Gå til innhold

ROCKERING


J-G

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

Ser denne tråden er fra i fjord - men dere som begynte å rocke da... hvordan er resultatet nå?

Ser dere noen forskjell? :)

Tenkte å gå til anskaffelse av en rockering nemlig. Drev og rocket masse for noen år tilbake - da brukte jeg en sånn liten og lett barnering. Da sto jeg ubegrenset tid.

Tror det er mye enklere med en sånn ring, enn med en større, men effekten er kanskje ikke like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en titt på Visit My Website

En hjemmeside for dans med rokkering

Så gøy! Endelig ser det ut til at noen har funnet rockeringer i passe størrelse :) Skal prøve å kontakte dem og finne ut om det går an å bestille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Endelig ser det ut til at noen har funnet rockeringer i passe størrelse :) Skal prøve å kontakte dem og finne ut om det går an å bestille...

Jeg har prøvd disse ringene fra hoopshakenorge.com og fikk dem svært bra til til med en gang, ikke som med de vanlige fra eks. leikebutikk som er alt for små og lette til oss voksne. Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd disse ringene fra hoopshakenorge.com og fikk dem svært bra til til med en gang, ikke som med de vanlige fra eks. leikebutikk som er alt for små og lette til oss voksne. Anbefales på det sterkeste.

Retting: Jeg mente selvfølgelig Hoopdancenorge.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...
Gjest Gjest_Line_*

Gå inn på rockeringer.no

kan anbefale den rockeringen... den tar skikkelig... kan gjøre litt vondt i starten, men det går fort over....

Rocke en halv time hver dag og ser resulteter. Gøy er det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...