Gå til innhold

Kysse på første date?


Gjest Gjest_Noomi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Noomi_*

Har skrevet med en på nett i ca 2 uker, vi hadde date på onsdag.

Vi fant kjemien med en gang, hadde en utrolig fin kveld sammen. Vi begge ble litt overrasket over at daten ble så bra. Han spurte om vi kunne møtes lørdag igjen, han sa han liker meg og at jeg er den type jente han liker.

Da vi skulle si hade til hverandre, endte det med at vi ble stående å kysse..

Det var også veldig bra ;)

men, er det ok å kysse på første date?

Jeg er litt redd for at dette er noe han ofte gjør (møter jenter fra nett osv.. har inntrykk av at han er en seriøs, snill og god kar.. rolig og reflektert så jeg tviler egentlig på det, men dette er tanker som dukker opp)

Hva tenker dere om det å kysse på første date?

Han er 35 og jeg er 29..

Hilsen Betatt jente :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA det er helt OK å kysse på første date :)

Dette hørtes da skikkelig koselig ut, rett og slett. Håper det blitr like vellykket neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ok! Det var jo bare et godt tegn på at dere liker hverandre like godt i virkeligheten som på nett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre, selvsagt er det ok å kysse på første date hvis det føles rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Slenger meg på enigheten! Sneik til meg et kyss på første daten selv jeg, da jeg skulle møte han noen dager senere igjen (skulle på oslotur) og jeg vet jeg hadde angret meg grønn på vei bort dit om jeg ikke hadde turt det! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja selvfølgelig! Syns ikke det er noe galt i å ha sex på første date heller jeg, hvis man har lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Livet er ikke en amerikansk tenåringsfilm. Dere gjør det som føles naturlig for dere, og er det å kysse på første date, så hvorfor i allverden skulle man ikke det? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest1
Har skrevet med en på nett i ca 2 uker, vi hadde date på onsdag.

Vi fant kjemien med en gang, hadde en utrolig fin kveld sammen. Vi begge ble litt overrasket over at daten ble så bra. Han spurte om vi kunne møtes lørdag igjen, han sa han liker meg og at jeg er den type jente han liker.

Da vi skulle si hade til hverandre, endte det med at vi ble stående å kysse..

Det var også veldig bra ;)

men, er det ok å kysse på første date?

Jeg er litt redd for at dette er noe han ofte gjør (møter jenter fra nett osv.. har inntrykk av at han er en seriøs, snill og god kar.. rolig og reflektert så jeg tviler egentlig på det, men dette er tanker som dukker opp)

Hva tenker dere om det å kysse på første date?

Han er 35 og jeg er 29..

Hilsen Betatt jente :rødme:

Hei,

Hvordan gikk det på daten i går? :)

Ellers syns jeg som resten av gjengen at man kysser når begge føler for det, ingen regler der.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart greit :) Noen ganger kan det jo være et dårlig tegn hvis det ikke blir noe kyssing også, så you go for it!

Kos deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle være galt med kyssing?

Jeg gjorde selv en del mer enn det :sjarmor: for 7 år siden og vi er lykkelig gift og har barn :rødme:

Dette er heldigvis 2008 og ikke 1950 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dette er heldigvis 2008 og ikke 1950 ;)

Jeg tror du ville blitt overrasket over hva folk gjorde på første "stevnemøte" i 1950, uansett hvor usømmelig det ble sett på som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Noomi_*
Hei,

Hvordan gikk det på daten i går? :)

Ellers syns jeg som resten av gjengen at man kysser når begge føler for det, ingen regler der.

:)

Det gikk kjempe bra!!!! Tror jeg starter å bli forelsket, er veldig betatt i allefall :rødme:

Var ute å spiste middag, fikk pratet mye og koste med hendene til hverandre.. Kysset gjorde vi igjen også.. Var bare sååå bra! Dette er en god match på alle måter ;)

Bare smiler jeg nå!! :) :)

Prøver å holde litt tilbake, for jeg vet jo ikke om han skriver med mange damer på nett, møter flere osv. Regner jo ikke med deg og føler ikke han er den typen. Dette er bare for bra til å være sant!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest1
Det gikk kjempe bra!!!! Tror jeg starter å bli forelsket, er veldig betatt i allefall :rødme:

Var ute å spiste middag, fikk pratet mye og koste med hendene til hverandre.. Kysset gjorde vi igjen også.. Var bare sååå bra! Dette er en god match på alle måter ;)

Bare smiler jeg nå!! :) :)

Prøver å holde litt tilbake, for jeg vet jo ikke om han skriver med mange damer på nett, møter flere osv. Regner jo ikke med deg og føler ikke han er den typen. Dette er bare for bra til å være sant!!

Så bra da!!! :)

Fint å høre en solskinnshistorie, blant alle andre som ikke har det bra. Har selv litt kjærlighetssorg for tiden og sånne historier gir meg håp.

Hold oss orientert :) Når skal dere treffes neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Sååå koselig :)

Møtte selv min på nettet, og han viste seg å være drømmeprinsen. Nå har vi kjøpt leilighet sammen. Jeg kysset han på første date, er ikke noe galt i det. Jeg endte faktisk med å overnatte også, men det ble ikke noe sex. Ikke før vi hadde vært sammen i noen uker. Han er så ordentlig av seg ;)

Håper alt går bra videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Noomi_*
Så bra da!!! :)

Fint å høre en solskinnshistorie, blant alle andre som ikke har det bra. Har selv litt kjærlighetssorg for tiden og sånne historier gir meg håp.

Hold oss orientert :) Når skal dere treffes neste gang?

Hei, så hyggelig at min lille historie kan være til litt hjelp! :)

Jeg har selv vært uheldig et par ganger nå, etter det ble slutt med kjæresten min for 1 år siden.Syns selv jeg fortjener å ha det bra. Jeg tenker at jeg setter ekstra pris på dette siden jeg har vært litt uheldig :)

Har en rolig og god følelse når jeg tenker på han og "oss".. hihi.. Det føles så riktig på alle måter.

Han reiser på familietur i påsken og kommer ikke hjem før neste søndag/mandag... :( så jeg får ikke sett han på en uke!!! Han sa vi måtte holde tlf kontakt, at vi måtte ringes sende mms osv.. (har ikke ringt hverandre før, bare mld, så jeg tolker dette som positivt) :rødme:

En gang er det din tur også! Da kommer du også til å sette ekstra pris på det siden du ikke har det så lett nå!! :) Har det skjedd noe spesielt med deg siden du ikke har det så bra? Kjærlighetssorg kanskje? :klem:

Jeg prøver som sakt å holde litt igjen, er redd for å bli såret.. igjen! Så jeg nyter følelsen og prøver å ikke tenke så ALT for mye på det.. Er avslappet til det, og det tror jeg gutta også merker.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Noomi_*
Sååå koselig :)

Møtte selv min på nettet, og han viste seg å være drømmeprinsen. Nå har vi kjøpt leilighet sammen. Jeg kysset han på første date, er ikke noe galt i det. Jeg endte faktisk med å overnatte også, men det ble ikke noe sex. Ikke før vi hadde vært sammen i noen uker. Han er så ordentlig av seg ;)

Håper alt går bra videre!!

Så hyggelig du også møtte kjæresten din på nett ;) Hyggelig å høre.

Selv har jeg vært litt negativt til å treffes på den måten, men er glad jeg tok sjansen og prøvde.

Hvor ofte møttes dere i starten? Hvor lang tid tok det før dere ble sammen?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Noomi_*

Meg igjen, tenkte på en ting.

Kan jeg spørre han om han fortsatt er aktiv på nettstedet? Er litt redd han skriver med flere jenter og møter de...

Eller skal jeg bare la det være og "stole" på han?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...