Gå til innhold

Nov/des-2008-klubben!

Coxy

Anbefalte innlegg

Gratulerer med baby, Mariblom! :strix:

Her vil Knøttet helst sove sammen med og helst klin inntil noen... Han sover i senga vår om natta, og når han først roer seg har han faktisk sovet lenge - nesten åtte timer på det lengste! Men det er tidlig ennå- tar ikke noe for gitt, akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Mariblom, endelig!!! :strix:

Godt å høre at andre har det samme "problemet" som oss når det gjelder soving på nettene! Da tyder vel det på at det er ganske normalt, og at soving i egen seng sikkert går seg til etter hvert.

*Mim*, 8 TIMER??!!! Dæven!!!!! :sjokkert: 3-4 er max her, og da må han være god og mett først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liste over terminer - fødsler

Scheherazade: 21. nov :babygutt: 07.nov - 2330 gr, 46 cm.

Monica85: 9.nov :babygutt: 09. nov - 3658 gr, 50 cm.

SummerJoy: 8.nov :babyjente: 11. nov - 4150 gr, 51 cm

*Mim*: 2.nov :babygutt: 11. nov - 4290 gr, 53 cm

Mirabella76: 10.nov :babyjente: 12. nov - 3700 gr, 51 cm

Daiquiry: 4.des :babyjente: 16. nov - 2820 gr, 46 cm

Mariblom: 8.nov :babygutt: 17.nov - 4320 gr, 50 cm

Concertina: 22.nov :babysmokk:

latte: 25.nov :babysmokk:

Revenka: 4.des :babygutt:

Ullah: 5.des :babyjente:

Angelhoff: 6.des :babyjente:

Arkana: 7.des :babygutt:

kiri: 12.des :babyjente: (?)

Eeyore: 16.des

theamoren: 23.des :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med ammingen da jenter? Her går det i ett hele tiden. Hun sovner ved puppen etter 5 min, og våkner etter kun kort tid og vil ha mer. Hun har litt gulsott, så det er sikkert grunnen. Så jeg har tenkt å prøve å holde litt igjen i morgen, slik at hun faktisk er sulten når jeg legger henne til, for å se om det kan hjelpe på. Skal også prøve smokk, fikk beskjed av helsesøster i dag at jeg kunne prøve det, siden hun er så flink til å suge.

Føler meg som en skikkelig ku her jeg sitter...;-). Ømme pupper og har fått G-cup, føles det ut som;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var egentlig litt bekymret for ammingen, for jeg så ikke antydning til melk før fødselen. Puppene vokste med en gang jeg ble gravid, og etter det skjedde det liksom ingenting. Bare timer etter fødselen hjalp barnepleierne å legge lillegutt til brystet, og han sugde - men jeg aner ikke om det kom noe. Pleierne sa imidlertid at jo, da - slapp av. Det kommer skjønner du :) Så jeg slappet av og stolte på dem, og bare to dager senere så rant det nesten... Gikk fra medium B cup til diger C over natta, og var og kjøpte meg en amme-bh + innlegg i merino i dag. Ammingen går helt supert. Han spiser en pupp tom av gangen, men har en tendens til å sovne litt innimellom ja. Da skubber jeg bare litt borti, og han fortsetter å spise. Så spytter han ut, og jeg tar han opp for å rape - så hviler han litt i fanget, og så spiser han litt videre. Etter det sovner han, og sover kanskje 4 timers tid. Nå har jeg aldri prøvd valium, men jeg innbiller meg at å amme er som å spise valium - skikkelig avslappende! Er så koselig å amme atte :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går ammingen veldig opp og ned, nå har jeg akkurat hatt fire vellykede økter på rad i dag og er full av selvtillit, men hadde man spurt i morges hadde historien vært en helt annen. Merker stor forskjell på samarbeidsviljen hans når han er sulten kontra egentlig ikke sulten, vanskelig å få han til å gape ordentlig når han egentlig ikke vil ha. Men så er det dette at han egentlig bør få mer enn hsn selv vil for å vokse seg stor og sterk...

Ellers har han lagt seg til den leie uvanen å lage eksplosjonsartede bleier som krever fullt klesskift akkurat i det han har fått ny bleie. Tilbringer mye tid på badet ja!

Spent på hvem som blir nestemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går ammingen veldig opp og ned, nå har jeg akkurat hatt fire vellykede økter på rad i dag og er full av selvtillit, men hadde man spurt i morges hadde historien vært en helt annen. Merker stor forskjell på samarbeidsviljen hans når han er sulten kontra egentlig ikke sulten, vanskelig å få han til å gape ordentlig når han egentlig ikke vil ha. Men så er det dette at han egentlig bør få mer enn hsn selv vil for å vokse seg stor og sterk...

Ellers har han lagt seg til den leie uvanen å lage eksplosjonsartede bleier som krever fullt klesskift akkurat i det han har fått ny bleie. Tilbringer mye tid på badet ja!

Spent på hvem som blir nestemann!

:ler: Dette kan jeg signere på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er merkelig med det bleieskiftet. Kvar gang me byttar bleie på I., så finner ho ut at ho skal tissa og bæsja så snart bleia er av. ;) Og sidan avføringa er heilt tyntflytande, og den kjem ut i ein "eksplosjon" - så er det meir enn ein gang at buksa mi, golvet og stellebordet har blitt fullt av bæsj. :ler:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knøttet mitt hater å skifte bleie, hyler etter en liten stund. Men bæsje gjør han jo hele tida...

Amminga går mye bedre nå! Han vil helst henge i puppen konstant når han er våken, og særlig om kvelden. Og de åtte timene har vi ikke sett mer til, nå vil han ha pupp oftere om natta og helst ligge som en magnet inntil mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg går fortsatt og venter på bæsjing på stellebordet, har nemlig ikke skjedd her ennå. Å tisse derimot, det er heeeeerlig å gjøre da bleia er av! :ler: Og prompe!! Kjære vene som han promper.... Verre enn far sin! :legrine:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, jeg har blitt lettere sjokkert over hvor høyt hun promper og raper innimellom.. Værre enn faren sin her i gården også... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis latte :blomst:

...her er det ingenting som tyder på at småtten har tenkt å komme ut med det første, dvs jeg har sammentrekninger og vondt på natta, men på dagen - ikke.no! Menmen, h*n kommer vel når h*n har lyst, håper bare at det skjer snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer latte. :) Noen er kjappe altså, lurer nesten på om det bare er fæle og lange fødsler igjen til resten av oss. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...