Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

hvorfor ikke legge om til et kosthold som brenner fett, som ikke lagrer fett, som ikke binder vann i kroppen ? ketogen diet.

bedre å spise som vanlig 'å ikke telle kalorier' og hive innpå med 30days/cla/carboblocker etc og prøve å kompenserer for dårlige matvaner og viljestyrke?

Jeg greier helt fint å spise mindre og sunnere. Lavkarbo er greit hvis du ønsker å leve sånn lenge, men det kunne ALDRI jeg tenkt meg. Blir kvalm av alt fettet, og når man begynner å spise karbo igjen går man RETT opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_mann_*
Jeg greier helt fint å spise mindre og sunnere. Lavkarbo er greit hvis du ønsker å leve sånn lenge, men det kunne ALDRI jeg tenkt meg. Blir kvalm av alt fettet, og når man begynner å spise karbo igjen går man RETT opp ;)

100g fett=900 kcal. 150g protein=600kcal.

( tilsvarer 2 egg, 1 bx sardin, 400g kjøttdeig, ca 1/2 bx cottage cheese, masse grønnsaker og masse salat )

det er ikke mye mat fordelt utover en dag og ikke 'mye' fett, tviler på noen blir kvalm av dette, spesielt siden man spiser store mengder med grønnsaker og salater i måltidene. man kan fint ha en spisedag pr uke med vanlig karbo rik mat og likevel fungerer dieten strålende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kine_*
Du tror ikke vektnedgangen din har noe med at du kuttet ut brus, sjokolade, potetgull,godteri, har faste måltider og går 2-4km om dagen da? ;)

Nei det tror jeg ikke, fordi jeg prøvde dette uten slankemiddelet å det funka ikke : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje Katrine

Jeg har p-stav, og skal begynne på 30days imorgen.

Tror dere det er noe problemer å ta 30days, når jeg har p-stav? vil sikkerheten for prevensjon minke? man burde ikke ta andre legemidler sammen med p-stav, men gjelder det sånne kurer som 30days ?

er virkelig spent på å se om det blir resultat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er i allefall sikkert. At de som prøver 30 days føler at det virker, er fordi veske og avfallstoffer i kroppen forsvinner og man føler seg tynnere og bedre.

Ulempen at det ikke skal så veldig mye til for at dette legger man fort på seg igjen.

Skal man gå ned i vekt, er kosthold og trening viktigst. Og vektnedgang over tid er bedre enn hurtig vektnedgang. Det er også viktig og opprettholde forbrenningen, og det gjør man med å spise regelmessig og normale måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verden vil bedras sier jeg bare..........Hvorfor driver folk og lurer seg selv og kaster masse penger ut av vinduet hele tiden og ødelegger sin egen kropp? Når skal folk få inn ihodet at det finnes ingen piller som får deg flott og slank og som fikser alt. Du MÅ endre livsstilen din dersom den er dårlig. Du må spise sunt og balansert og NOK og røre på deg.

Kan ikke folk slutte å lure seg selv????

Pass på hva du sier nå. Hvis en tablett kan ødelegge kroppen din betyr det at en annen kan gjøre den bedre. Jeg sier ikke at denne typen "forbedrene" piller er opfunnet, bare at kanskje en dag så skjer det.

Jeg hadde tenkt å prøve disse pillene, men er overbevist om å la være. Nesten ALLE som sier de har hatt effekt har kuttet ut mat, eller mistet så lite at det umulig kan være noe annet enn vann.

Selv er jeg ikke overvektig, bmi på 19. Jeg har på ingen måte en dårlig livsstil. Spiser sunt med litt godteri (aldri lyst brød, kun lett-meieriprodukter, fisk 2 ganger i uka, alltid mye grønnsaker og lite kjøtt til middag, mye frukt osv.)

Jeg ville prøve 30 days for lår/rumpe, men kviser, dårlig mage og eventuellt allergi frister lite. (jeg er allergisk for så mange andre ting, så hvorfor ikke dette).

Ved å ta en pille hver morgen fks gir det effekt fordi du:

1. Har en bevisst stund hver dag der du ønsker deg en bedre kropp og motiveres til å jobbe for den. Hjernen kan ikke skille mellom virkelige minner og fantasi. De er lagret på samme måte i hukommelsen.

2.- sjokolade!! Nei, ikke i dag, jeg er jo på diett:)Jeg skal bli tynn.

