sanne85 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #161 Del Skrevet 27. juli 2008 Pysepus skrev: I går kveld da vi skulle legge oss (sover hjemme hos mamma og stepappa nå og der er det veldig varmt på soverommet) lå jeg slik: "vi må ikke klage på varmen, vi må ikke klage på varmen, vi må ikke klage på varmen" hehe,skjønner hva du mener....er jo såå godt med varmen,meeen;) og da det blir kaldt, klager vi på det....hehe...sånn er det bare;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 27. juli 2008 i går var jeg min kjære, hans søster, hans onkelunge og enda en onkel på fisketur etter at jeg kom hjem fra jobb....har fiska noen ganger da jeg var lita. Ble en koslig tur:) Satte meg fast 3ganger i et tre,hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #163 Del Skrevet 28. juli 2008 for en hærlig dag:) Fri sol og besøk av ei venninne og sønnen hennes:) kosa oss med kyllingsalat og bassenget til småen;) farge har je fått og, litt rødt endah..men blir vel brunt:) i morra er det legen og jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #164 Del Skrevet 29. juli 2008 da har legen gitt sin velsignelse på at jeg kan dra på ferie og fly:) 1 uke til vi drar i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #165 Del Skrevet 30. juli 2008 sanne85 skrev: da har legen gitt sin velsignelse på at jeg kan dra på ferie og fly:) 1 uke til vi drar i dag:) Spennende! :-D Hvor drar dere og hvor lenge blir dere borte? God tur om jeg ikke får tid til å stikke innom noe mer før alt bryllupsstyr er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #166 Del Skrevet 30. juli 2008 vi drar til bulgaria og blir der i 14 dager:)gleeeder meg:) Lykke til på lørdagen:):)håper du får en kjempe fin dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #167 Del Skrevet 1. august 2008 FERIE!!!!!!!!!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #168 Del Skrevet 4. august 2008 da er det på ferie i 14dager:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. august 2008 #169 Del Skrevet 20. august 2008 Har du hatt det fint på ferie? Vi reiste jo samme dag vi, eller var det ferie fra jobb du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #170 Del Skrevet 20. august 2008 Pysepus skrev: Har du hatt det fint på ferie? Vi reiste jo samme dag vi, eller var det ferie fra jobb du mente? vært i bulgaria i 14 dager:)deilig:) nå har jeg kommer tilbake, og blitt syk...hehe...menmen, går vel over. kjenner nå babyen sparke utenpå magen, morro:) Gikk den stoore dagen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. august 2008 #171 Del Skrevet 20. august 2008 sanne85 skrev: vært i bulgaria i 14 dager:)deilig:) nå har jeg kommer tilbake, og blitt syk...hehe...menmen, går vel over. kjenner nå babyen sparke utenpå magen, morro:) Gikk den stoore dagen bra? Det hørtes herlig ut! :-D Ikke så herlig å være syk, men det går nok over Kjenner at jeg begynner å bli forkjøla jeg også Den store dagen gikk kjempefint! :-D Legger snart ut bilder i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #172 Del Skrevet 21. august 2008 Pysepus skrev: Det hørtes herlig ut! :-D Ikke så herlig å være syk, men det går nok over Kjenner at jeg begynner å bli forkjøla jeg også Den store dagen gikk kjempefint! :-D Legger snart ut bilder i bloggen det var godt å høre:) slitsomt å være forkjøla assa, er helt slapp og kjee...skal ikke mye til før pusten min er som en som har røyka i 60år...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #173 Del Skrevet 22. august 2008 27uker på vei i dag:) Vekt: 1000 g CRL: 23,5 cm Full lengde: 32 cm i morgen er jeg 6mnd på vei...og 3igjenn:) Skal på møte med NAV på mandag, ang søknad engangstønad/foreldrepenger....viste seg at jeg tror jeg kan få foreldrepenger, selvom jeg bare har tjent litt under 100.000 i år...blir spennende å høre hva hun sier. nå skal vi sette oss på toget til søstra til samboern min:)og unga hennes Go hælj:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #174 Del Skrevet 25. august 2008 Da er helga over, og uka har begynt. Har hatt time hoss jordmor, hun sa at alt så bra ut. God hjertelyd og god vekst. Hos NAV ble jeg ikke såå mye klokere, da jeg står å vipper på hva jeg har krav å ikke krav på. Så skal vente til neste lønn, og sende inn søknader og lønnslipp da. Så da får vi se...får jeg foreldrepenger er det topp, får jeg engagnstønad, får ikke samboer krav på perm med lønn...teit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 27. august 2008 Forfatter #175 Del Skrevet 27. august 2008 Siden jeg er student, og har termin i november, har jeg nå permisjon fra skolen. Så nå er jeg husmor på fultid;)det vil si at jeg fortsatt har den faste jobben min på 14%, så skal jobbe i helgen. I dag har jeg begynt med prosjekt husvask..så har begynt med soveommet, tar tid og jammen er det slitsomt også. Takk gud for musikk, går litt lettere da:) Skal bli godt å legge seg i kvell i et helt nyvaska rom, lukter godt også Skal begynne med tak og vegger nå snart, måtte bare ha matpause:) Ellers begynner jeg å kjenne på meg at jeg er gravid, og at kroppen min ikke er som før. Det lille gullet i magen min sparker og ordner fælt om dagen, særlig om kvellen da jeg prøver å sove. Men synes det bare er morro å ligge i kjenne på i grunn....litt kjedligere er det at jeg konstant går med den følelsen av at jeg må tisse, så er oppe ofte på natta. Og da jeg reiser meg opp fra do, er det noe som presser på blæra mi igjen....hehe menmen....trives kjempegodt i denne perioden jeg er inne i nå, kjenner spark ofte, skal på ultralyd om en mnd tid. Og har begynt å se etter babyutstyr. Koslig:) Så gleder meg mere for hver dag som går, til denn lille skal melde sin ankomst, selv om det er 13uker til enda....men tiden går fort alikevel da det skjer noe. Skal på fødselsinfo og ammeinfo i regi av jordmor også. Det er bra de har sånne ting...skulle ønske de hadde noe sånn "forbreelsees" kurs, da jeg virkelig ikke aner hva som venter meg....men går vel sin gang det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 27. august 2008 #176 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hei hei, er inne å titter i dagboken din! Har merket meg at du også er student med termin i november, da du har spurt om ting angående det på gravid forumet. Så du har altså tatt permisjon allerede? Jeg har også termin i november, men kan ikke ta permisjon før 17.oktober. (3 uker før termin) Hvis jeg gjør det mister jeg fødselsstipendet fra lånekassen... Litt stress og føles litt unødvendig da jeg uansett ikke skal ta eksamener. Men men, det ene faget slutter allerede i oktober så satser på å få det ferdig iallefall (3 innleveringsoppgaver), også skal jeg ta eksamen i det i mars om jeg orker. Men du er klar over disse reglene ikke sant? Ikke så greit å få med seg alt så ville nå bare si i fra Endret 27. august 2008 av SummerJoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 28. august 2008 SummerJoy skrev: Hei hei, er inne å titter i dagboken din! Har merket meg at du også er student med termin i november, da du har spurt om ting angående det på gravid forumet. Så du har altså tatt permisjon allerede? Jeg har også termin i november, men kan ikke ta permisjon før 17.oktober. (3 uker før termin) Hvis jeg gjør det mister jeg fødselsstipendet fra lånekassen... Litt stress og føles litt unødvendig da jeg uansett ikke skal ta eksamener. Men men, det ene faget slutter allerede i oktober så satser på å få det ferdig iallefall (3 innleveringsoppgaver), også skal jeg ta eksamen i det i mars om jeg orker. Men du er klar over disse reglene ikke sant? Ikke så greit å få med seg alt så ville nå bare si i fra Yess, vurderte lenge om jeg skulle fortsette til november, men lærerene og veiledere sa at det ikke var særlig gunstig for min situasjon, da det er eksamen like etter terminen min. Så har fått permisjon fra skolen skoleåret 08/09, og lånekassa har gokjent det, siden det er faglige grunner til at det ikke passer seg slik. Så nå går jeg her, hehe Hvilke studie går du på? Sanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #178 Del Skrevet 28. august 2008 I dag også var det gravemaskin utafor soveromsvinduet vårt....hehe, så da var det bare å stå opp. Hehe....lå å kjente på den lille som tydligvis dreiv med morgengymnastikk....hehe...morro:) Ellers kjenner jeg i ryggen at jeg vaska husvask i går, vobndt i ryggen. Men det kommer jo ikke som noe sjokk på en med rygg som er laget av flatbrød eller noe sånn...hehe får se hva jeg gjør i dag, om jeg fortsetter å vaske, kan ta den vesle gangen. Det er fort gjort....og da er det en ting til mindre å tenke på Håper gardinene jeg bestilte http://www.jotex.no/DetailPages/DetailPage...ryId%3d%26B%3d1 kommer fort:) så jeg får vaska stuene og gjort dem høstklare:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 28. august 2008 #179 Del Skrevet 28. august 2008 sanne85 skrev: Yess, vurderte lenge om jeg skulle fortsette til november, men lærerene og veiledere sa at det ikke var særlig gunstig for min situasjon, da det er eksamen like etter terminen min. Så har fått permisjon fra skolen skoleåret 08/09, og lånekassa har gokjent det, siden det er faglige grunner til at det ikke passer seg slik. Så nå går jeg her, hehe Hvilke studie går du på? Sanne Åh, nei men da er det jo greit da! Må være litt greit å få perm allerede. Kjenner jeg ikke har mye konsentrasjon om studier nå. Men men, det får gå. Er jo ikke så fryktelig lenge til jeg kan ta permisjon heller. Ikke lyst å si akkurat hva jeg studerer ettersom de ikke har det studiet så mange steder, men det er iallefall noe som omhandler data og IT, og jeg studerer på universitetet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 29. august 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 29. august 2008 UKE 28:) Vekt: 1100 g CRL: 24,5 cm Full lengde: 33,5 cm OM BARNET Fosteret er i begynnelsen av denne uken 26 uker gammelt. Hjernebølgenes mønster ligner det nyfødtes. Fosteret blir stadig flinkere til å åpne og lukke øynene, suge og svelge. Lungene kan nå puste luft, men det er fremdeles best for fosteret å forbli i livmoren slik at det kan vokse seg større. For hver dag som går bedres prognosene for å få et sunt og friskt barn om for tidlig fødsel inntreffer. Fosterets kropp består av mellom to og tre prosent fett. Sentralnervesystemet begynner også å bli så modent at fosteret klarer å regulere kroppstemperaturen og gjøre regelmessige pusteøvelser. Hos gutter begynner testiklene å synke ned i pungen. Tiden går fort:) Skal begynne med spareskjema denna uka her. Blir litt forskjellige tider i helga pga av jobbing og besøk. Men får begynne på samma tid ca på mandag..må bare finne ut en ok tid. Tok 15 min å kjenne 10 spark i dag tilig da jeg hadde vært oppe en tur, for s å legge meg. Liv er det der nede hvertfall:) Hvert lite spark er et lite mirakel.... begynner nå å glede meg til UL om 28dager. Da ser dem vel om at står bra til, og muligens om det er eller , så det blir spennende. Nå kal jeg vaske litt mere på kjøkknet, også til ei venninne og spise middag å se film:) Også er det jobbheøg i helgen, spent på hvordan kroppen min reagerer på det, har ikke vært der siden i førsten av juni, og da sa ryggen og lysken AUUU Go helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå