Gå til innhold

Man angrer bare utroskap når man blir tatt


Gjest Sorte Orm

Anbefalte innlegg

Gjest lissi32
Det er kun respektløse mennesker som er utro.Eier ikke egenskapen:SKYLDFØLELSE.

Det tror jeg er FEIL. Fulle folk kan være full av anger dagen derpå!! Betyr ikke at de ikke har respekt for partneren sin.

Det går opp og ned i et forhold. Ikke alle får dekket sine behov. Da skjønner jeg faktisk godt at noen blir frustrerte. Om man får seg to ganger pr år, da hadde jeg også vært utro, men jeg hadde sagt fra først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress
Det er kun respektløse mennesker som er utro.Eier ikke egenskapen:SKYLDFØLELSE.

Aaaaaaoouuuwwww, bullshit.

Det er noko veldig mykje meir nyansert og variert enn som så. Lissis innlegg over her var bra, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32

Jeg tror det går rundt mange kvinner og menn som ikke føler seg elsket, satt pris på og ikke minst begjært. De har et stort savn, og det får de plutselig dekket ved at andre viser oppmerksomhet. Hvor langt man går videre med det er individuelt, ettersom hvor store problemer man har hjemme. Har følelsene gått over så er det jo ikke vanskelig å ta noen andre, men det heller betyr jo ikke at de ikke har skyldfølelse for at de går bak ryggen på partneren sin.

Joda, jeg tror folk flest har både samvittighet og skyldfølelse. De som er notoriske har vel kanskje fått bedøvd disse en god del;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jente37
Det tror jeg ikke alle men hovedsakelig så angrer man ikke før man blir tatt for utroskap.

hva mener dere ?

Det er vel som alt annet i livet: man angrer bare dersom man blir tatt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble aldri tatt, men vil alltid angre. Utroskap kan være like vanskelig å leve med og ødelegge like mye selv om den er hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***

Ikke vært hans tur til å bli bedratt enda?

I mitt første forhold som jeg referer til her var jeg 16-17 år, med andre ord veldig ung.

I det siste var jeg rundt 20 år.

Mannen min har jeg vært sammen med i over 8 år....og jeg har blitt 35!

Nå vet jeg at han er akkurat den jeg lette etter.

Han er fantastisk, selv om han også har feil og vi har våre opp og ned-turer.

Vet hva jeg vil nå vet du , lille venn....

Det er sånt som man lærer seg etterhvert....kommer sikkert til å skje for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jadda_*
Det tror jeg ikke alle men hovedsakelig så angrer man ikke før man blir tatt for utroskap.

hva mener dere ?

Akkurat som når bankranere angrer etter at ranspengene er brukt opp, da melder de seg ofte for politiet og angrer så fælt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot
Det tror jeg ikke alle men hovedsakelig så angrer man ikke før man blir tatt for utroskap.

hva mener dere ?

Tror man angrer selv om ingen får vite det. Noe blir ødelagt, i alle fall for en stund og man kjenner seg litt fremmedgjort overfor sine følelser. Vil ikke fortelle om mine evt. (u)erfaringer, men har fått betroelser der folk har angret og følt seg helt elendige etterpå selv om partner ikke har fått vite noe og jeg tror ikke det skyldes kun frykt for kjønnsykdommer hvis man ikke har brukt kondomer.

Tror de fleste angrer, men at et lite mindretall ikke bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun respektløse mennesker som er utro.Eier ikke egenskapen:SKYLDFØLELSE.

Det er bare umodne mennesker som er så kategoriske at de stempler andre menneskers feilskjær som manglende respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare umodne mennesker som er så kategoriske at de stempler andre menneskers feilskjær som manglende respekt.

Eller mennesker med en syklig trang til å føle seg bedre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest
Hvis man er oppriktig glad i kjæresten så tror jeg man anger. Er man i et dårlig forhold angrer man sikkert ikke.

Kjenner en mann som har hatt forhold utenom ekteskapet, og han sa at han ikke hadde dårlig samvittighet,k han angret heller ikke. Da hans familoie fikk vite om det angret han fortsatt ikke, han brydde seg ikke. Det er et tegn på at ekteskapet var dårlig..i dag er de skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...