Gå til innhold

Man angrer bare utroskap når man blir tatt


Gjest Sorte Orm

Anbefalte innlegg

Gjest Sorte Orm

Det tror jeg ikke alle men hovedsakelig så angrer man ikke før man blir tatt for utroskap.

hva mener dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer veldig ann på - jeg er utrolig dårlig til å lyve, og ville hatt nattsvart samvittighet for utroskap feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelinn

Nei, det tror jeg ikke... Jeg tror de fleste angrer mer og får dårligere samvittighet når de holder det skjult for forsmådde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det varierer....

Jeg var utro i et tidlig forhold- og da angret jeg ikke....

I et senere forhold angret jeg masse....men det gikk liksom over proposjonalt med at jeg utviklet sterke følelser for elskeren min...(som jeg er gift med i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det er ikke nødvendigvis sant nei, var utro en gang og det er ingen ting jeg angrer mer på. Det var et resultat av at jeg var ung og ikke visste hva jeg ville. Jeg ville gjort hva som helst for å skru tiden tilbake, men i stedet lever med en konstant klump i magen selv om det er flere år siden og jeg ikke lenger er sammen med han jeg var utro mot.

Han har aldri fått vite om det, ingen vet, men jeg angrer av hele mit hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kommer an på person til person jeg også. En venninne av meg kjørte forholdet i grøften pga utroskap som han fant ut av gjennom en kamerat, og først da fikk hun dårlig samvittighet. Det verste er at de fremdeles er sammen men hun lar ham herse med henne, siden hun føler hun har gjort noe så galt... Jeg prøver å få henne fra det, men finnes det noen annen måte enn prating? Trenger tips:/

En kveld jeg var ute med venner, på andre siden av landet, tenkte jeg hvor "godt" det ville vært å være utro mot kjæresten min, med en annen fyr jeg fikk god kontakt med. Det var like før, men så fikk jeg dårlig samvittighet, og det ble til at eg fikk et kyss på kinnet i stedenfor:P Jeg elsker kjæresten min. Jeg nekter å ødelegge for oss to:) Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden heller:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Hvis man er oppriktig glad i kjæresten så tror jeg man anger. Er man i et dårlig forhold angrer man sikkert ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
det varierer....

Jeg var utro i et tidlig forhold- og da angret jeg ikke....

I et senere forhold angret jeg masse....men det gikk liksom over proposjonalt med at jeg utviklet sterke følelser for elskeren min...(som jeg er gift med i dag)

***

Ikke vært hans tur til å bli bedratt enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress
Det er kun respektløse mennesker som er utro.Har ikke den egenskapen som skyldfølelse.

Aaaaooouuuwww, bullshit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lissi32

Jeg VET jeg hadde hatt dårlig samvittighet og hatt problemer med å klare å se samboeren min i øynene. Jeg har aldri vært utro, men jeg var ute å danset en kveld. Flørtet kanskje litt mer enn jeg hadde satt pris på at han hadde gjort, men det var tilsynelatende uskylding, ikke noe kyssing eller klåing, men likevel nok til at jeg hadde dårlig samvittighet i mange dager.

Er nok mer eller mindre gjennomsnittet samvittighetsfull, men kan sikkert bli feddup nok en vakker dag, men håper ikke jeg kommer dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigress

Måtte berre tulle litt med deg, for det var faktisk det du skreiv når du svarte som du gjorde og siterte "bullshit". Sorry. :fnise:

Kan du argumentere for korfor du er så kategorisk, då? Eller er det berre komfortabelt å slenge ut av seg noko så unyansert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...