Jens Skrevet 10. april 2008 #41 Del Skrevet 10. april 2008 Lurer på om det er ett norsk konsept det med 20 vs 40? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charlie! Skrevet 11. april 2008 #42 Del Skrevet 11. april 2008 http://www.kjendis.no/2008/04/07/531843.html?i=1 Her er bilder av alle damene, hvem tror du han velger tilslutt, som han sier " han er forelsket i" Burde være litt mulig å se på bilder av de to sammen. Men uansett. Jeg tror det er: Anette, bilde nr 1 Beate, bilde nr 2 eller Emma, bilde nr 5 Men hva skjer med dressen til unkaren? Er jo full av flekker *lol* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #43 Del Skrevet 11. april 2008 Kan jo være at damene har siklet på ham......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 11. april 2008 #44 Del Skrevet 11. april 2008 http://www.kjendis.no/2008/04/07/531843.html?i=1 Men hva skjer med dressen til unkaren? Er jo full av flekker *lol* Haha, ja det var virkelig lekkert......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 11. april 2008 #45 Del Skrevet 11. april 2008 Håper han velger ei av de som kommer under gruppen "40". Bare for at de i "20" skal få seg en på trynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vita Skrevet 11. april 2008 #46 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg tror definitivt at han kommer til å velge en av de unge jentene. Jeg vet ikke, men mht at en mann i tredveåra sannsynligvis kommer til å ønske seg barn en gang i framtiden, så tror jeg det... Når det er sagt, så har jeg ingenting å utsette på de eldste jentene. Tvert imot - de har MYE mer under topplokket og er minst like attraktive som de yngste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. april 2008 #47 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg tror han velger en av de yngre, men aner ikke hvem av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 11. april 2008 #48 Del Skrevet 11. april 2008 Må bli nr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #49 Del Skrevet 12. april 2008 De fleste var ganske tragiske der,bare noen få "normale" men han velger 99% en av de yngre.Og en måned etter blir det slutt!Som med alle ungkarene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 14. april 2008 #50 Del Skrevet 14. april 2008 I dag ryker den nordnorske maseberta, virker det som. en natt med han der må være drømmen... ...hvis du lider av søvnløshet, that is. Maken til kjedelig fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 14. april 2008 #51 Del Skrevet 14. april 2008 Emma er jo heilt nyyydeleg! Ho der Eli-dama som taut hol i hovudet på fyren måtte jo berre gå ut idag Har også på følelsen av at ho der eldre dikt-dama kan verte ein ganske innpåsliten stalker... Når det gjeld sjølve fyren...han snakkar jo til alle som om dei er 5 år! Ellers: Ser verkeleg fram til masse :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 14. april 2008 #52 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Magefølelsen min sier at Bianca går av med seieren! Forresten veldig komisk å høre på når han ungkaren skal si hvilket inntrykk han har av hver enkelt.. Avslørende syns jeg! "X er... livlig! Og... virker veldig snill..." Les: "ikke min type - men sikkert grei assa.." Endret 14. april 2008 av Lince Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #53 Del Skrevet 14. april 2008 Definitivt en blant 20-gruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 14. april 2008 #54 Del Skrevet 14. april 2008 Bianca eller Emma tror jeg:) Takk gud Eli røk i dag, og så håper jeg Kine Viktoria ryker neste uke;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2008 #55 Del Skrevet 15. april 2008 Hei jenter, vet dere om det er mulig å se disse episodene på nett? Jeg oppholder meg i utlandet nå og skulle veldig gjerne fått med meg serien altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 15. april 2008 #56 Del Skrevet 15. april 2008 Magefølelsen min sier at Bianca går av med seieren! Forresten veldig komisk å høre på når han ungkaren skal si hvilket inntrykk han har av hver enkelt.. Avslørende syns jeg! "X er... livlig! Og... virker veldig snill..." Les: "ikke min type - men sikkert grei assa.." Hehe og "sjarmerende" "ser utrolig bra ut" "ser fantastisk ut" "virker veldig reflektert" var vel også gjengangere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 15. april 2008 #57 Del Skrevet 15. april 2008 Bianca eller Emma tror jeg:) Takk gud Eli røk i dag, og så håper jeg Kine Viktoria ryker neste uke;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 15. april 2008 #58 Del Skrevet 15. april 2008 For en kjedelig fyr.. La også merke til at han snakker til jentene som de skulle vært barn. Emma var nydelig ja.. Skulle gjerne sett slik ut. Utrolig mange pene damer både blant de unge og de voksne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 15. april 2008 #59 Del Skrevet 15. april 2008 Takk gud Eli røk i dag, og så håper jeg Kine Viktoria ryker neste uke;P Veldig enig. Jeg synes Anita nr 13 (tror det var henne iallefall) virker veldig ungdommelig for en 41-åring. Var det hun som nølte og blunket på spøk da ungkaren spurte om hun ville være med videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 20. april 2008 #60 Del Skrevet 20. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå