Gjest Gjest_moi_* Skrevet 26. mai 2008 #421 Del Skrevet 26. mai 2008 Natalia har stygg nese iallefall, det skal hun ha. I tillegg virker hun verken smart eller særlig sympatisk. Anita hadde blitt valgt om hun bare var litt yngre. Personlighetsmessig og utseendemessig er Anita utrolig flott. Men hun kan finne seg noe bedre enn Stig. Stig er mindre ansiktspen når jeg tenker meg om. Nåja, nok utseendesnakk! Bedre det enn en "grise nese"!!! Du er bare sjalu gjest! Get over it! hehehe Grattis Natalia! Du er utrolig vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #422 Del Skrevet 26. mai 2008 Bedre det enn en "grise nese"!!! Du er bare sjalu gjest! Get over it! hehehe Grattis Natalia! Du er utrolig vakker! Sjalu på grevet til Natalia? Nei du. Natalia er og blir ekkel, in all aspects of the word. Nå kunne jeg ramset opp alle de tingene jeg synes er mindre pent med henne, men lar det være med nesegrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #423 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg får bare si meg enig i at Anita burde vunnet! Det var antiklimaks ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 27. mai 2008 #424 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg og Stig har ingen felles venner på facebook. Jeg og Stig er venner på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carebear1 Skrevet 27. mai 2008 #425 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg synes Natalia er en kjempepen jente jeg. Personligheten kan jeg ikke uttale meg om da jeg faktisk ikke kjenner henne Anita er jo en meget fresh dame for å ha passert 40. Likevel synes jeg ikke det er rart at ungkaren velger en yngre jente. Han vil jo sikkert ha muligheter for å stifte familie etter hvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 27. mai 2008 #426 Del Skrevet 27. mai 2008 Det var da enda godt at det var Natalie han hadde sex med der nede da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flaggermusa Skrevet 27. mai 2008 #427 Del Skrevet 27. mai 2008 På mandag begynner den Amrikanske ungkaren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 27. mai 2008 #428 Del Skrevet 27. mai 2008 På mandag begynner den Amrikanske ungkaren Nå gjorde du meg lykkelig langt inn i sjela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. mai 2008 #429 Del Skrevet 27. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. mai 2008 #430 Del Skrevet 27. mai 2008 Synes han og Anita hadde så bra kjemi,så ikke det mellom han og Natalia.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 27. mai 2008 #431 Del Skrevet 27. mai 2008 Når skal denne liksom-sexen ha funne stad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 27. mai 2008 #432 Del Skrevet 27. mai 2008 Når skal denne liksom-sexen ha funne stad? Siste kvelden før siste avstemning visstnok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. juni 2008 #433 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Er de fortsatt sammen? Leste om de i et ukeblad. Endret 11. juni 2008 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #434 Del Skrevet 15. juni 2008 http://www.seher.no/media/player/?video=6552 Er det MULIG å se mer ukomfortabel ut og ha et falskere smil enn Natalia i denne videoen? Hun må vel ha forstått at hun ville få litt oppmerksomhet ved å være med på realityshow (igjen) og iallfall når hun ender opp som "vinneren". Ser faktisk ikke ut som om hun føler seg hjemme i armkroken til kjæresten sin engang...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. januar 2009 #435 Del Skrevet 17. januar 2009 Her er den nye ungkaren: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=546242 Hva synes dere om han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå