Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Så søt du er, Miso! :kose:

Føles veldig rart å være ferdig med eksamen så tidlig, men det var jo bare en tretimers, så da er det vel greit å gå etter snaue to..? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble for sein å si lykke til... Jeg håper du hadde lykke til iallefall :Nikke: Det gikk sikkert kjempefin lille lesehesten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du er, Miso! :kose:

Føles veldig rart å være ferdig med eksamen så tidlig, men det var jo bare en tretimers, så da er det vel greit å gå etter snaue to..? :rolleyes:

når det var en tre timers så var det ikke for tidlig å gå :) syns du er flink jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk sånn rimelig greit ihvertfall! :)

Nå har vi spist biff. Takk til Kiwi og deres helgetilbud som gjør biff til mat for studenter også! :pls:

Skal så smått begynne å se over det andre faget etterpå. Må få litt oversikt over hvor travelt jeg får det frem til neste fredag. Har vært gjennom pensum (med unntak av 10 sider av en artikkel), så jeg kan konsentrere meg om repetisjon. Blir nok å gjøre likevel, for jeg har ikke ofra faget en tanke den siste måneden. Dessuten får jeg nok litt å gjøre med hjemmeeksamenen til han godeste som begynte i dag. Lese gjennom og komme med innspill og sånt. Blir nok å gjøre ja! ;)

Men nå har vi bestemt oss for når vi drar herfra!! Enten neste fredag etter eksamen, eller lørdag morgen!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Noen dager i Oslo, here we come! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja såklart! :fnise:

Men først av alt: Cashe inn 92 mill i Viking Lotto :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vennepar vi har invitert i bryllupet har slått opp. Det er egentlig han vi er venn med, men vi har jo blitt godt kjent med henne også etter som tida har gått. Opprinnelig var det snakk om at han kanskje ikke kunne komme i bryllupet pga jobb, men hun sa (riktignok på fylla) at hun ville komme likevel. Nå lurer jeg litt på hva som skjer. De er på talefot osv, men likevel.. Håper hun vil komme selv om de ikke er sammen mer, enten han kommer eller ei! Hun er ei kjempekoselig jente, men har dessverre veldig dårlig selvtillit.. Håper hun skjønner at hun fortsatt er invitert, selv om de ikke er sammen! Er det teit å skrive det til henne i en melding på facebook ellerno? Har ikke nummeret hennes... Vil bare at hun skal vite at vi gjerne vil ha henne der! :sukk: Men er litt redd for å mase da, vil jo ikke at hun skal føle seg presset! Det er jo enda en drøy måned til svarfristen går ut... Hvordan kan jeg få sagt at vi gjerne vil ha henne der, uten at det blir "masing"? :vetikke: Best å la være?

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du hun vil oppleve det som masing? Jeg ville ikke gjort det. Jeg ville satt veldig stor pris på en slik melding, hadde nemlig vært litt usikker selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Tror du hun vil oppleve det som masing? Jeg ville ikke gjort det. Jeg ville satt veldig stor pris på en slik melding, hadde nemlig vært litt usikker selv :)

Det hadde jeg også! Hadde jeg fått en sånn melding hadde jeg blitt veldig glad i hjertet mitt, og ikke tenkt på det som mas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg også tenker, men han godeste er ikke helt enig. Han mener vi bare skal la henne være i fred og finne utav det selv. Men samtidig, han vet jo ikke hvordan jenter er skrudd sammen da! :fnise:

:skaal: for en ny leseøkt og et nytt glass :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å la være! :fnise: Har drukket ei flaske hvitvin, men fordelt på 6 timer, så tror det går greit! Nå har vi Hells Kitchen-pause :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sendte jeg alle bryllupspapirene til mamma, så hun kan levere de på skattekontoret! :strix:

Inkludert navneendringsskjema..! :overrasket: Plutselig skal jeg hete noe annet! Iiiik! Synes egentlig litt synd på de fremtidige ungene våre, som havner laaangt nede på klasselista! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre barn havner nesten først :sjarmor:

Jeg sendte by the way prøvings papirene i dag :strix:

Hvor skal man sende navneendringsskjema egentlig? :klø: Til det lokale skattekontoret eller et sånn statlig? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk alle skjemaer på likningskontoret, og fikk beskjed om at det var greiest å levere alt sammen dit igjen også. Så sender de alt dit det skal, for de vet tross alt best, som mannen der sa.. :fnise:

Prøvingspapirene, det er kanskje de samme arka jeg sendte i dag? :klø: Har ikke helt kontroll, merker jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Okei men da sender jeg til likningskontoret da :Nikke: Det er vel i teorien det samme som skattekontoret hvis jeg ikke tar helt feil? :fnise:

Hva skrev dere slags grunn til navneendring i papirene? Jeg sliter litt med å finne på noe... Er det nok å bare skrive "ekteskap" i begge feltene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev vel noe sånt jeg og ja. Navnet til han godeste er egentlig beskytta osv, siden det bare er 50 stykker ellerno som heter det, men så lenge vi gifter oss trenger de vel ingen bedre grunn.. ;) Finnes jo ingen bedre grunn, i grunnen..

"Sliter litt med å finne på noe", du får det til å høres ut som det er en konkurranse i fri fantasi og kreativ utfoldelse! :hoho:

Likningskontoret = skattekontoret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å ordlegge meg litt kreativt :tunge1:

Neida, men ekteskap er vel god nok grunn i massevis ;)

Jeg har også et sånn skjeldent navn... men om det er under 50 vet jeg ikke... jeg tror egentlig det, for de fleste skriver det med en t midt inni navnet også, og det tror jeg vi er eneste slekta som ikke gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...