Gå til innhold

Sannes graviditets dagbok


sanne85

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus
hmm...forslag til farger?:)vet jo ikke om det er jente eller gutt...hmm..tenkte på svart og hvitt jeg...synes sjakkmønster er kult:)

Svart, hvitt og grått er jo kult :) Ellers så er det jo alltid turkis-farger (lys turkis, mørk turkis og hvitt/offwhite) eller grønnfarger eller brun, beige og offwhite... men hvis du synes svart og hvitt høres kult ut så tar du jo det :) Og kom på en ting; du trenger jo ikke strikke kanten som den er, går helt fint med bare vanlig rettstrikk også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svart, hvitt og grått er jo kult :) Ellers så er det jo alltid turkis-farger (lys turkis, mørk turkis og hvitt/offwhite) eller grønnfarger eller brun, beige og offwhite... men hvis du synes svart og hvitt høres kult ut så tar du jo det :) Og kom på en ting; du trenger jo ikke strikke kanten som den er, går helt fint med bare vanlig rettstrikk også :-D

hmm...ja er maaange fine farger egentlig:)fåt tenke på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal til jordmora i morra...da er jeg 14+5,så hååer såå inderlig hu finner hjertelyd:)hadde vært så lettnde og godt:)

er litt ødelagt etter å ha jobba 2netter nå,men går se vel til:)

skal være flink å lese til eksamen i uka...binner og grue meg allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg akkurat kommet hjem fra jordmora:)hun målte symfyse-fundusmål, og den var litt høy eller hva jeg skal kalle det. Men kunne være for at jg bar barnet høyt, eller at det var 2...haha

hun fant hjertelyden med en gang:)også spurte hun om jeg ville ta den opp med mobilen så far fikk høre også..så herlig:) :hjerte:

nå må jeg sykle på butikken å kjøpe brød,vårt var det blitt grønne flekker på...hehe

Happy:)

i dag skal jeg lese på eksamen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Så herlig med hjertelyd! Kan tenke pappaen synes det er stas :hjerte:

Lykke til med eksamenslesingen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med hjertelyd! Kan tenke pappaen synes det er stas :hjerte:

Lykke til med eksamenslesingen! :klemmer:

åhh..takk:) :hjertesmil: Skal ha eksamen om..hmm..tja,5/6 juni er det hvertfall...skal bli deilig å få det overstått, og forhåpentligvis fornøyd:)

ja gleder meg til han får høre det:)Nå vet je liksom at det er LIV der nede..hihi

Ha en fin dag o sola:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
åhh..takk:) :hjertesmil: Skal ha eksamen om..hmm..tja,5/6 juni er det hvertfall...skal bli deilig å få det overstått, og forhåpentligvis fornøyd:)

ja gleder meg til han får høre det:)Nå vet je liksom at det er LIV der nede..hihi

Ha en fin dag o sola:)

Skal du ha en eksamen eller flere? Hvis du bare skal ha en må jeg :klappe: for at du leser nå!! Joda, jeg leser noen dager før jeg for klarer liksom ikke konsentrere meg før det ;) Ikke det at jeg klarer konsentrere meg nå heller :tunge1: Men det skal bli herlig med ferie :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha en eksamen eller flere? Hvis du bare skal ha en må jeg :klappe: for at du leser nå!! Joda, jeg leser noen dager før jeg for klarer liksom ikke konsentrere meg før det ;) Ikke det at jeg klarer konsentrere meg nå heller :tunge1: Men det skal bli herlig med ferie :juhu:

Går vernepleie 1året, så har eksamen i 5fag/oppgaver...så er litt å lese på kan man si;) Men må si, at tankene mine er noen andre steder noen gang da jeg leser assa...hehe

Går du på skole?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Går vernepleie 1året, så har eksamen i 5fag/oppgaver...så er litt å lese på kan man si;) Men må si, at tankene mine er noen andre steder noen gang da jeg leser assa...hehe

Går du på skole?:)

Da har du endel å lese ja... :( Jaja, snart over :juhu:

Jeg går også på skole - første året på allmennlærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du endel å lese ja... :( Jaja, snart over :juhu:

Jeg går også på skole - første året på allmennlærer :)

aha..spennende?:)Vurderte lærer jeg også..men ble ikke noe av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh...dor en dag,så langt.

Har vært å tatt fastende blodsukker, også måtte jeg drikke masse vann med druesukker for å se hvordan kroppen reagerte. Var jo SÅÅ søtt, trodde ikke det skulle gå bra. Men gjorde det...enn så leng. Alt var bra, og langtidsbodsukkret var på 5, så ikke diabetes:)

men så fort jeg bevegde meg og kom inn døra, der kom all druesukkret å vannet oppigjen.og mere til. Så la meg litt, følte meg ikke helt i slaget...ikke hadde jeg spist...sto opp og spiste en tynn skive med brød og begynte å lese til eksamen. 3timer etterpå,off...der kom det opp igjen.

Følt meg skjelven og småkvalm i hele dag...og vondt i hodet. Håper det går over snart,,må lese til eksamen...hmm

det eneste som frister er kald pepsimax og surt godteri av en eller anna grunn...hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Da synes jeg du skal ha deg litt kald Pepsi Max og smågodt :-D

*blåser bort alle vondter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du skal ha deg litt kald Pepsi Max og smågodt :-D

*blåser bort alle vondter*

hehe,takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
3 døde i bilulykke der jeg kommer i fra...tragisk...

Huff... :tristbla:

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bada, som i bada ute? Flink du er! Det må kanskje jeg også i morgen! ;)

hehe,som i ute ja:fnise:

var kaldt, men jamen godt da man kom seg uti :)

deilig å få litt avkjøling av kropp og sjel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...