sanne85 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #61 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) endelig en dag uten vondt i hue:)deilig må jeg si:) I går oppdaget jeg at toppen jeg hadde under genser hadde blitt for kort, da jeg hadde gått ned trappa var toppen lang oppå magen...så måtte opp å skifte til en sånn lang topp til å ha under. Måte fortelle saboern min det da, og da sa han at han så det på meg at magen hadde blitt anderledes og litt strørre:) og endelig har lysta kommet tilbake også, til min samboerns glede:)hehe i morgen er jeg 14uker på vei:)åhhh...tia går fort egentlig, men samtidig sååå sakte...gleder meg så til ul 23juni Endret 20. mai 2008 av sanne85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #62 Del Skrevet 21. mai 2008 weee...er i uke 14:) og spira er ca 10cm og veier hele 50gram;)hehe...ekke rart at jeg har begynt å få mage;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 21. mai 2008 #63 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei.Innom og hilser på.Gratulerer med baby i magen.Gøy når man begynner å få mage da.Blir jo litt mer virkelig når man ser det vokser. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #64 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei.Innom og hilser på.Gratulerer med baby i magen.Gøy når man begynner å få mage da.Blir jo litt mer virkelig når man ser det vokser. :rødme: takk:) hehe ja, men tenker ikke over det selv så mye...bare merker at klær begynner å skli litt mere opp.Men samboern min ser jo meg litt mere enn det jeg ser meg selv..hehe:) Gratulerer du også forresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #65 Del Skrevet 22. mai 2008 Har skrevet ned en liste over ting jeg vi trenger til vårt november mirakel:) *Barnevogn *regntrekk&myggnetting *handlenett *flaskeholder *vognpose/voksipose *vippestol *seng&madrass *sprinkelvern *dyne,laken, dynetrekk *reiseseng *uroe&nattlampe *bilsete med base *bilspeil stellebord *vaskekluter *badehåndklær *frtootehåndklær *helsetepper *gulpekluter *badebalje *stelleveske *smokker *tåteflasker *bleier *badetermometer *neglesaks *febertermometer *busepumpe *salver *badeolje *våtservietter *ammeinnlegg *ammepute *pumpe *babycall *babygym *2-4bodyer med lang arm *2-4bodyer med kort arm *1-2ullbodyer *2par ullsokker *2par bomull sokker *2ull strømpebukser *2bomull strømpebukser *3-4sparkedresser *varm vinterdress *1-2 luer i ull *1-2 ullvotter *34pysjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. mai 2008 #66 Del Skrevet 22. mai 2008 Innom og hilser på! Kjempeflott liste du har skrevet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #67 Del Skrevet 22. mai 2008 Innom og hilser på! Kjempeflott liste du har skrevet deg! koslig å hilse på jupp, en laaang liste.. tenkte jeg skulle begynne å handle så smått etter ultralyden..klør i fingra nå,men må jo beherske meg litt da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. mai 2008 #68 Del Skrevet 22. mai 2008 koslig å hilse på jupp, en laaang liste.. tenkte jeg skulle begynne å handle så smått etter ultralyden..klør i fingra nå,men må jo beherske meg litt da:) Du er flink som klarer å beherske deg Har du ikke handlet noenting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #69 Del Skrevet 23. mai 2008 Du er flink som klarer å beherske deg Har du ikke handlet noenting? jo,kjøpte en liten søt bamse den dagen jeg fant ut at jeg var gravid:)den er go å ha...ellers ikke noe...er bare 14+2 enda da:)men det brenner i henda da jeg ser babyklær og sånn..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #70 Del Skrevet 23. mai 2008 jo,kjøpte en liten søt bamse den dagen jeg fant ut at jeg var gravid:)den er go å ha...ellers ikke noe...er bare 14+2 enda da:)men det brenner i henda da jeg ser babyklær og sånn..hehe Du er flink!! Tror ikke jeg kommer til å klare meg så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #71 Del Skrevet 23. mai 2008 Du er flink!! Tror ikke jeg kommer til å klare meg så lenge hihi...prøver-gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #72 Del Skrevet 24. mai 2008 hihi...prøver-gravid? Nei, men venter utålmodig på å bli prøver Siden jeg strikker mye for jeg lov å legge bort noe som er uberfint liksom - men kun strikketingene siden de tar lang tid å lage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #73 Del Skrevet 24. mai 2008 Nei, men venter utålmodig på å bli prøver Siden jeg strikker mye for jeg lov å legge bort noe som er uberfint liksom - men kun strikketingene siden de tar lang tid å lage aha...skjønner:)Lykke til da den tid kommer:) Har så lyst til å lære meg å strikke...kan strikke et skjerf da, men hvor pent det blir vet jeg ikke;)hehe...tenkte jeg skulle prøve meg på et baby lappeteppe...er jo litt koslog å ha i etterkant og sånne ting også:)håper jeg...hehe God helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #74 Del Skrevet 24. mai 2008 Måtte visst bare sende en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #75 Del Skrevet 24. mai 2008 Måtte visst bare sende en PM jeg tusen takk for meldinga:) men, mente du 60 runder?:)er amatør da det gjelder strikking...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #76 Del Skrevet 24. mai 2008 tusen takk for meldinga:) men, mente du 60 runder?:)er amatør da det gjelder strikking...hehe 60 ganger frem og tilbake Sånn at du får 30 sånne som du kan telle (det heter riller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #77 Del Skrevet 24. mai 2008 aha...riller er masker?:)haha...lurer på om det finnes bok som heter strikking for dummies... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #78 Del Skrevet 24. mai 2008 aha...riller er masker?:)haha...lurer på om det finnes bok som heter strikking for dummies... Nei, riller er ikke masker Det er den rillen man får når man har strikket to omganger Skal ta bilde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #79 Del Skrevet 24. mai 2008 Her er bilde av en rille. Det som er inni den røde firkanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #80 Del Skrevet 25. mai 2008 Her er bilde av en rille. Det som er inni den røde firkanten hmm...forslag til farger?:)vet jo ikke om det er jente eller gutt...hmm..tenkte på svart og hvitt jeg...synes sjakkmønster er kult:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå