Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

:klø: ikke hørt noe!!

enig med dina, ta en telefon å høre.. det skader ikke å ta tlf mens du enda har noen uker igjen :Nikke:

:mobil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med de andre her! RING!!!

Må Shorty hente pisken? :sjarmor:

:fnise:

Neida, liker bare å late som jeg er litt streng innimellom :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det hadde blitt ganske så interresant om Shorty fant frem pisken :fnise:

Men altså: RING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir enda mer nervøs når jeg ser reaksjonene her! :redd:

Men altså.. De måtte jo tegne mønsteret til kjolen på nytt og sånn, og de sa i butikken at de skulle ringe når den kom, sannsynligvis i slutten av mai/begynnelsen av juni. Så håper ikke det er grunn til bekymring! :sjenert:

Skal jeg likevel ringe i morra? :vetikke:

Frister egentlig å vente litt, sånn at jeg får se Shorty med pisken! :ler:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister egentlig å vente litt, sånn at jeg får se Shorty med pisken! :ler:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Shorty

:pisk: :pisk: :pisk: :pisk: :pisk: :pisk: :pisk: :pisk: :pisk: :pisk: :pisk: :pisk: :pisk: :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringe brudesalongen nå, og....

damdidamdidam....

trommevirvler...

KJOLEN MIN KOM I GÅR!!! :strix: :strix: :strix:

Fikk time til tilpasning onsdag 10.juni kl 12. Dvs snart!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du :strix: :strix:

Hvis du ikke hadd ringt hadde nok ikke kjolen kommet i går :Nikke:

Velger jeg å tro.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, kjolen har kommet!! :strix:

Nå gjelder det bare å finne en bh, for de sa jeg skulle ta med den bhen jeg hadde tenkt å bruke. Har en tilgodelapp på en fancy undertøysbutikk hjemme, så jeg satser på å finne noe der! :jepp: Problemet er bare at jeg har litt angst for sånne butikker.. Ser for meg at de ansatte kommer inn i prøverommet og sånn.. :sjokkert:

Skulle også ta med sko og underskjørt. Dama virka litt småkrass da jeg sa jeg hadde underskjørt, håper det var bare fordi hun var overraska ellerno.. :sjenert: Må dessuten kanskje finne ut snart om jeg tror jeg orker å gå i skoa mine en hel dag, eller om jeg må skaffe meg par nr 3.. :sukk:

Mamma vil forresten bytte vakter på jobb for å være med meg på tilpasninga! :hjerte: Det blir sikkert like koselig som da hun var med når jeg bestilte :) Må reise ca 7 mil, så da er det jo koselig å ha med seg noen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, liker ikke det nye flood control-greiene... Jeg skriver visst for fort for kg! :roll:

Nå er det senga her. Koffert og sekker står pakka på stuegulvet. Alt vi trenger for en lang sommer hjemme er forhåpentligvis nedpakka. Har ihvertfall huska pass, brudesko, bryllupsnattundertøy, bryllupspermen, bryllupsboka, reiseguiden til Kroatia - tror alt til bryllupet er med! :Nikke:

I tillegg er det jo såklart endel klær og ikke minst festivalbillettene til sommerens nest største høydepunkt! :hoppe:

Håper jeg får sove i natt. En blanding av eksamensnerver og reisefeber er kanskje ikke verdens beste sovemedisin, men jeg krysser fingrene for at det går greit!

Vet ikke når jeg kommer innom her igjen, så i mellomtida må dere ha det finfint alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...