Gå til innhold

Kysse på første date?


Gjest Gjest_Noomi_*

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Meg igjen, tenkte på en ting.

Kan jeg spørre han om han fortsatt er aktiv på nettstedet? Er litt redd han skriver med flere jenter og møter de...

Eller skal jeg bare la det være og "stole" på han?

:)

Er DU fortsatt aktiv da? :)

Hvis ikke du er aktiv, så kan du vel spørre ham også, eller sjekke profilen hans.

På hvilket nettsted har dere truffet hverandre? Vurderer å begynne å bruke nettdating jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Noomi_*
Er DU fortsatt aktiv da? :)

Hvis ikke du er aktiv, så kan du vel spørre ham også, eller sjekke profilen hans.

På hvilket nettsted har dere truffet hverandre? Vurderer å begynne å bruke nettdating jeg også :)

Nei, jeg er ikke aktiv. Har ikke behov eller lyst til å skrive med andre, eller "lete" videre. Syns det jeg og han har så langt er så bra at jeg ikke ønsker å se etter andre..

Håper han tenker på samme måte, føler det er litt tidlig å høre om dette enda siden vi bare har møtt hverandre 2 ganger..?!

Vi har møtt herandre på møteplassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lin
Nei, jeg er ikke aktiv. Har ikke behov eller lyst til å skrive med andre, eller "lete" videre. Syns det jeg og han har så langt er så bra at jeg ikke ønsker å se etter andre..

Håper han tenker på samme måte, føler det er litt tidlig å høre om dette enda siden vi bare har møtt hverandre 2 ganger..?!

Vi har møtt herandre på møteplassen :)

Håper du holder oss orientert, spennende å høre hvordan det går 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest***
Nei, jeg er ikke aktiv. Har ikke behov eller lyst til å skrive med andre, eller "lete" videre. Syns det jeg og han har så langt er så bra at jeg ikke ønsker å se etter andre..

Håper han tenker på samme måte, føler det er litt tidlig å høre om dette enda siden vi bare har møtt hverandre 2 ganger..?!

Vi har møtt herandre på møteplassen :)

Hei,

Hvordan går det med deg/dere? :)

Det er så interessant å følge med på din historie.... har dere vært på flere dater, snakket sammen i påsken etc...?

Håper det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt redd for at dette er noe han ofte gjør (møter jenter fra nett osv.. har inntrykk av at han er en seriøs, snill og god kar.. rolig og reflektert så jeg tviler egentlig på det, men dette er tanker som dukker opp)

Hei dette høres jo ut som meg :-P Tilogmed treffe jenter fra nettet er noe jeg ofte gjør. Men har tilgode å få klint på første date.

Hvis du vil at han ikke skal møte andre så kan det kansje være greit å si klart ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie:)_*

Jeg møtte også min kjæreste på nettet. Fant tonen fort gjennom mailer og sms og etterhvert over telefonen før vi møttes etter kort tid. Da ble det både det ene og det andre på første date og gikk ikke lenge før vi var et par. Vi snakket litt om det å være aktiv på nettstedet vi traff hverandre på og ingen av oss var det. Vi gikk inn sammen vi og slettet profilen våres og da var ikke det noe å bekymre seg over. Jeg tenker det burde vel ikke være noe farlig å bare spørre om.. Hvis du begynner å bli forelsket og han fortsatt flørter rundt og møter andre på nettet skjønner vel også han at du vil vite det slik at du ikke ender opp med å bli såret? Men høres jo ut til at dere har det veldig fint da og da er det vel mest sannsynlig ikke tilfellet :) Nyt tiden, det er herlig! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fisk73

Enig med de andre her, helt greit å kysse på første date!

Jeg møtte min samboer på nett jeg også, snakket lenge sammen før vi møttes. Når vi endelig gjorde det, så endte det med at han ble hos meg i flere dager! :rødme: Vi kysset første dagen, tror jeg, og sov i samme seng, men hadde ikke sex første natten. Vi er begge voksne, og så ikke noe galt i det.

Når det gjelder nettsiden, vel, det er vel ikke uvanlig at noen er på nett også etter at man har møtt noen? Selv var jeg en stund på nett, Blink, men jeg synes ikke det er en bare datingside, og hadde mange venner der. Tror vi begge var der en stund? Ta det som det kommer, og ikke bekymre deg, og så kan dere jo snakkes om hva dere synes er ok? Mange finner jo venner og liker å ha kontakt med de på nett.

Gratulerer, og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Noomi_*

Hei :)

Vi har hatt litt kontakt i påsken, ble mms og sms. Ca hver andre dag..

Skulle egentlig vært sammen i går kveld, men så har han blitt syk stakkars.

Så vi utsetter daten til han er frisk.

Nå har jeg ikke sett han på over en uke, så jeg hadde trengt å se han..spent på om det fortsatt er "noe" der. Dumt det går så lang tid før vi møtes igjen, 1,5 uke er jo lenge når vi bare har hatt 2 dater..

Gleder meg hvertfall til vi ses igjen, kanskje det blir til helgen? :rødme:

I forhold til om han fortsatt er aktiv på møteplassen, så ser jeg det ann litt.. Lar dette utvikle seg.Den gangen det blir mer seriøst mellom oss så kan jeg ta det opp.

Bør jo egentlig være naturlig for oss begge dersom vi ønsker å satse?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_and
Hei :)

Vi har hatt litt kontakt i påsken, ble mms og sms. Ca hver andre dag..

Skulle egentlig vært sammen i går kveld, men så har han blitt syk stakkars.

Så vi utsetter daten til han er frisk.

Nå har jeg ikke sett han på over en uke, så jeg hadde trengt å se han..spent på om det fortsatt er "noe" der. Dumt det går så lang tid før vi møtes igjen, 1,5 uke er jo lenge når vi bare har hatt 2 dater..

Gleder meg hvertfall til vi ses igjen, kanskje det blir til helgen? :rødme:

I forhold til om han fortsatt er aktiv på møteplassen, så ser jeg det ann litt.. Lar dette utvikle seg.Den gangen det blir mer seriøst mellom oss så kan jeg ta det opp.

Bør jo egentlig være naturlig for oss begge dersom vi ønsker å satse?!

Det er vel lovende at dere tekstet... Var det "søte" meldinger eller mer høflige?

Bor dere i nær hverandre, så kan du vel besøke ham og vise omsorg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Noomi_*
Det er vel lovende at dere tekstet... Var det "søte" meldinger eller mer høflige?

Bor dere i nær hverandre, så kan du vel besøke ham og vise omsorg ;)

Var ikke så veldig "søte" mld fra han sin side, mer hvordan jeg hadde det, om jeg hadde det bra osv.. med smile fjes da ;)

Vil ikke være for masete nå, kjenner han jo ikke godt nok til at jeg kan vise omsorg på den måten.. Tror jeg bare må vente til han er frisk igjen.

Hadde jeg datet han litt lenger,hatt tlf /samtale kontakt så hadde jeg gjort det , men nå føler jeg ikke at jeg kan gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_and
Var ikke så veldig "søte" mld fra han sin side, mer hvordan jeg hadde det, om jeg hadde det bra osv.. med smile fjes da ;)

Vil ikke være for masete nå, kjenner han jo ikke godt nok til at jeg kan vise omsorg på den måten.. Tror jeg bare må vente til han er frisk igjen.

Hadde jeg datet han litt lenger,hatt tlf /samtale kontakt så hadde jeg gjort det , men nå føler jeg ikke at jeg kan gjøre det..

Jeg skjønner deg, bare tullet litt med det å vise omsorg...

Lykke til videre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei :)

Vi har hatt litt kontakt i påsken, ble mms og sms. Ca hver andre dag..

Skulle egentlig vært sammen i går kveld, men så har han blitt syk stakkars.

Så vi utsetter daten til han er frisk.

Nå har jeg ikke sett han på over en uke, så jeg hadde trengt å se han..spent på om det fortsatt er "noe" der. Dumt det går så lang tid før vi møtes igjen, 1,5 uke er jo lenge når vi bare har hatt 2 dater..

Gleder meg hvertfall til vi ses igjen, kanskje det blir til helgen? :rødme:

I forhold til om han fortsatt er aktiv på møteplassen, så ser jeg det ann litt.. Lar dette utvikle seg.Den gangen det blir mer seriøst mellom oss så kan jeg ta det opp.

Bør jo egentlig være naturlig for oss begge dersom vi ønsker å satse?!

hei,

har du truffet daten din i helgen da? er han fortsatt like god som før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest King James

Om du vil bli framstilt som en hore. Så ja da går det greit

men fra spøk til alvor.... Nei det gjør ikke noe å kysse på første date

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest
Meg igjen, tenkte på en ting.

Kan jeg spørre han om han fortsatt er aktiv på nettstedet? Er litt redd han skriver med flere jenter og møter de...

Eller skal jeg bare la det være og "stole" på han?

:)

Hvordan går det med deg og din nettdate?

Har begynt å date en jeg traff på nettet (for første gang) og er veldig interessert i andres "netthistorier".

Håper det går bra med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Har skrevet med en på nett i ca 2 uker, vi hadde date på onsdag.

Vi fant kjemien med en gang, hadde en utrolig fin kveld sammen. Vi begge ble litt overrasket over at daten ble så bra. Han spurte om vi kunne møtes lørdag igjen, han sa han liker meg og at jeg er den type jente han liker.

Da vi skulle si hade til hverandre, endte det med at vi ble stående å kysse..

Det var også veldig bra ;)

men, er det ok å kysse på første date?

Jeg er litt redd for at dette er noe han ofte gjør (møter jenter fra nett osv.. har inntrykk av at han er en seriøs, snill og god kar.. rolig og reflektert så jeg tviler egentlig på det, men dette er tanker som dukker opp)

Hva tenker dere om det å kysse på første date?

Han er 35 og jeg er 29..

Hilsen Betatt jente :rødme:

For meg er dette ikke vanlig, men det hadde kunnet vært mulig, det er bare det at jeg er så feig der, og lar dem ikke få sjansen. Og DET har jeg angret på i ettertid!

Vel, akkurat første daten er ikke så farlig da, men jeg har blitt kysset på andre daten, uten å være forberedt, og da ble jeg litt satt ut. Jeg trenger litt tid på å venne meg til personen som jeg først bare har snakket med på email og litt på telefon. Dessverre har dette ført til at aktuelle kandidater har trodd at jeg ikke var interessert, og at de dermed har mistet interessen tror jeg. Kjempesynd, for i et tilfelle ble jeg faktisk kjempeforelsket, men han var sikker på at jeg var et helt annet sted :-(

Så, konklusjonen er; smi mens jernet er varmt!

DU trenger ikke å ha sex, men kyssing er absolutt bare bra

dersom du føler for det!!! Da skjønner han at du er interessert,

og vil fortsette å satse på deg. Derimot ville jeg nok ventet med

"noe mer intimt" til kanskje femte daten, etter at dere har gjort masse gøy sammen og blitt godt kjent som venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...