Gå til innhold

Sannes graviditets dagbok


sanne85

Anbefalte innlegg

hvem har tatt sola???:( hehe

menmen...må jo lese og forbrede innlegget til fredag uansett vær jeg så;)

off...jeg var såå dum å bærte det bordet på onsdagen ...fikk såå vondt i magen etterpå. Håper alt er bra med den lille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaddahh...fikk B på eksamensmappa, så da får jeg se hva je duger til på muntlig i morra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
jaddahh...fikk B på eksamensmappa, så da får jeg se hva je duger til på muntlig i morra

Gratulerer! :roser:

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
tusen takk:)

Spent på hva morgendager bringer, begynner og bli nærvøs...

Jeg tipper det går kjempebra! :tommelopp: Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jah, om nøyaktig 4timer begynner eksamen min....

gruer meg og er spent på en gang...men skal bli herlig å bli ferdig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
jah, om nøyaktig 4timer begynner eksamen min....

gruer meg og er spent på en gang...men skal bli herlig å bli ferdig:)

Tipper du har fått sommerferie nå! :juhu: Hvordan gikk det på eksamen?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du har fått sommerferie nå! :juhu: Hvordan gikk det på eksamen?

:klemmer:

gikk bra:)Jiiipi:)

Nå er det fri litt:)

God hælj:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yess da, da er helga over...og min kjære har dratt til Belgia med jobben på sånn "forretningsreise" eller hva jeg skal kalle det. Savner han allerede, har ikke sett han siden fredag, siden jeg er hos mamma&pappa, og han kommer hjem neste fredag.

Ellers skal jeg pakke og rydde bort alle bøkene saom ligge strødd i stua etter eksamenlesinga:)Skal bli godt å få dem unna:)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg 17uker på vei:) Og lille gullet mitt er ca 17cm lang og veier 180g,UTROLIG!!!

gleder mge og gruer meg til UL om 12 dager..men spent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off...for en natt. La meg 21.45, men skikkelig huevondt. Daq var det ned med smertestillende og kald klut på hodet. Og da jeg får skikkelig vondt i hodet, blir jeg kvalm...skikkelig loovly natt. offff...og er ikke noe bedre nå, så får sitte her mest mulig stille, orker ikke spy mere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til å begynne å handle så smått...når begynner man med det egetnlig?tenker jeg har god tid til dette i september jeg:)men er leenge til...hehe...men etter UL om 11dager, skal jeg begynne å strikke baby-lappeteppe:)hehe...

lurer på om det jeg kjenner i magen min er gullet mitt, eller hva det er jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er helga snart over...og da begynner opplæringsvakter på 2nye sommerjobber. spennende og gruer meg på samme tid...greit å jobbe før jeg blir alt for stoor:)

har funnet noe på ikea til gullet, stelebord og sånne ting som passer på soverommet vårt, siden alt der er hvitt:)morro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weee....i dag er det 1uke til UL:)Gleder mge masse...samtidig som jeg gruer meg litt på samme tid.

Kanskje om 1uke vet jeg om jeg bærer en :babygutt: eller :babyjente:

åhh...herlig:)

tror jeg kjenner liv nå, plutselig da jeg ligger rolig eller kjører bil kjenner jeg at jeg "skvetter" til for at noe skjer i magen. hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så herlig med baby som beveger på seg :hjerter:

Jeg tipper du har en liten :babyjente: i magen din!!

:klemmer:

hehe, kanskje det;)blir kjempe spennende hvefrtfall:)

For meg spiller det ingen rolle, så lenge den er frisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag og i går har jeg hatt opplæring på en av de 2nye sommerjobbene mine:)spennende, men kjempemasse å sette seg inn i.

Hjalp ikke med skikkelig hodepine og spying så det holdt da jeg kom hjem..vondt i hodet i dag også. Skikkelig slitsomt, orker ikke gjøre noenting. Og har ikke noe god samvitighet for å ta hodetabl heller, har blitt mye av det i det siste pga av hodevondt....huff...håper dette går over...

6dager igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag er jeg 18uker på vei:) :dagens-rose:

lille gullet er ca 18cm lang og veier hele 220g:)rart å tenke på...

5dager igjen til UL, og har begynt å tenke og lese om dette. Og dem stiller jo "ny termin" der på en måte utifra mål og sånne ting...så håper den ikke bøir stilt bakover....hehe, jeg som synes tia egentlig har gått ganske så fort...

Men gleder meg stoort til mandag:)

Gudsjelov skal jeg og samboer ha med tanteungen vår som har bursdag på bowling og kino på søndagen, så da håper jeg at jeg slipper å tenke på det he tiden liksom...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...