fnise: derfor jeg tenker at jeg skal forlenge timene med PT sånn at det ikke sklir ut bare fordi bryllupet er overstått!!

Det er helt sant at man får mer overskudd og energi, det merket jeg kjempe fort!! våkner mye mer uthvilt og våkner med lyst til å trene, er så skuffa over at den timen jeg trener går så fort!!

Okey, litt bryllupsinfo her!! Fikk akkurat en teksmelding fra en av gjestene som takket for invitasjonen og hvor hun og samboer selvsagt kommer. Men hun sendte meg en mld fordi hun ikke visste hvordan jeg ville ha svaret????? Skjønner ikke folk hva svarlapp er??? eller at det står en mail adresse de kan svare på!!! :sukk: blir så oppgitt altså, har brukt penger på de kule svarlappene å så spør folk hvordan vi vil ha svar!!!!??? er det mulig!! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående gjesten: :dåne:

Må si du er superflink til å trene. Og så deilig at du både ser og merker resultatene av det allerede. Det er virkelig sant at man får mer energi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående gjesten: :dåne:

Må si du er superflink til å trene. Og så deilig at du både ser og merker resultatene av det allerede. Det er virkelig sant at man får mer energi. :)

ja, ikke sant :dåne: trodde de fleste skjønte at når man får en invitasjon med SVARlapp i så er det den måten man ønsker svar!! men nei da!! :sukk: blir litt irritert når folk ikke bruke den eller mail adressen,men presterer å sende sms å si fra.. nå skal jeg si til alle de som gjør det at jeg ser at de bruker oppgitt svarmetode :fnise: må være litt streng ja :regler: bruk lappen!!!!

Takk :) er veldig stolt av meg selv som har klart å holde det med tre dager i uka!! var såå fristende å ligge litt til under varm dyne og med en kosete pusekatt ved siden av meg, men jeg dro meg ut av senga og inn på badet... Her skal det pumpes muskler :trene: Mer energi er helt klart en strålende bivirkning av trening :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lover at jeg hadde brukt svarkortet hvis jeg hadde vært invitert!! :lillesky:

Håper du har en strålende fredag og får en knallbra lørdag og en super søndag! :enig:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...