Mirabella76 Skrevet 17. november 2008 #1301 Del Skrevet 17. november 2008 Da har visst Mirabella blitt mamma i natt. Gratulerer med vel overstått fødsel og den lille jenta. MONICA & MIRABELLA Tusen takk for gratulasjonar, jenter! Ja, tenk no er eg heime igjen med verdens skjønnaste lille jente. Det er virkelig heilt fantastisk å vera mamma! Eg kosar meg kvart sekund. Gratulerer så mykje til SummerJoy, *Mim* og Daiquiry! Her inne er jammen fødslane i gang for fullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 17. november 2008 #1302 Del Skrevet 17. november 2008 Gratulerer så masse Daiquiry Noen hadde det tydeligvis travelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 17. november 2008 #1303 Del Skrevet 17. november 2008 Beklager jenter, men jeg har sneket i køen! Fikk en skjønn liten jente i går!! Gratulerer! Jeg håper den renselsen snart tar slutt. Jeg blir sprø av å gå med bind, og føler meg skikkelig ufresh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. november 2008 #1304 Del Skrevet 17. november 2008 Gratulerer Daiquiry, det var visst kjapt. Sniking er lov da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 17. november 2008 #1305 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) GRATULERER TIL DAIQUIRY! Endret 17. november 2008 av SummerJoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 17. november 2008 #1306 Del Skrevet 17. november 2008 Tusen takk jenter!! De vitale målene er 2820 og 46 cm;-). Lykke til alle dere som venter klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 17. november 2008 #1307 Del Skrevet 17. november 2008 Liste over terminer - fødsler Scheherazade: 21. nov 07.nov - 2330 g, 46 cm. Monica85: 9.nov 09. nov - 3658 g, 50 cm. SummerJoy: 8.nov 11. nov - 4150 g, 51 cm *Mim*: 2.nov 11. nov - 4290 g, 53 cm Mirabella76: 10.nov 12. nov - 3700 g, 51 cm Daiquiry: 4.des 16. nov - 2820 g, 46 cm Mariblom: 8.nov Concertina: 22.nov latte: 25.nov Revenka: 4.des Ullah: 5.des Angelhoff: 6.des Arkana: 7.des kiri: 12.des (?) Eeyore: 16.des theamoren: 23.des Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 18. november 2008 Forfatter #1308 Del Skrevet 18. november 2008 Da har jeg oppdattert første innlegget også, godt du har fått fulgt opp lista, Concertina! Går og lurer på Mariblom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 18. november 2008 Forfatter #1309 Del Skrevet 18. november 2008 Tusen takk jenter!! De vitale målene er 2820 og 46 cm;-). Lykke til alle dere som venter klem Gratulerer!! Hjemme igjen bare dagen etter??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 18. november 2008 #1310 Del Skrevet 18. november 2008 Nei, jeg er ikke hjemme, kunne reist hjem, men ingenting var jo klart... hehe, så jeg blir på sykehuset til i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 18. november 2008 #1311 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Gratulerer!! Hjemme igjen bare dagen etter??!! Jeg var hjemme dagen etter. Klarte ikke slappe av på sykehuset. (Enda vi lå på hotellet) Funket best for oss å være hjemme i rolige omgivelser. Endret 18. november 2008 av SummerJoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 19. november 2008 Forfatter #1312 Del Skrevet 19. november 2008 Dere som har født; har dere fått babyen til å sove i egen seng ennå...? Sover de lenge om gangen...? Sliter litt med det her... Funker på dagen i vogna, men på natta blir det korte søvnintervaller og helst mest i vår seng ved puppen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 19. november 2008 #1313 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har blitt mamma!!!!!! :hoppe: Kom akkurat hjem nå. Lillegutt ble født 17 november. Kjære vene så fantastisk dette er! HURRA! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. november 2008 #1314 Del Skrevet 19. november 2008 Gratulerer Mariblom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 19. november 2008 #1315 Del Skrevet 19. november 2008 Gratulererer dere som har født! Føler det er en evighet til jeg skal. Sistemann her og sistemann i vennegjengen..... akk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 19. november 2008 #1316 Del Skrevet 19. november 2008 Gratulerer Mariblom! Det gikk fort fra du dro til du var hjemme igjen tydeligvis? Merket iallfall ikke at du var borte to dager! Dere som har født; har dere fått babyen til å sove i egen seng ennå...? Sover de lenge om gangen...? Sliter litt med det her... Funker på dagen i vogna, men på natta blir det korte søvnintervaller og helst mest i vår seng ved puppen.... Her funker det dårlig... Grindsengen var iallfall skummel, så vi har båret vuggen frem og tilbake mellom soverom og stue. Han sover mer eller mindre greit nok i den på dagtid, men om kvelden/natten bli det bare grining. Selv om vi bysser litt før vi legger nedi, gjennomskuer han oss etter kort tid, våkner igjen og skriker. Hjelper ikke å trøste mens han ligger i vuggen heller, han må opp på skulderen. Derfor blir det samsoving om natten, han ligger mellom oss, og noen ganger oppå oss. Vi vil egentlig ikke ha det slik, men har spurt flere, bla jordmor og helsesøster uten å få noen klare råd. Jordmor mener at man ikke kan skjemme de bort de første 6 ukene, så vi satser på at det går seg til. På dagen sover han fra 1-3 timer i vuggen, avhengig av hvor mett han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 19. november 2008 #1317 Del Skrevet 19. november 2008 Så mye som har skjedd her da! Mange som har fått babyen sin - jeg mister helt oversikten, men er jo helt i tåka nå. Nettopp kommet hjem fra sykehuset. Glemte helt å skrive målene: 4320 gr og 50 cm. Ligger på brystet til pappa nå på sofaen og ser på fotballkamp. Funka iallfall bra med for å sette i gang Gratulerer til alle som har født! Når det gjelder spørsmål om soving, så driter jeg i hva andre sier - jordmødre, leger osv. Jeg kommer til å skjemme bort ungen min så den ikke kjenner til noe annet enn kos, kos og atter kos :) Klart han sover i senga med oss! Blir sikkert nok av voggesoving når vi holder på med andre ting på dagtid + han ligger jo alene i vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 19. november 2008 #1318 Del Skrevet 19. november 2008 Vi er kanskje veldig heldige men vår sovner der vi legger henne fra oss. Første natten hjemme la vi henne bare i sprinkelsenga, og hun sovnet fint der hun... Våkner hver 3.time for å få pupp så er det opp i sengen sin igjen og sove videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 20. november 2008 #1319 Del Skrevet 20. november 2008 Gratulerer så mykje som nybakt mamma, Mariblom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 20. november 2008 #1320 Del Skrevet 20. november 2008 Dere som har født; har dere fått babyen til å sove i egen seng ennå...? Sover de lenge om gangen...? Sliter litt med det her... Funker på dagen i vogna, men på natta blir det korte søvnintervaller og helst mest i vår seng ved puppen.... Me har det akkurat likt! Om dagen sovnar ho greit i vogga, men det er verre å få henne til å sova i si eiga seng om natta. Når eg har amma henne, vil ho berre liggja inntil meg og kosa og suga. Ho begynner nesten alltid å grina så fort eg prøver å leggja henne tilbake i si eiga seng. Så det endar ofte med at ho blir liggjande i senga med oss resten av natta. Det eg er mest redd for er at ho skal snu seg over på magen når ho ligg saman med oss, eller at eg skal dunka til henne i søvne. Det har gått bra så langt, men eg håpar me får henne til å sova i si eiga seng etter kvart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå