Gå til innhold

Nov/des-2008-klubben!


Coxy

Anbefalte innlegg

Da har visst Mirabella blitt mamma i natt.

Gratulerer med vel overstått fødsel og den lille jenta. :)

:blomst: MONICA & MIRABELLA :blomst:

Tusen takk for gratulasjonar, jenter! :klemmer:

Ja, tenk no er eg heime igjen med verdens skjønnaste lille jente. :strix: Det er virkelig heilt fantastisk å vera mamma! Eg kosar meg kvart sekund. :)

Gratulerer så mykje til SummerJoy, *Mim* og Daiquiry! :duskedame: Her inne er jammen fødslane i gang for fullt. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager jenter, men jeg har sneket i køen! Fikk en skjønn liten jente i går!!

Gratulerer! :strix:

Jeg håper den :frustrert: renselsen snart tar slutt. Jeg blir sprø av å gå med bind, og føler meg skikkelig ufresh. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liste over terminer - fødsler

Scheherazade: 21. nov :babygutt: 07.nov - 2330 g, 46 cm.

Monica85: 9.nov :babygutt: 09. nov - 3658 g, 50 cm.

SummerJoy: 8.nov :babyjente: 11. nov - 4150 g, 51 cm

*Mim*: 2.nov :babygutt: 11. nov - 4290 g, 53 cm

Mirabella76: 10.nov :babyjente: 12. nov - 3700 g, 51 cm

Daiquiry: 4.des :babyjente: 16. nov - 2820 g, 46 cm

Mariblom: 8.nov :babygutt:

Concertina: 22.nov :babysmokk:

latte: 25.nov :babysmokk:

Revenka: 4.des :babygutt:

Ullah: 5.des :babyjente:

Angelhoff: 6.des :babyjente:

Arkana: 7.des :babygutt:

kiri: 12.des :babyjente: (?)

Eeyore: 16.des

theamoren: 23.des :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg oppdattert første innlegget også, godt du har fått fulgt opp lista, Concertina! :)

Går og lurer på Mariblom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter!! De vitale målene er 2820 og 46 cm;-). Lykke til alle dere som venter ;) klem

Gratulerer!! :blomst: Hjemme igjen bare dagen etter??!! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke hjemme, kunne reist hjem, men ingenting var jo klart...:) hehe, så jeg blir på sykehuset til i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :blomst: Hjemme igjen bare dagen etter??!! :hakeslepp:

Jeg var hjemme dagen etter. Klarte ikke slappe av på sykehuset. (Enda vi lå på hotellet) Funket best for oss å være hjemme i rolige omgivelser. :)

Endret av SummerJoy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har født; har dere fått babyen til å sove i egen seng ennå...? Sover de lenge om gangen...?

Sliter litt med det her... :sjenert: Funker på dagen i vogna, men på natta blir det korte søvnintervaller og helst mest i vår seng ved puppen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Mariblom! Det gikk fort fra du dro til du var hjemme igjen tydeligvis? Merket iallfall ikke at du var borte to dager!

Dere som har født; har dere fått babyen til å sove i egen seng ennå...? Sover de lenge om gangen...?

Sliter litt med det her... :sjenert: Funker på dagen i vogna, men på natta blir det korte søvnintervaller og helst mest i vår seng ved puppen....

Her funker det dårlig... Grindsengen var iallfall skummel, så vi har båret vuggen frem og tilbake mellom soverom og stue. Han sover mer eller mindre greit nok i den på dagtid, men om kvelden/natten bli det bare grining. Selv om vi bysser litt før vi legger nedi, gjennomskuer han oss etter kort tid, våkner igjen og skriker. Hjelper ikke å trøste mens han ligger i vuggen heller, han må opp på skulderen. Derfor blir det samsoving om natten, han ligger mellom oss, og noen ganger oppå oss. :sukk: Vi vil egentlig ikke ha det slik, men har spurt flere, bla jordmor og helsesøster uten å få noen klare råd. Jordmor mener at man ikke kan skjemme de bort de første 6 ukene, så vi satser på at det går seg til.

På dagen sover han fra 1-3 timer i vuggen, avhengig av hvor mett han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så mye som har skjedd her da! Mange som har fått babyen sin - jeg mister helt oversikten, men er jo helt i tåka nå. Nettopp kommet hjem fra sykehuset. Glemte helt å skrive målene: 4320 gr og 50 cm. Ligger på brystet til pappa nå på sofaen og ser på fotballkamp. :hjerter_rundt:

Funka iallfall bra med :humpe: for å sette i gang :)

Gratulerer til alle som har født!

Når det gjelder spørsmål om soving, så driter jeg i hva andre sier - jordmødre, leger osv. Jeg kommer til å skjemme bort ungen min så den ikke kjenner til noe annet enn kos, kos og atter kos :) :) :) Klart han sover i senga med oss! :) Blir sikkert nok av voggesoving når vi holder på med andre ting på dagtid + han ligger jo alene i vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kanskje veldig heldige men vår sovner der vi legger henne fra oss. Første natten hjemme la vi henne bare i sprinkelsenga, og hun sovnet fint der hun...

Våkner hver 3.time for å få pupp så er det opp i sengen sin igjen og sove videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har født; har dere fått babyen til å sove i egen seng ennå...? Sover de lenge om gangen...?

Sliter litt med det her... :sjenert: Funker på dagen i vogna, men på natta blir det korte søvnintervaller og helst mest i vår seng ved puppen....

Me har det akkurat likt! Om dagen sovnar ho greit i vogga, men det er verre å få henne til å sova i si eiga seng om natta. Når eg har amma henne, vil ho berre liggja inntil meg og kosa og suga. Ho begynner nesten alltid å grina så fort eg prøver å leggja henne tilbake i si eiga seng. Så det endar ofte med at ho blir liggjande i senga med oss resten av natta. Det eg er mest redd for er at ho skal snu seg over på magen når ho ligg saman med oss, eller at eg skal dunka til henne i søvne. Det har gått bra så langt, men eg håpar me får henne til å sova i si eiga seng etter kvart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...