Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei søtnosen :klemmer:

legger igjen en :hug: til deg også, å så ønsker jeg deg LYKKE TIL på eksamen.. dette går bra :Nikke: kos deg masse på tur, gleder meg til å høre hvordan du har hatt det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag snupp snupp :klemmer: Og god tur hjem ikke minst :klem:

Hva er foresten flood control? er det det som gjør at bokstavene kommer saktere opp enn jeg skriver dem? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag snupp snupp :klemmer: Og god tur hjem ikke minst :klem:

Hva er foresten flood control? er det det som gjør at bokstavene kommer saktere opp enn jeg skriver dem? :klø:

jeg aner ikke hva de betyr, jeg får det jeg også :klø: irriterende!!!! hvis jeg skriver i ett nytt innlegg for fort etter at jeg har svart på ett annet får jeg det opp...flood control!! :klø: med not know :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Eksamen gikk greit tror jeg. Gikk etter halve tida, men da hadde jeg skrevet i ett kjør siden startskuddet gikk.. ;) Ringte han godeste da jeg var ferdig, og fikk gladnyheten: Vi hadde fått gratis leiebil til Oslo, inkl drivstoff og bompenger! :sjarmor: Deilig å slippe å ta bussen, og ha litt større frihet!! :jepp: Rydda og pakka det siste i leiligheten, og så satte vi kursen sørover. Hadde gått rimelig radig hvis ikke det var for at Peppes på Lillehammer forsinka oss litt. Men pytt sann, mat må man jo ha! :Nikke: Var fremme i leiligheten til broren til han godeste rundt halv tolv, og da var jeg helt utkjørt etter en lang dag! Sovna med en gang, deilig. Nå venter jeg på at badet skal bli ledig, og så skal vi ut og gjøre Oslos gater akkurat like trygge eller utrygge som de er til vanlig.. :sjenert:

Ha en fin helg alle sammen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Vi koser oss i Oslo. Hadde en strålende dag i byen i går. Drakk vin og spiste is i sola, gikk en tur rundt operaen, og fant meg nye sandaler. Dagen ble avsluttet med grilling og vin på balkongen, og Buzz inne da sola forsvant rundt hjørnet. I dag skal vi på tur med bøker, bikini, grillmat og vannmelon :hjerte: Koselige dager! :jepp:

Har forresten tatt en avgjørelse angående brudeskoa mine. Jeg kommer nok ikke til å klare å gå med de en hel dag, så jeg må finne noen nye :sukk: Tenkte kanskje å prøve å finne noen i Oslo til tirsdag. Noen som vet om et sted de har litt utvalg?? Jeg har jo ikke peiling! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensen skotøimagasin i nærheten av Stortorvet :) Er så dårlig på å forklare, så bare stå på Stortorvet og spør noen ;)

Det er mye fint på Lille Vinkel Sko på Majorstua, men er usikker på om de har noe brudeskoutvalg. Lenge siden jeg har vært der....

Foreløpig ville jeg satset på Grensen.

Kos deg masse videre i solen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Miss Shorty! Vet hvor det er, så da går vi nok innom der på tirsdag :jepp:

I dag har vi vært på Hovedøya sammen med ca en million andre. Kjempedeilig! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::hjerte::strix:

2 måneder igjen!!

:strix::hjerte::strix:

Virker som dere koser dere i Oslo, misunner dere som har ferie, men jeg unner dere det virkelig, for det er vel fortjent etter et langt skoleår! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser oss glugg ihjel i Oslo vi! :fnise: I dag har vi vært sammen med ei venninne i flere timer. Først lunsj i sola, så iskaffe et annet sted, og så is etterpå det igjen.. :sol:

I morra skal vi hjem! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: :strix: 2 mnd igjen :strix: :strix:

Nå er det ikke lenge igjen vennen, bare to små mnd!! :strix: det kommer til å gå så rasende fort :jepp:

bra du koser deg i oslo, nyt resten av kvelden :sol: god tur hjemover imorgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

:strix: :strix:

Mindre enn 2 måneder igjen!

:strix: :strix:

:strix:

Det høres ut som om dere har det helt fantastisk i Oslo. :sol::hoppe: litt for prøving av kjole neste uke. Kjempegøy!

Ha en fortsatt fin tur i Osloby! :klem:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme hos mamma! :bolledeig: Bortsett fra at mamma ikke er hjemme fra jobb enda er det utrolig koselig å være hjemme! :) Deilig å vite at jeg skal være her i to måneder nå! Han godeste er hjemme hos foreldrene sine i kveld, men vi ser hverandre nok igjen i morra! Kan jo ikke være altfor lenge fra hverandre! :fnise:

Fant ikke brudesko i dag forresten.. Prøvde et par på Grensen skotøimagasin, men makan til dårlig service! :roll: Hadde absolutt ikke lyst til å legge igjen 1100 kroner der, så det var i grunnen likegreit at de ikke passa! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ikke sko i går, men i dag derimot! :strix: Fant noen fine sko som i tillegg var gode på! Endelig!! De kosta 799 kroner hos Skoringen, av alle steder.. Fikk 14 dagers deponeringsfrist, sånn at jeg kan ta de med når jeg skal tilpasse kjolen til onsdag for å se om de passer i forhold til høyde og farge. Krysser fingrene for at det går bra! :sjenert:

I tillegg fikk jeg kjøpt strikk til underskjørtet mitt i dag. Skal bytte ut snora/tauet i linninga med det, både for komfortens del og for å slippe å være redd for at knuten skal gå opp.. ;) Og ikke minst for å slippe å gå med en bulk i sida pga knuten! :fnise:

Oooog... Enda mer i boks: BH til å ha under kjolen + strømpebånd! Hadde en tilgodelapp, og etter å ha kjøpt 2 BHer hadde jeg akkurat så mye igjen som strømpebåndet kosta, så da kjøpte jeg likegjerne det også! :fnise:

Dessuten fikk vi meldt oss inn på et treningssenter i dag. De hadde sommertilbud for studenter, så da slo vi til. Må jo fortsette den gode trenden! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...