Donpedro Skrevet 3. april 2008 #61 Skrevet 3. april 2008 Lurer på om knickersgenerasjonen har bulker i kne-området?
Gjest Helen Parr Skrevet 3. april 2008 #62 Skrevet 3. april 2008 Lurer på om knickersgenerasjonen har bulker i kne-området?
Donpedro Skrevet 3. april 2008 #63 Skrevet 3. april 2008 Når jeg tenker meg om, så tror jeg de har fått varige merker. For jeg har sett mange med litt bulende knær og legger som er litt tykkere på midten.
Gjest bulemage Skrevet 3. april 2008 #64 Skrevet 3. april 2008 Så lenge jeg kan huske har jeg hatt gravid-mage. Når jeg slapper av i magemusklene ser jeg ut som om jeg er i 9 måned. Jeg har aldri vært tykk, er vel normal, men har kraftig beinbygning (muskuløs). Bruker feks 85 i bh rundt brystkassen. Ikke noe flesk der. Går bestandig og holder magen inne.
Gjest Hasselnøtt i.i. Skrevet 3. april 2008 #65 Skrevet 3. april 2008 Jeg har absolutt ingen tro på kulde-teorien. Selv har jeg tydelig bulk men har aldri brukt trange bukser eller bukser med liv akkurat der. Men at kroppen kan forme seg litt tror jeg på. Jeg har grop rundt fingeren der gifteringen sitter, selv om ringen faktisk er litt løs. Men sansynligvis vil vel sånne ting forsvinne over tid dersom en slutter med ring/trange bukser..?
FruLuna Skrevet 3. april 2008 #66 Skrevet 3. april 2008 Jeg tror nok dere kan se langt etter å finne forskningsartikler som løser mysteriet med magebulker og om frosne mager lager mer fett! Det er nok langt mer viktigere forskning som finner sted i Norge i dag, og jeg kan hverken se for meg noen forskere som gidder å gripe det an, eller noen som vil å gi penger til slik forskning - heldigvis! Når det er sagt, så tror jeg heller ikke man kan finne noe standardsvar som passer alle. Noen vil kanskje få mer fett pga. stor kuldeeksponering ved bruk av lave bukser, andre vil få det pga kosthold/aktivitetsendring assosiert med det å gå med lave bukser ("fjortis-stil"). Det er vanskelig å se hva som leder til noe annet i denne sammenhengen. Denne bulken dere snakker om har jeg aldri tenkt over før, men jeg tror kanskje jeg skjønner hva dere mener likevel. Tipper det kommer av magemusklene og festene til disse nederst på magen. Har man lite underhudsfest kan man se festelinjen som en strek, har man litt eller mye fett vil det dannes en bulk over festet. Det er min teori
Gjest Frk Åberg Skrevet 3. april 2008 #67 Skrevet 3. april 2008 Jeg tror nok dere kan se langt etter å finne forskningsartikler som løser mysteriet med magebulker og om frosne mager lager mer fett! Det er nok langt mer viktigere forskning som finner sted i Norge i dag, og jeg kan hverken se for meg noen forskere som gidder å gripe det an, eller noen som vil å gi penger til slik forskning - heldigvis! Som en kommentar til det, vil jeg si at det fins forskning som høres mindre viktig ut enn dette. Når jeg hører hva som er mulig å ta doktorgrad i f.eks, så forundrer det meg ikke om noen ville forske på dette. Hvis noen ser på det som mulig i det hele tatt da, og ikke enkelt kan avfeie det ved annen medisinsk kunnskap man sitter med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå