Gå til innhold

Sannes graviditets dagbok

sanne85

Anbefalte innlegg

hmm....har fått lere strekkmerker på magen..hmm...er som sagt stor fra før, og har noen merker på pupper og hofter. Men har aldri hat mage, og har nå fått flere på magen...hmm

noen som kan svare meg på hvordan jordmor leter etter hjertelyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er helga omme:)

Og den har vært koslig:)

Det morroste syntes jeg det var da mamman til samboern min forsnakka seg etter et par glass, og sa at storesøstra til samboern min skal ha flere barn. Og at hu var ca 9uker på vei...så om alt går bra med oss alle, blir det babyboom i familen i november...hehe :fnise:

men nå er det snart natta, er såååå trøtt

lsk tapa mot vif :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde besøk av ei venninne og hennes lille sønn i går:)det var kjempekoslig:)

i dag tili kasta jeg opp....har vært kvalm flere ganger om morgenen, særlig da jeg pusser tenner. Men i dag kom det...menmen..overlever

varte ikke leenge da..:)

Så nå er det hælj:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på 1kontroll. Den var hoss jordmora, som var kjempehyggelig:) Samboern var også med.

Fylte ut sånne papirer og veide og tok blodtrykk og sånn. Var ok:) Blodtrykket var litt høyt, men hun mente ikke det var noe å bry seg om enda.

Hørte ingen hjertelyd enda...men var vist ikke vanlig såå tilig med det apparatet hun hadde...så får vel tro på det da;)

Ellers søkte hun og ultralyd, som blir ca ved shantanstider,det blir spennende:)

Fikk også time om 5uker hoss henne, også skal jeg til legen for å ta noe blodprøve og sånn til uka...de var vist ikke helt enige om jeg måtte ha legetime da, men ble nå sånn at jeg skal ha en til uka da. For så tilbake mellom uke 12-13 for å fastslå blodtype----jaja

ellers sa hun at abortfaren gikk dramatisk ned etter uke 16, så vi får vente med å si noe da...hmm...trudde det var 12 jeg,mm

ellers fikk vi noen bøker, som jeg har sittet å lest i nå. Helt til naboen tente på litt vel mye og brannbiler og sånn kom. Da lukta det ikke særlig godt ute lengre :ler:

Men nå skal jeg til frisøren og handle inn litt grillmat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da var jobbhælja over:)Og ryggen verker og je har vondt i venstre lyske...haau...gla det er 3uker ti neste gang:)

ellers tilbake på skolen i morra, for etterpraksis seminaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke hatt en fult så bra dag med spying og skikkelig vondt i hodet. Har ligget i neste hele dag...kasta opp ue tabl og alt, så ble liksom ikke noe bedre med det første...men bedre nå:)Har endelig spist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er noen som leser dette..men skriver lelle jeg

er i dag 13uker på vei:)Deiilig...er ikke såå trøtt lengre, men kaster desto mere opp..mm...går vel over etterhvert det også--

skal til legen i morgen, ta blodprøver og sånne ting, vet ikke om han skal ta noe gu undersøkelse, kvier meg litt til det, er liskom ikke det kosligte man gjøre. Skulle ønske det kom en kvinnlig lege hit...

ellers er det eksamens-stri for alle penga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg til legen, er frste gangen der etter at jeg ble gravid...skal ta noen blodprøver og sånne ting for å få det gjort. Ellers vet jeg ikke hva han skal gjøre, sikkert blodtrykk og sånn...håper ikke gu, vet ikke hva det er med meg, men foretrekker at damer kunne ha gjort sånne ting...hmm...men ingen kvinnlig doktor her nei:(

ellers veide jeg meg, og i følge vekta hadde jeg gått ned 3kg siden jeg veide meg sist 21.04, men er vel pga av kvalmen og litt mindre matlyst..

Men nå skal jeg dusje å til legen...

ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

legebesøket gikk greit...måte ta ekg, fordi pulsen min var så høy, men alt var bare bra:)

skal tilbake om 2uker å ta sånn fastende blodsukker,tok vist 2timer...hmmm..morro

ellers gleder jeg meg bare til å komme til jordmora om 11dager, vil så gjerne høre hjertelyd...en bekreftelse på at det er liv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått UL time:)23juni.. :hoppe:

gleder meg masse:) :danser:

ha en fin 17mai feiring alle sammen:)

Jeg har jobbhelg..menmen..sånn er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en deilig følelse inni meg:) :hjerter_rundt:

har sittet og skrevet en liste over ting vi må ha i orden til babyen vår kommer i november, om alt går bra:)det skal det!!!!!

ble en hel a4side, med skrift på hele arket...så er en del man må ha...alt fra vogn til smokker...hehe..men gleder meg til å begynne å handle:) så en plass at om man skulle ha alt nytt, måtte man regne med å bruke 20-25tusen kroner på utstyr...så da kommer jo feriepenger og sommerjobb godt med:)men skal ikke begynne å handle enda altså, selvom det klør i finra da jeg ser babyklær i butikken og sånn...:)får holde med den vesle søte bamsen jeg kjøpte den dagen jeg fant ut da jeg var gravid :love:

ellers har begge besteforeldren til kommende spira, sagt at de er behjelplige med å kjøpe babyutstyr da den tiden nærmer seg...deilig å høre:)

også den kommende oldemor som ringte å sa at jeg bare kunne ringe om det var noe jeg lurte på og sånne ting...hehe...koslig:)

Men nå er det tv og snart senga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sååå vondt i hue om dagen:(skikkelig slitsomt...og jeg som skal lese på eksamen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...