Jeg tror ikke på noen medikamenter eller naturmidler med mindre de er prøvd sammen med en kontrollgruppe som tar placebo. Det utelukker de slankende effektene ovenfor og beviser at produsenten er litt seriøs. Inntil videre vil jeg kun ta medisiner dersom jeg er syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest back to reality

Kanskje pillene funker, men argumentene er bullshit. Hvis jeg ville ha vanndrivende og avføringsmiddel hvorfor bruke 300 kr på å få det under et mindre ekkelt navn.

http://www.30-days.no/download/30days_A5_folder_m_Brit_E.pdf

Sitat 1:

Med-Eq as erfart at mange overvektige svært ofte er allergiske overfor sukker, hvetemel, poteter og melkeprodukter, ofte uten å være klar over det selv. Reduser derfor inntaket av disse matvarene til et minimum.

Symptomer på matvareallergi:

De allergiske reaksjonene varierer. Noen starter umiddelbart etter at de har spist en spesiell matvare, andre starter flere timer senere.

Typiske symptomer er:

Hevelse på leppene, i ansiktet og muligens også svelget, En prikkende fornemmelse i munnhulen og på leppene, Oppkast, magesmerter, diaré, Hodepine, Tretthet, irritabilitet, Høyfeber/høysnue, Astma, Utslett, forverring av atopisk eksem eller elveblest. Svært sjelden anafylaktisk sjokk. Et anafylaktisk sjokk er en kollaps i kretsløpet. Tilstanden er livstruende og krever øyeblikkelig behandling.

Sitat 2:

Proteinet finnes i magefett, og derfor ser 30days™ ut til å være spesielt virksomt mot store mager. Kombinasjonen av 30days™, fysisk aktivitet og et sunt kosthold med et beskjedent inntak av sukker og stivelse hjelper deg med å holde magefettet borte.

Fysisk aktivitet og et sunt kosthold med et beskjedent inntak av sukker og stivelse hjelper deg med å holde magefettet borte, også uten 30-days.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

jeg er akkurat ferdig :)

gikk bare ned noen få kg, men har blitt så mye tynnere rundt magen :D

gikk ned 24 cm rundt magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 18 åring jente

Hei.. jeg er en jente på 18 år og jeg lurte på om 18 åring kan bruke 30 days eller er det noe problem for meg å bruke 30 days når jeg er 18 år gammel.

Håper jeg får svar så fort som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.. jeg er en jente på 18 år og jeg lurte på om 18 åring kan bruke 30 days eller er det noe problem for meg å bruke 30 days når jeg er 18 år gammel.

Håper jeg får svar så fort som mulig :)

Hva veier du i forhold til høyden din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskelusken
Ja jeg har prøvd 30 days. Fikk masse kviser, så jeg måtte slutte med å bruke dem. Da forsvant kvisene. Har en venninne med samme erfaring

Kviser kommer pga kroppen kvitter seg med avfallsstoffer,etter en stund blir huden finere enn før ;):goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskelusken
Jeg har brukt 30 days i fem dager. Kroppen føles veldig oppsvulmet og brystene føles ømme og store. Noen som har merket noe av dette på seg?

GRAVID?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest_pus

Ser at noen har fått økt appetitt av pillene?

Det er ikke nødvendigvis dumt. Jeg spurte min personlige trener om tips for å gå ned i vekt, og han sa jeg måtte spise oftere. man må selvfølgelig begrense matinntaket per måltid, men såkalt "gressing" er visst bra.

Har selv gått på 30 days siden torsdag, men så ikke at jeg måtte ha oxytarm før jeg kom hjem, så jeg prøver uten. Noen som har erfaring med det? I følge boksen står det jo at effekten uteblir uten oxutarm, men på den annen side står det også at alle som tar legemidler også må ta oxytarm. Litt sketchy.

Er kanskje litt oppblåst, men spiser mye vegetarisk mat med bønner og linser, så det kan være det som er årsaken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. jeg er en jente på 18 år og jeg lurte på om 18 åring kan bruke 30 days eller er det noe problem for meg å bruke 30 days når jeg er 18 år gammel.

Håper jeg får svar så fort som mulig :)

var det 18 år du var sa du????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Har kjøpt 30DAYS idag og sitter med boksen foran meg.Har lest igjennom alle innleggene,men ingen forteller noe om NÅR pillene skal tas.Morgen og kveld,står det på boksen.Er det da tidlig morgen på tom mage og rett før man skal legge seg..? Eller etter frokost og kvelds?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...