Gå til innhold

Ungkaren

aimee

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_moi_*
Natalia har stygg nese iallefall, det skal hun ha. I tillegg virker hun verken smart eller særlig sympatisk. Anita hadde blitt valgt om hun bare var litt yngre. Personlighetsmessig og utseendemessig er Anita utrolig flott. Men hun kan finne seg noe bedre enn Stig. Stig er mindre ansiktspen når jeg tenker meg om. Nåja, nok utseendesnakk! :sukk:

Bedre det enn en "grise nese"!!! Du er bare sjalu gjest! Get over it! hehehe Grattis Natalia! Du er utrolig vakker! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Bedre det enn en "grise nese"!!! Du er bare sjalu gjest! Get over it! hehehe Grattis Natalia! Du er utrolig vakker! :klappe:

Sjalu på grevet til Natalia? Nei du. Natalia er og blir ekkel, in all aspects of the word. Nå kunne jeg ramset opp alle de tingene jeg synes er mindre pent med henne, men lar det være med nesegrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Natalia er en kjempepen jente jeg. Personligheten kan jeg ikke uttale meg om da jeg faktisk ikke kjenner henne :)

Anita er jo en meget fresh dame for å ha passert 40. Likevel synes jeg ikke det er rart at ungkaren velger en yngre jente. Han vil jo sikkert ha muligheter for å stifte familie etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_caskr_*
På mandag begynner den Amrikanske ungkaren :)

Nå gjorde du meg lykkelig langt inn i sjela :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal denne liksom-sexen ha funne stad?

Siste kvelden før siste avstemning visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

http://www.seher.no/media/player/?video=6552

Er det MULIG å se mer ukomfortabel ut og ha et falskere smil enn Natalia i denne videoen? Hun må vel ha forstått at hun ville få litt oppmerksomhet ved å være med på realityshow (igjen) og iallfall når hun ender opp som "vinneren". Ser faktisk ikke ut som om hun føler seg hjemme i armkroken til kjæresten sin engang...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...