Gå til innhold

ROCKERING


J-G

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe meg rockering. Det må jo være bra trening for mage:) Greit å kunne forbrenne samtidig som man trener mage da. Og gøy er det også.. Var veldig flink som barn:) Hehe

Uansett, jeg har sett to typer: En som heter synnøves rockering, den koster 300 og en som er litt tyngre til 600 kroner. Synes den siste kanskje er litt dyr.

Noen her som vet om det er stor forskjell i resultatet ved å bruke disse to?

Skal kjøpe meg ring etter helga. Noen her som vil starte en rockeringklubb:) Hehe

Artig å sammenligne og pushe hverandre.

Gleder meg jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres morsomt ut, kanskje jeg hiver meg på!

Hvor selger de skikkelige rockeringer?

Jeg vet ikke hva som gir best effekt jeg.. det er nok bra hvis den veier litt mer enn plastsakene fra leketøysbutikken, men samtidig er det vel "dansen" i seg selv som gir trening så det har kanskje ikke så mye å si?

Jeg var også en racer med rockeringen som barn, kunne alle triksene i boka, men sist jeg prøvde det i voksen alder fikk jeg det ikke til i det hele tatt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_J-G_*

Heisann.

(J-G) her. Glemte å logge meg på

Synnøves rockering selger de visstnok på vitusapotek. Tror jeg skal kjøpe den jeg. Den er sammenleggbar og er sikkert bedre enn en lekering.

Blir gøy dette :)

Håper det gir resultat da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare prøvd med vanlig rockering og syntes egentlig det bare var slitsomt, ikke sånn høy-puls slitsomt, men mere det at man må konsentrere seg og passe på bevegelsene. Merket ingenting som helst til resultater, men nå klarte jeg sjeldent mer enn 10-15 min per gang..

Mulig det blir noe annet med en "profesjonell" rockering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa

Jeg kjøpte en rockering på lekebutikk. Den er alt for lett, så jeg klarer ikke holde den oppe. Er nå på jakt etter en tyngre. Så jeg ville absolutt kjøpt den tyngste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jeg vil være medlem av denne tråden, rett og slett fordi jeg er litt nysgjerrig på hvor lenge det går an å holde på med noe såpass ensformig som rockering uten å bli lei. Jeg er også enig i at det kan være greit med en tung ring, selv om jeg vil tro det vil være tyngre å holde på med en lett en fordi det vil kreve mer krefter å holde den oppe enn en tung en. Men det kan fort også bare provosere så mye at man ikke gidder i det hele tatt, og da er det i allefall ingen vits ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Er ikke sikker på hvor mye de veier. Jeg tror jeg kommer til å kjøpe den på apoteket hvis den er litt tyngre enn en vanlig lekering. Den dyreste kommer jeg ikke til å kjøpe.

Skal kjøpe på mandag tror jeg. Blir borte i helga..

Sees til uka:)

Gleder meg jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være medlem av denne tråden, rett og slett fordi jeg er litt nysgjerrig på hvor lenge det går an å holde på med noe såpass ensformig som rockering uten å bli lei.

TS skal neppe holde på med bare rockering da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg skal kjøpe meg rockering. Det må jo være bra trening for mage:) Greit å kunne forbrenne samtidig som man trener mage da. Og gøy er det også.. Var veldig flink som barn:) Hehe

Uansett, jeg har sett to typer: En som heter synnøves rockering, den koster 300 og en som er litt tyngre til 600 kroner. Synes den siste kanskje er litt dyr.

Noen her som vet om det er stor forskjell i resultatet ved å bruke disse to?

Skal kjøpe meg ring etter helga. Noen her som vil starte en rockeringklubb:) Hehe

Artig å sammenligne og pushe hverandre.

Gleder meg jeg:)

Jeg har akkurat kjøpt meg synnøves rockering og er veldig fornøyd med den. Den er akkurat passe tung, og akkurat passe stor i omkrets. Vet ikke hvor mye tyngden har å si, men uansett er det veldig god trening! Dessuten går det an å "rocke" mens man ser på tv. Da glemmer man at man faktisk trener, og min erfaring er at jeg klarer å holde på lenger:) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa
Jeg har akkurat kjøpt meg synnøves rockering og er veldig fornøyd med den. Den er akkurat passe tung, og akkurat passe stor i omkrets. Vet ikke hvor mye tyngden har å si, men uansett er det veldig god trening! Dessuten går det an å "rocke" mens man ser på tv. Da glemmer man at man faktisk trener, og min erfaring er at jeg klarer å holde på lenger:) Lykke til

Hvor har du kjøpt Synnøves rockering?

Jeg innbiller meg i hvert fall at tyngden har noe å si. Den lette som jeg kjøpte på lekebutikk, er helt umulig å få sving på. Har liksom ingen kontroll på den. Så jeg kan tenke meg å prøve en tyngre for å prøve å se om det har noe å si. Det kan jo selvfølgelig hende at det bare er jeg som ikke får det til, men jeg var jo ekspert da jeg var lita. Så jeg har vel ikke blitt helt håpløs med årene. :sjenert:

Edit: Jeg googlet, og fant. Synnøves rockering.

Endret av Fjellsippa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min på Vitus Apotek til 299 kr. Det var kun rockeringen i pakka. Du kan også få med en dvd, men da blir det 100 kr dyrere.

Når begynner jeg å få skikkelig dreisen på det, og da blir det også gøy:D

Jeg har hvertfall funnet ut at jeg kan sette på en film og rocke til den. Da går det mye lettere.. I dag rocket jeg 35 minutter, og jeg begynner faktisk å merke at magemusklene får kjørt seg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg var innom vitus for å høre om rockeringen. Den eneste forskjellen på en vanlig lekebutikkrockering og synnøves, er at synnøves er sammenleggbar.

Så jeg går for en lekebutikkring:)

Men jeg har ikke fått kjøpt enda.. :( Driver å nileser til eksamen så jeg rekker aldri å komme meg ned til byen. Men så gøy å høre at det funker da.

HAr begynt med å trene nesten hver dag, men sliter med litt fett rundt midjen. Det er ikke mye.. så jeg håper rockeringen kan være med å hjelpe på litt:)

Håper jeg får kjøpt den snart da..

Er sååå lei den eksamenslesinga.. men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

oi! at jeg ikke har tenkt på dette som en mulighet før! Jeg som virkelig hater å ta sit-ups o.l!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo, tror jeg skal prøve å grave etter rockeringen hjemme hos mamma og pappa, ve jeg har den liggende. Vært artig om det funker :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant om noen kunne smetta på seg ei pulsklokke og del resultatene der. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...