Småsmurf Skrevet 8. april 2008 #21 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg blir nesten flau av å se på det jeg... Hu ene av 20-åringene var jo rett og slett kvalm... Likte forresten ikke ungkaren heller jeg da... Men se på, det gjør jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnemor Skrevet 8. april 2008 #22 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg synes det var litt spennende å se på denne serien jeg.. noe annet enn hva det pleier å være.. at det var eldre og yngre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. april 2008 #23 Del Skrevet 8. april 2008 Liker litt dramatikk, så dette blir bra! Men tror nok det er 90% sjanse for at han ender opp med en av de unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #24 Del Skrevet 8. april 2008 Dette virker som et tullete konsept, laget for showet sin del. Enig i dette... De kunne jo funnet noen på hans egen alder stakkar Men, men, det kan jo bli bra intriger og show da, og det er jo det som er viktigst for seerene Blås i om denne typen finner kvinnen i sitt liv, her skal vi ha underholdning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 8. april 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 8. april 2008 Også var det veldig morsomt det han sa til et eller anent nettsted: "Eksen trodde det hadde klikka for meg da hun fikk vite at jeg skulle sjekke damer på tv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 8. april 2008 #26 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som vet når Ungkaren går i reprise? Glemte den helt ut i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venetia Skrevet 8. april 2008 #27 Del Skrevet 8. april 2008 Morsomt program, ser ut til at det kan bli en del dramatikk igrunn.. Og alle får jo betalt for å være med og er spesielt utvalgt av de som lagde programmet så. Var uansett veldig underholdende! Emma på 21 var utrolig pen, mens "Glamourmodell-not good looking-bimbo" Kine Victoria bare var ekkel, og jeg holdt på å LE MEG IHJEL av 41 (?) år gamle Eli.. Jeg tror også han velger en av de yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #28 Del Skrevet 8. april 2008 Morsomt program, ser ut til at det kan bli en del dramatikk igrunn.. Og alle får jo betalt for å være med og er spesielt utvalgt av de som lagde programmet så. Var uansett veldig underholdende! Emma på 21 var utrolig pen, mens "Glamourmodell-not good looking-bimbo" Kine Victoria bare var ekkel, og jeg holdt på å LE MEG IHJEL av 41 (?) år gamle Eli.. Jeg tror også han velger en av de yngre. Var Eli hun som så ut som en drag-queen?? Hun virket i såfall fryktelig pågående og agressiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 8. april 2008 #29 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg blir rett og slett flau av den serien. Det var for mye konsept synes jeg. Stakkars mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åjælpes Skrevet 8. april 2008 #30 Del Skrevet 8. april 2008 KINE Victoria????! Hva slags navn er DET???!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venetia Skrevet 8. april 2008 #31 Del Skrevet 8. april 2008 Eli er "Drag-Queen" ja, hun var totalt latterlig. Kine Victoria er da ikke så ille navn det, selv om Line Victoria klinger myye finere (blondinen fra Sonen). Syns de burde hatt et utvalg av kvinner i trettiårene også, sånn at det ikke blir så fryktelig sort/hvitt. Men 20 vs 30 vs 40 blir jo ikke helt det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. april 2008 #32 Del Skrevet 9. april 2008 og det er jo jenter på hans alder der, noen av de på "20" er jo 28, det er så absolutt på hans alder da han er 31. Og dette med at han bare kan glemme å satse på de på 40 siden han ønsker barn og familie, har dere fulgt med på samfunnet i det siste? Det blir vanligere og vanligere for kvinner på rundt 40 å få barn, det å finne seg ei på 20 gir på ingen måte noen garanti for verken en varig livspartner eller en å få barn med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 9. april 2008 #33 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg er sikker på at jeg har sett hun med diktet før. Har hun vært med på en annen tv-greie?? Jeg lurer på om det kan være "the apprentice" (norsk utgave) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 9. april 2008 #34 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg er sikker på at jeg har sett hun med diktet før. Har hun vært med på en annen tv-greie?? Jeg lurer på om det kan være "the apprentice" (norsk utgave) Jeg syns også hun ser kjent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #35 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg syns også hun ser kjent ut. Hun var med i "Baren", om noen husker det realtyprogrammet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 9. april 2008 #36 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg tror og han velger ei av de på 20, men jeg tror nok de aller yngste ryker ut rimelig kjapt... Det er vel litt varierende hvor mye han har til felles med de som knapt har flyttet hjemmefra Men morsomt med litt intriger ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2008brud Skrevet 9. april 2008 #37 Del Skrevet 9. april 2008 hallo???? E de som er i 20-årene plutselig blitt bimbo fordi dem kler seg pent og liknende? Virke som folk er missunelig på de, kun fordi de fleste var pene!! ps... Han velger nok ikke ei som er 40 da han skal ha barn engang å Jeg synes det var to som virket helt blåst. Hun litt mørke som "får de hun vil ha" og hun med de gigantiske puppene. Men det er jo pga hvordan de oppfører seg, ikke fordi de var pene! Men så var hun jo heeelt teit hun med diktet da, og hun som gikk og "henta han" når han snakket med en litt unna de andre.. Haha, blir artig dette her vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 9. april 2008 #38 Del Skrevet 9. april 2008 De normale menneskene melder seg ikke på Ungkaren. Der har du et poeng, ja. Ingen med vettet i behold som melder seg på noe sånt no'. hallo???? E de som er i 20-årene plutselig blitt bimbo fordi dem kler seg pent og liknende? Virke som folk er missunelig på de, kun fordi de fleste var pene!! Neida, ta det helt med ro. Tror det er få som synes at enkelte av den yngre garden var bimboer på grunn av at de var pene. Oppførselen kombinert med utseende utgjorde bimbofaktene til enkelte av tøttene, synes jeg. Det går selvfølgelig fint an å være pen uten å være bimbo, "pen med stil" eller noe i den duren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 10. april 2008 #39 Del Skrevet 10. april 2008 I år så er det forresten ingen som har meldt seg på selv, de har blitt håndplukket og spurt av bekjente (dette inkluderer ungkaren selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 10. april 2008 Forfatter #40 Del Skrevet 10. april 2008 Hun var med i "Baren", om noen husker det realtyprogrammet... Flaut at jeg også kjente henne igjen, det betyr at jeg så på Baren! Jeg tror og han velger ei av de på 20, men jeg tror nok de aller yngste ryker ut rimelig kjapt... Det er vel litt varierende hvor mye han har til felles med de som knapt har flyttet hjemmefra Haha, ja det skulle ta seg ut om noen av dem fremdeles bodde hjemme! Jeg tror det blir en skikkelig actionsesong, han kommer jo til å kline med flere av jentene, det viste de jo i begynnelsen av episoden (der jeg for øvrig synes de avslørte litt vel mye..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå